Kiitos taas kerran kaikille minulle vastanneilla ja kysymykseen ovksesta. Kyllä sitä pitäs kaikki jo tietää, mutta en ole koskaan kuitenkaan niin perehtynyt asiaan, kun raskaaksi olen tullut ihan hyvin, mutta nyt kun ei ole tärpännyt pitkään aikaan, alkaa vähän mieltä askarruttamaan, että jokohan ne tärpit sitten loppu.Milloinkahan sitä viimeksi olikaan raskaana...niin, se olikin se viime kesä, kun oli se kamala keskenmeno kesäkuun alussa, eli siitä on yli vuosi.....tais siinä välissä olla niitä plussia, mutta nehän ei sitten kestänyt viikkoa kauempaa, mutta viimeisestä plussasta taitaa olla...se vissiin oli lokakuussa kun töissä testasin haalean plussan....no, on siitä kuitenkin varmaan puolvuotta....jotenkin kyllä muistan, että jotain haalakkaa plussaa oli senkin jälkeen, mutta se sitten ei kestänyt kauan. No, enpä tiijä.....nyt kun on työelämässä, niin tuolainen km pelottaa....jotenkin tuntuu, että jos vielä raskaudun, niin lähden kyllä työelämästä pois heti kun saan tietää, että pieni on kohdussa ja kunnolla siellä...en halua riskeerata mitään, kun on kuitenkin raskas työ...kaikkea sitä miettii....onneksi täällä on samanikäsiä kun minäkin, yhtä hulluja kuumeilijoita. Minäkin joskus 40v haaveilin, että jos vielä kaksi lasta sais, niinku peräkkäin, että ois kaverit sitten keskenään, kun meidän "iltatähti" on jo 4vja 2kk...kaksoset ois kiva
Mutta joo, että vielä kaksoset ja kaksi lasta, niin ehkä mä nyt hiukan unelmoin liikaa tähän kroppaan, joka ei kestä enää sitä, että joku kiinnittys kohtuun, koko kohtu ilmeisesti jo ihan läpikoluttu, ettei siellä ole edes paikkaa enää mihin pesän tekis...arpeutunut varmaan kaikista sektioista ihan tarpeeks ja kaavinnoista yms rämpimisistä.
Mutta ihanaa että täällä voi jakaa fiiliksiä....plussaonnea son kaikille ja ihanaa nähdä noita plussaisia raskaustestejä, ne tuo niin paljon itsellekin sitä toivoa