E
ePätoivoinen
Vieras
Olen 39v. nainen,naimisissa viitisen vuotta nuoremman ulkomaalaisen miehen kanssa.Minulta vaihdettiin e-pillerit Cerazetteen Trikvilareista.En tiedä,johtuuko iästäni vai e-pillereiden muutoksesta,mutta minusta on tullut seksin suhteen kyltymätön.Olemme olleet naimisissa jo vuosia,joten tämä tuli kummallekin hiiukan yllätyksenä.Mies ei ole koskaan ollut mitenkään "seksihullu" enkä liioin minä,siis paitsi tietenkin ihan suhteen alkuvuosina.Nyt en muuta haluaisikaan kuin seksiä mieleuusti vähän väliä,mies taas ei halua hyvä jos suostuu kerran viikossa tai kahdessa.
Onko muilla naisilla vastaavanlaisia ongelmia?Johtuuko tuoseksuaalisesta kriisistä vai Cerazeteista eli e-pillereiden muutoksesta?Olen menossa lääkäriin parin viikon kuluttua,mutta olen jatkuvasti seksin puutteessa ja masentunut tilanteesta,ettei mieheni olekaan se panokone josta kuulee aina miesten ruikuttavan "voi kun vaimo antaisi useammin "-tyyliin.Tämä vaimo antaisi,mutta mies ei anna
Auttakaa!!!
Onko muilla naisilla vastaavanlaisia ongelmia?Johtuuko tuoseksuaalisesta kriisistä vai Cerazeteista eli e-pillereiden muutoksesta?Olen menossa lääkäriin parin viikon kuluttua,mutta olen jatkuvasti seksin puutteessa ja masentunut tilanteesta,ettei mieheni olekaan se panokone josta kuulee aina miesten ruikuttavan "voi kun vaimo antaisi useammin "-tyyliin.Tämä vaimo antaisi,mutta mies ei anna
Auttakaa!!!