Kävin rv 22 ja hieno kokemus oli kun ensimmäistään odotti eikä kaupunki tarjonnut np-ultran jälkeen (rv12) mahdollisuutta nähdä vauvaa monitorilta.. oli ihana nähdä niin selvästi pikkuisen piirteitä, sukupuolikin selvisi vaikkei sitä ollut tarkoitus urkkia. Hinta on huima, vaihtelee paikkakunnittain.. googlella voisi löytyä sulle lähin 4D-laite ja hinnat..
Noin 160? oli Turussa ja viikkoja oli pari viikkoa päälle 20. Sain pettyä kun lääkäri näki 3D:na paremmin kuin 4D:na mutta pääasia että vauvalla kaikki oli kuitenkin hyvin. Itsekin ihmetteli tuota tosi huonoa näkyvyyttä!
Itse olin kolmannesta raskaudesta.Aivan ihana kokemus :heart:
Olin Kaarinassa Varsinais-Suomen lääkäripalvelussa rv30+5.
Maksoi Kela-korvauksen jälkeen 100?.
Sisälsi vielä dvd:n johon tuli yli 30min sitä ultraa ja lisäksi saatiin 10kpl kuvia valokuvapaperille.
:heart:
Esikoisesta olin viikolla 24+5 ja Kuopuksesta viikolla 22+6. Ihana kokemus on ollut, kummallakin kerralla. :heart: :heart:
Maksanut kummallakin kerralla n. 150?. Esikoisesta kävin Felicitas klinikalla ja Kuopuksen kanssa Femedassa Brunolla. Suosittelen näistä kahdesta enemmän Felicitas klinikkaa. :flower:
kävin rv 26 tietämillä Terveystalossa. olihan se jännää nähdä asukista tarkempia kuvia ja tärkeintä tietenkin oli (mikä monesti unohtuu) se, että löydettiin napanuorasta poikkeavuus eli oli vain kaksi napasuonta, kun niitä normaalisti on kolme. Tästä johtuen olen käynyt sitten kasvukontrollissa äitiyspolilla. Eli joskus siitä ultrasta on jotain muutakin hyötyä kuin vain vanhempien halu nähdä tarkempia kuvia.
Minä kävin rv19 ja kannattaa käydä, tosin vähän jäi harmittamaan kun mentiin noin aikaisin, vauva on niin pieni vielä. Eli kannattaa varmaan käydä viikoilla 22-25 mieluummin ja maksoi n. 120euroa, ilman kelakorvausta hinta oli muistaakseni 170 euroa.
...niin ja maksettavaksi itselle jäi 200e kelakorvauksen jälkeen. Hintaan sis. DVD:lle tallennettuja 4D kuvia ja liikkuvaa kuvaa myös. Lisäksi kuvat sai paperilla myös.