Tervetuloa
Tyydeli
Ovistestistä: lapsettomuusklinikan lääkäri neuvoi tekemään ovistestin aamupäivällä, ei siis aamun ekasta pissasta. Jossain ovistestipakkauksessa on ollutkin tuo
Tyydelin mainitsema klo 10-20 välinen aika ja ilmeisestikin juurikin noin, että sitä hormoonia erittyy silloin. Itse olen testaillut aamupäivällä, yleensä 11-12 aikoihin. Pissaa kuitenkin pitää pidätellä se 4 tuntia ennen testausta. Ovistestinä on ollut CB:n digitaalinen testi. Viimeisen ovistestin tein kylläkin aamupissaasta ja siihen tuli kyllä positiivinen tulos. Kokeilin samalla myös tavallisella liuskatestillä (sattui pari testiä olemaan kaapissa) ja sekin oli positiivinen.
Omaa napaa:
Puolet piinapäivistä takana, oireita ei oikeastaan ole edelleenkään. Välillä jomottelee alamasulla ja rintoja pistelee. Eilen illalla ja tänä aamuna etovaa oloa, nyt ei sitäkään. Lutinus/valkovuoto hulahduksia tulee, välillä pitää käydä tarkastamassa, oliko jo menkat. Mutta ei vielä ainakaan. Tosiaan eilen kun nuorimmaisen maha oli sekaisin ja teki ripuli kakan, teki kyllä heikkoa käydä pyyhkimässä pylly.. huh huh.
Näin viime yönä unta, että olin taas alkion siirrossa ja juuri kun lääkäri oli siirtämässä alkiota, pyysin että tarkistaa ultralla että miten aiemmassa siirrossa oli käynyt. En ollut tehnyt raskaustestiä ja olin epävarma, voiko uutta alkiota siirtää kun menkatkaan ei olleet alkaneet vielä. Lääkäri katsoi ja sanoi, että jotain siellä on ja juuri jakaantumassa.. Näytti ultralla kun alkio jakaantui.. heh heh.. Tuskinpa sitä ultralla erottaa
Enpä muista unesta, että jäikö uusi alkio siirtämättä vai siirrettiinkö se kuitenkin..
Mukavaa tamminkuun viimeistä viikkoa!
Nipsu pp7 :heart: