40+ so what wol.13

Jiiiihaaaa, vuoto lakkasi vihdoin!!!:D

..testilöihin..+++++++++++

Mie tuollaisen eilen ostaa päräytin..
Aloitussivu | fi.Dyson.com
:attn:Onko kellään
kokemusta!?
..päivittäin imuria noiden koirankarvastaen takia tarvihen ja roskienhin..ja ei vain jaksa sitä tavan imuria alkaa aina kaapista kaivamaan..tuopa on sitten valmiina aina hollilla laturissaan kun tarttee.=)

Monta tuntia noita eri varrellisia rikkaimureita "opiskelin" ja googlettelin ihmisten mielipiteitä..ja päädyin tuohon merkkiin nyt sitten..hintava ruoja oli vaan..299e..toivottavasti sen arvoinen peli.

Ps. Tuolla tavoin olen saanut poikasenhin innostumaan imuroinnista;)
..meillä ennestään Electroluxin 2 - in 1 Ergorapid joka on jo tullut tiensä päähän..

Viimeksi muokattu:
mur-mur Hurraa vuodon loppumiselle! Meillä on yhen sortin Dyson-rikkaimuri, mutta ei näytä ihan samalta kuin tuo sinun, meillä ei esim. ole pitkää putkea siinä. Tehokas peli, mutta akku on yllättävän huono. Kovin pitkään sillä ei siis imuroida (ilmeisesti tehokas moottori vie akkua). Dysonithan on ihan kunkkuja imureita, mutta isot imurit ovat _todella_ äänekkäitä. Ainahan pussittomat ovat ääneekkäämpiä kuin pussilliset, mutta Dyson on sellainen että saisi käyttää kuulonsuojaimia imuroidessaan... :LOL:

oliivitar Testailitkonää?

anuliini Etkö oikeesti meinaa testata? Järjetön tahdonvoima... Vaikka mulla ei olis mitään oireita ja olis dpo8 niin testit vaan hyppää mun käteen ja dippaussirkus alkaa. :ashamed:

ON: Me ei sitten talleteltu eilen, että annetaan tyttösiittiöillekin mahis... Heh. Ihan kuin sitä vois tälleen plänätä, mutta näillä mentiin nyt tää kierto. En tiedä kandeisko sitä jokatoinenpäivä-systeemiä jatkaa varuilta nyt hetki kuitennii..

Oli kummallinen ovis. Lähinnä sattui/turvotti/vihloi keskeltä vatsaa. Yhdessä vaiheessa oli tärinäkipua muniksissa ja pakotti vähän oikealta. Nyt oikeaa munista särkee vähän. Yleensä mulla on nippaillut kunnolla siltä puolelta mistä munasolu irtoaa, mutta ei nyt.

Mä laitan vielä aamupäivityksen tähän.

Keskiviikko 20.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp25/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp25/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp?/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp16/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp16/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp14/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp23/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp7/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp14/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp15/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp9/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp22/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp9/28..............yk1

Piinailupäivät:
anuliini72........dpo10
oliivitar............dpo8
Sirppuliini........dpo1

Taustailijat/kadonneet:
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?

• Tykkää
Reactions: Tepias
Anuliini:
olot on niiiiin jo valmiiks luovuttaneet ettei huvita testailla,tosin ei se nega tietenkään oo yhtään sen mukavampi lauantainakaan
Vaikka jos tää yltiö negafiilis oliskin oire
Jeps :heart: Samaa mieltä :D Plussapuuhkutus tulevaan tesiin! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Talvi74 Kiitos Tsempeistä :kiss: Kyll tässä kaikki tuki ja rakkaus ja kannustus ja ..... aivan kaikki tarvitaan :heart: Toivottavasti siulle tämä kierto tuottaa positiivisen tuloksen +++++++++++

Ja omaa napaa.... Yön tunteina heräsin ja vessassahan se piti käydä, joten tehin jo testin silloin. Tuli eilen sellainen olo, ettei kuule ihanaiset kaikki ole kunnossa. Pissaamisen loppuvaiheessa tuntuu hieman tukalalta ja inha juiliminen alavatsalla ja lisäksi eilen kuumotusta kielisivät pissatulehduksesta :'( Häätyypi pissiä purkkiin ja viedä TK:hon. Kova pidättely on täällä yöllisen vessakäynnin takia.
Ja itse testiin :D Vuorossa oli Davidin erittäin herkkä liuska ja yöllä ei piirtynyt toista viivaa. Joten aamulla kahviseurana jälleen testi (se yöllinen) ja tietyssä valossa ja tietystä kulmasta :LOL: viivanpaikkaa havaittaissa. Mutta EI sitä Davidin harmaata palkkia. Kuvasaastetta seuraa, muistakaa laittaa vaaleanpunaiset lasit päähän :heart::

Mur-mur tuo varsi-imuri onkin näppärä vekotin. Sain joululahjaksi, juu-u :LOL: Mutta ei yhtään pöllömpi peli. Kun pesue poistuu pöydästä, siivous käy nopsasti ja meillä myös lapset tykkäävät imurin ufoilusta, kun on valot

Sirppuliini mie pidän siulle kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä

Viimeksi muokattu:
oliivitar Kyllä mä nään tossa haamun!!! Ja mä en yleensä nää noissa kuvissa mitään eli on siinä todellakin pakko jotain olla! :heart: Nyt hirmupeukutusta että viiva tummuu. Hiphei!!! Tästä nyt plussat alkaa satelemaan, plop plop plop. Ihan mahtava aloitus aamulle. :)

Toivon mukaan saat pikaisesti avun inhaan VTI:eek:on.

• Tykkää
Kiitos Sirppuliini :kiss: Molen kyllä tosi skeptinen vielä. Mielessä pyörii vain tulehdus, kun kupla vain kasvaa otsassa :D Kohta pääsee helpotukselle.... ja jos dippais vaikka uutta testiä tirkistelylle

Sirppu Mulla tuo ovis ei välttämättä tunnu kauhean hyvin tai sitten on vain epämääräistä jomottelua siellä täällä. Mutta kun aloin kuumeilemaan jälleen, niin ekassa kierrossa kp9 tuli jo ovis ja silloin juili ensin oikealta ja sitten vasemmalta ja sitten keskeltä. Se tuntui niin selkeältä, että olin aivan ylpeä siitä pongauksesta ja ennen kaikkea naiseudestani =)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Moikka tyttäret!!!

Täällä pitkästä aikaa. Mies on iltavuorossa tällä vkolla ja pääsee iltasin vasta klo 23 kotiin, joten minä olen jo unten mailla, vaikka luultava ovulaatiokin olisi menossa. Ainakin luonnolliset mielihalut olis... Mutta en siltikään ala valvoa. Sitä paitsi mua haluttaa aina päiväseltään, eikä illalla enää... Nyt on taas sellanen vaihe menossa, ettei oo varma haluaiskokaan enää vauvaa. Tykkään niin paljon nukkumisesta... Vai johtuuko väsymys vain keväästä ja valon määrän lisääntymisestä - niin sanovat.
Mutta moi piti tulla kuitenkin huikkaamaan. Mitään ei ole kiveen kirjoitettu. Ja kiva käydä kurkistamassa onko jota kuta kenties onnistanut meistä "vanhoista". Onko??? =)

Ai niin, melkein pelottaa kuitenkin kävästä täällä, koska vauvapolte on täällä niin kova, että se todellakin tarttuu :LOL:

Ja tiedättekö ihan kuin tuntisi syyllisyyttä siitä, että nyt on niin helppoa, kun ei ole vauvaa/pientä lasta, joka tarvitsisi huolenpitoa ihan koko ajan. Mukava tulla töistä, syödä ja mennä vaikka sohvalle löhöämään ja lukemaan. Mutta enkö voisi ottaa tämänhetkisen tilanteenn voimaannuttavana - jos sattuis iloinen vahinko sattumaan, olisin kerännyt voimia vastaisen varalle???!!!

Tuntuu hölmöltä; ihan kuin tämän ikäinen ei saisi enää haluta lapsia... Jotenki ajattelee että yhteiskuntakin ajattelee, että se on nuorempien etuoikeus. APUAAAAA!!! Paniikki....

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Täällä taas...

Kupla otsasta hävinnyt ja testiin meni osa. Tein Perhosten herkän ja ei mitään :| Mie jo meinasin innostua, Dopot/monot/kohot vasta 8 :ashamed: Eli tehkää kuten ohjeissa sanotaan, ei niinkuin minä, eli purin testin :LOL: Ja yritin kurkkia edes sitä viivanpaikkaa. Tää on vain outo testi, joten en tiedä antaako vai ei anna.

...antais edes sen plussan :heart:.....

Viimeksi muokattu:
Tuosta Dysonin rikkaimurista ei ole kokemuksia, mutta "tavis" Dyson meillä on, enkä pois vaihtaisi! Ei se minusta niin järjetöntä meteliä pidä, mutta onhan se vähän kömpelö. Jotkut valittavat johdon lyhyyttä, meillä kun on pistorasioita alle kahden metrin välein ympäri huushollia, niin en ole sitä kokenut hankalaksi. Tarttiskin tänään taas tarttua Dysoniin ja valssahdella vähän sen kanssa. :)

Jotenkin tää valoisuus ja kevään läheneminen on tuonut uutta puhtia vauvakuumeeseen ja sinne peiton allekin. :D
Viime keskiviikkona ja torstaina pupusteltiin ja tänään myös, vaikkei uskalla kovin antaa itselleen lupaa liikoja toivoa, niin ei voi olla miettimättä, että josko se tästä tärppäisi. Voimakkaita ovis-oireita on ollut sunnuntaista lähtien.
Pitäkäähän peukkuja! ;) Kovasti odottelen plussa-uutisia muilta kirjottelijoilta, se antaa aina itsellekin toivoa! :) Että aurinkoisia plussatuulia vaan kaikille!

PippuriPiialle peukutetaan täältä

Oliivitar kyllä oot ollunna ahkera dippailija,uskon edelleen negan johtuvan aikaisesta ajankohdasta :)

Sirppuliini mulla taitaa olla enneminkin niin kova neganpelko kun tahdonvoima :D

Tää tahtoo kanssa tuollaisen rikkaimurin,meilläkin kun on noita karvalapsia enemmän kuin laki sallii niin olisi varmaan kätevä

ON viimeyönä heräsin pissalle mikä ei kuulu mun normi kuvioihin (olisipa se oire!!!) Jos ens yönä sama kuvio niin testaan aamulla.Enpä olisi uskonut toivovani heräämistä yöllä vessaan mutta tunnustettava on :LOL:

Laitan tännekin tuon kysymykseni tuolta "hätähousuista", kun täälläkin on tuota "testiasiantuntemusta".

Onko kellään siis kokemusta First signal nimisestä testistä (apteekin)? Jos on niin mikä siinä tulkitaan testiajaksi, kun ohje menee jotenkin niin että tulos näkyy kolmessa minuutissa ja voit sitten odottaa vielä minuutin ja testiä ei voi tulkita enään 10 minuutin jälkeen. Mikä on siis mielestänne se aika jolloin testi joutaa roskiin? Onko roskishaamut niitä jotka tulee 10min jälkeen vai kolmen minuutin jälkeen? Auttakaa naista mäessä kun en ymmärrä . Mikäli kokemusta löytyy ko. testistä niin miten sitten viivanpaikka eli tuleeko se 3-10 minuutissa vai vasta "roskiksessa"? Vai tuleeko tähän testiin viivanpaikkaa ollenkaan kokemustenne mukaan?

Tauku Mulle kävi silleen tossa raskaudessa että tein liuskan illalla - nega. Sit kaivoin sen aamulla rogesta (jesh) ja siinä oli haaleaakin haaleempi haamulainen. Tein sit heti uuden liuskan ja siihen tulikin jo hento viiva. Mulla se haalu siis tarkoitti raskautta. Ja joo tiedän et ei sais tonkia rogea mutta aina ne testit pitää jättää pöydälle ja tihrustaa niitä tuntitolkulla silmät ristissä. :ashamed:

oliivitar näen tuossakin jotain haamua kyllä että on siellä masussa jotain tekeillä. Ihanaaaaa!

anuliini kyllä nyt kuulostaa lupaavalta. Suattaapi olla että saadaankin kaks plussaa yhdellä rysäyksellä. Ooooh. :)

Kysäsenpä vielä näin josko tulisin paremmin ymmärretyksi, että mikä se annettu aika tuossa testissä on? Eli onko se 3min, 4min vai 10min? Kun ohjeessa sanotaan että 3 min kuluttua näet tuloksen, mutta voit odottaa vielä minuutin ja yli 10min jälkeen testiä ei voi lukea. Siis yli 10 min on roskishaamu, mutta onko kaikki alle sen plussaa vai pitääkö olla alle 4 min?

voi EEEEEEEII! Anuliini :'( Mutta eihän hanat ole auenneet vielä? Jospa se on kiinnittymiseen tai alkuraskauteen liittyvää :heart: Viimeiseen asti pidän sinulle toivoa yllä!

Tauku Onpas ohjeistus, mutta minun sisälukutaito sanoo; että testin tulos on valmis 3-4 minuutissa ja ihailtavissa/tutkailtavissa 10 min asti. Sen jälkeen testissä tapahtuvat muutokset ovat luettavissa roskishaamuiksi. Näin tulkitsisin ohjeistuksen :kiss: Kyseisiä testejä en siis ole käyttänyt

Ja Tk:lta tulos: puhdas :O

anuliini en suostu nyt edelleenkään heittämään toivoa pois. Voi ihan hyvin liittyä raskauteen kuitenkin ja niin kauan on toivoa kun hanat eivät ole auenneet. Raivopeukutusta sinne!

oliivitar Hmm... Ettei liittyis sit alkavaan raskauteen kuitenkin. Mä muistan, että mulla oli kummallisia pissaoireita raskaudessa ja ei ollut tulehdusta. Jotenkin siinä menee sen alueen jutut ihan sekaisin kaikki ja täähän alkaa kuulostamaan toudella hyvältä. :) Mutta johan sä haamuiletkin urakalla, niin selvä kuin pläkki. Jeiiiii!

Pippuri-Piia Haluatko rktt-listalle? Onko hajua milloin ovis oli/on?

Tauku Uutta testiä kehiin vaan niin ei tarvitse arvailla. Digiin dippaus ja jää arvailut pois.

• Tykkää
Tepias:
Mutta enkö voisi ottaa tämänhetkisen tilanteenn voimaannuttavana - jos sattuis iloinen vahinko sattumaan, olisin kerännyt voimia vastaisen varalle???!!!
Juuri näin :heart: Unelmointi on meidän kaikkien yhteinen henkinen vara ja kukin on kohdallaan omalla ajallaan valmis :kiss: Sun rentoilu kuulostaa oikein hyvältä... Silloinhan sitä tapahtuu, kun sitä vähiten odottaa ;)

• Tykkää
Sirppuliini tämä on kyllä niin raastavaa :rolleyes: Tuo Römpsähän kyllä järkkyy, kun yhtäkkiä pitkän ajan jälkeen aletaan kylvämään oudoilla aineksilla :D Tulee vain pelottavasti mieleen, kun edellistä kullannuppua tehdessä kierto piteni ja sain tulehduksen :headwall:.... Hrrrrrr... Pois se minusta! Huomiseen on niiiiiin pitkä aika :LOL: Silloin toivottavasti himpun verran viisaampi

hih.. Täälläkin riittää tapahtumaa, toivottavasti ei liikaa!!!!

Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanaiset, jotka jaksoitte tulkita/vastata. Olen googlettanut pääni kipeäksi kaikista
haamuista ja niiden esiäideistä. Tiedän että digillä selvää saadaan, mutta ajattelin pettyä
vain kerran:( ja siksi säästelen digin ostamista viime metreille. Kuka digiä uskoo jossa lukee
ei raskaana kolme päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa (ei usko kukaan) ja siksi en
vielä siihen tuhlaa joutuisi vaan ostamaan uuden digin=)

Tuo Römpsähän kyllä järkkyy, kun yhtäkkiä pitkän ajan jälkeen aletaan kylvämään oudoilla aineksilla :D
:LOL: :LOL: No nimenomaan!! Samaa olen täällä miettinyt kun hiivailen ja alapää vinkuu muutenkin armoa.

Josta tulikin mieleeni, että tänään piti taasen talletella. Armas mieheni on päättänyt että joka toinen päivä on talleteltava. Olin kaverin kanssa puhelimessa makkarissa sängyn päällä niin hän tuli paikalle, riisui vaatteensa ja alkoi riipimään multa vaatteita. :LOL: Lopetin sen puhelun kuitenkin ennen kuin päästiin itse asiaan.

mur-mur Hurraa vuodon loppumiselle! Meillä on yhen sortin Dyson-rikkaimuri, mutta ei näytä ihan samalta kuin tuo sinun, meillä ei esim. ole pitkää putkea siinä. Tehokas peli, mutta akku on yllättävän huono. Kovin pitkään sillä ei siis imuroida (ilmeisesti tehokas moottori vie akkua). Dysonithan on ihan kunkkuja imureita, mutta isot imurit ovat _todella_ äänekkäitä. Ainahan pussittomat ovat ääneekkäämpiä kuin pussilliset, mutta Dyson on sellainen että saisi käyttää kuulonsuojaimia imuroidessaan... :LOL:
.

Jep, minähin luin tuosta kovaäänisyydestä mutta ei haittaa minua jos vaan villakoirat imee hyvin.:D

..ja jos kaksikin vuotta pelittää tuohon 299e hintaan, olen tyytyväinen..se olisi n. 0.41centtiä/vrk - ei paha miusta.;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä