Siis yritittekö tätä viimeistä lasta vai tuliko yllätyksenä. Tuo oli sekavasti kysyttyAlkuperäinen kirjoittaja tintti:Oho! No toihan on ainoastaan hienoa! Onko tyttäresi vai poikasi lapsi? Oliko lapsesi tarkoituksella? (anteeksi kysymys mutta ihan vilpittömästi kiinnostaa)
Tyttären tytär. Ja mun tytär oli "vahinko" Mutta sitten todella odotettu.Alkuperäinen kirjoittaja tintti:Oho! No toihan on ainoastaan hienoa! Onko tyttäresi vai poikasi lapsi? Oliko lapsesi tarkoituksella? (anteeksi kysymys mutta ihan vilpittömästi kiinnostaa)
Lapsenlapsi on tasan 2 kk vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kumpi on vanhempi, lapsi, vai lapsenlapsi?
tiesin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsenlapsi on tasan 2 kk vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kumpi on vanhempi, lapsi, vai lapsenlapsi?
Niin tässähän täti on nuorempi!Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä on mun lapsi on melkein 2 vuotta vanhempi, kuin tätinsä...
jos lapsi on vanhempi kuin tätinsä niin eiköhän tuo täti ole silloin nuorempiAlkuperäinen kirjoittaja niin:Niin tässähän täti on nuorempi!Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä on mun lapsi on melkein 2 vuotta vanhempi, kuin tätinsä...
Muiden innoittamina. Mut mitä tarkotat sanomattomiin?Alkuperäinen kirjoittaja 44v äiti mummoutta ilolla ootellessa ja nuorin 3v:Miksi kysyt kysymyksiä? Ootko kyllästynyt sanomattomiin?
Huomasin myöhässä soriAlkuperäinen kirjoittaja ärvee:jos lapsi on vanhempi kuin tätinsä niin eiköhän tuo täti ole silloin nuorempiAlkuperäinen kirjoittaja niin:Niin tässähän täti on nuorempi!Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:meillä on mun lapsi on melkein 2 vuotta vanhempi, kuin tätinsä...
Niin, eiväthän nelikymppiset enää seksiä harrasta... varmaan ukko pakottanu!Alkuperäinen kirjoittaja 44v mummoutta ilolla ootellessa ja nuorin 3v:Et onko tullut olo, ettei kaikki hyväksy jostain syystä tai että haluaa sitä muilta kysyä?
Oma äitini oli 41v, kun synnyin(ja siitä on jo jokunen aika ) ja hän muisteli, miten iäkkäät äidit saivat ainakin 60-luvulla osakseen ajatuksen 'varmaan oli vahinko!'