.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inesse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 14:46 inesse kirjoitti:
Olen 7. vkolla raskaana ja suhteeni lapsen isään ei näytä onnistuvan. Mies asuu 2 lapsensa kanssa ja haluaisi perustaa perheen.
Tuntuu vaan että tunteeni ovat kuolleet. Suhde on tuore ja vahingosta kyse...

Onko realistista lopettaa suhde alkuraskauteen vai pitäisikö yrittää puoliväkisin lapsen takia? Mies haluaa jatkaa, mun puolelta tulee lopetusajatus. Mies on hiljainen, ei paljon puhu ja jos puhuu niin aina käytännön asioita.
Itse olen puhelias ja pidän samanlaisista miehistä..haluan analysoida asioita ja höpöttää muuten vaan.

Onko muita jotka haluavat yh:ksi vaikka mies haluaisi perustaa perheen?
Tietysti yh:n arki pelottaa, olenhan yh:n lapsi itsekin. :/

No ehkä sun ei kannata jatkaa sitten suhdettanne, jos et itse ole tyytyväinen ja haluat eri tyyppisen miehen itsellesi. Pidemmän päälle kuitenkin se vain kuluttaa, jos tunteesi eivät ole "aidot", ja alat vain katua ja "inhota" miestä. Näin ainakin luulisin.

Jos kuitenkin ajattelit lapsen pitää, niin eihän sulla ole mitään menetettävää sitten. Voihan sitä myöhemminkin lähteä, jos siltä tuntuu. Toisaalta miehen lapsia kohtaan inhottavaa, koska he ehtivät kiintyä sinuun. Ja miestä, koska saan viestistäsi sen kuvan ettet tahtonut mieheltä muuta kuin lapsen (ei pahalla).

Kannattaa punnita tarkkaan mitä haluaa, koska kukaan muuhan sitä ei voi sanoa. Jos tahdot yh:ksi siitä vain, mutta eikö olisi mukavampaa perustaa perhe miehen kanssa, jota rakastat ja joka on tukenasi?

Kaikella hyvällä, mut miten ihmeessä me muut voidaan tuohon kysymyksees vastata?

Omapahan on elämäs ja tilanne kyllä kinkkinen.
Mies on kyllä hieno, kun haluu kantaa vastuunsa. Muistapa se!

Pistä paperille hyvät ja huonot puolet ja mieti! Onko mies aivan mahdoton kestää? Löydätkö paremman itelles ja vauvalles? Entäpä isän osuus lapseensa? jne. jne. jne.

Yhteistyössä