40+ so what wol.13

Huomenta! :wave:

Tulin kurkkimaan Äiskän ja Tepiaksen dippailuja. Toivottavasti kuumotukset masussa kertoilevat ihanista uutisista =) Ja samalla sille punanutulle häätöjä manailen :stick:

Bugsy:
tällä "synnytyshistorialla" on negatiivinen puoli, että ilmeisesti kuvitellaan synnytyksen muuttuvan kerta kerralta kivuttomammksi, tai joka kerran nopeutuvammaksi kivunlievityksen kustannuksella.
Näinhän sitä oletetaan. Ainakin sellaista asennetta tuolla salin puolella huomaa. Mutta poikkeus vahvistaa säännön: Neljännen kohdalla sain aivan ihanan kätilön, joka kohteli minua kuin ensisynnyttäjää ja sanoikin, että jokainen synnytys on omanlaisensa. Valitettavasti tämä kätilö on jäänyt eläkkeelle.... jos minä nyt vielä saliin asti pääsen. Toivottavasti Bugsy saat hyvät taustajoukot saliin mukaan :heart:

..siksi niin kummissani tilanteesta olinkin.
Koira on jotenhin vaisumpi ollut kun tuolla pienemmällä niin raisut leikit välistä..yleensä kumminhin sovussa leikkivät..Sylvi nuolee usein Sallin korvaset ja Salli vuorostaan Sylvin pepun - työnjako selkeästi.
Tämä on niin ihanan koiramaista :D Meillä oli lapsuuden kodissa kaksi terrieria ja heilläkin aivan omat rituaalinsa. Muistinkin vasta, että koirat söivät kilpaa, vahtivat ja kyttäsivät kateellisena toistensa ruokakuppeja. Välistä tuntui, että tukehtuuvathan nuo kun nuin ahmivat.

Sarialeksandralle :hug: ja toivottavasti tämä uusi kierto tuottaa positiitivisen tuloksen :heart:

Ja omaa napaa. Ei vielä ovista, se alkava viiva hävisi hornan tuuttiin, mutta eilen alkoi taas piirtymään liuskaan :p

Voi EI! Tepias :hug: Sinullekin paaaaljooon parempaa kiertoa! Plussasellaista :heart:

Mur-mur paranemisia! Juuri vasta uutisissa kuohkasivat kuinka influenssa-aalto kaataa immeisiä peteihinsä. Toivottavasti säästyt siltä :heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenta päivää ihunaiset :heart:

mur-mur pikaista paranemista sinne päin :hug: voi harmi että se flunssa ei meinaa luovuttaa.

Täällä kanssa viimeviikolla painittiin melkein koko perhe flunssankourissa... ja nyt on mulla ollut ke-to hirmu väsymys ja flunssanen olo, paitsi tänään ei taas mitää tunnetta flunssasta. Alavatsaa nippaiee siihen malliin että menkat ois alkamassa mutta vielä ei oo ainakaa näkynyt, en oo eilen enkä tänää testaillut, jos menkat ei oo ma aamuun mennessä alkanu ni sit vastatestailen taas.

Voi Tepias suuren suuri lohtu :hug::kiss: täältä siulle...
Tsemppausta uuteen kiertoon... pääpystyyn ja toivottavasti jaksat vielä kuumeilla:heart:

oliivitar toivottavasti saat bongattua ovis viivat ja pääset hyödyntämää sen :heart:

Alavatsa nippailu vaan jotenki tuntuu että vahvistuu... Täältä taidetaan Tepias perässä tulla uuten kiertoon :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Tepias
äiskä-73 Voi surku... Tai jospa se ei sittenkään... Täällä jännään sun puolesta.

Mutta omalta kohalta täytyy sanoa, että tiesin jo eilen, ettei siellä mahassa mitään ole, ku se tuntui NIIN tyhjältä! Ehkäpä se sitten oli tarkoitettu niin... Olen jo 42 ja tunnen itseni sata vuotiaaksi... Tekis mieli nostaa kytkintä ja lähtä kiertään maailmaa, mutta siinä on yks iso miinus - ei oo sitä rahaa, jota siihen tarvis... : /

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Tepias pyöräyttihän tuo Linda Lampeniuskin 42.v juuri vauvan ja eikös nuo Marita Taavitsainen ja Meiju Suvaskin olleet sen ikäisiä kun viimusinpiaan pyöräytti maailmaan.
höh etkä sä mikään satavuotias vielä ole :LOL: vaan hyvässä iässä oleva nainen :D:heart: Kukapa ei tuota maailmaa haluis kiertää jos vaan tosiaan oi sitä rahaa... Eikä noista hiivatin lotoistakaan koskaan voita mitään isompaa plääähhh...
Koita nyt sinnitellä vaan Tepias :rolleyes:

Niin jännäillään nyt minua... tää on niin raastavaa :headwall:

• Tykkää
Reactions: Tepias ja *mur-mur*
tepias voi surkeus. :( Tsemppiä uuteen kiertoon.

äiskä-73 onpas sulla jännät paikat! Superpeukutusta täältä.

mur-mur Toivon mukaan paranet pian! Tosta tulee inhottava kierre kun saat yhden taudin niin yleiskunto alkaa huononemaan ja sit kaikki pöpöt pääsee iskemään. Tää on kyllä ollut tosi "sairas" talvi joka perheessä.

ON: Mulla alkoi sit kp1 tänään ja gynekin soitti sopivasti papan tulokset - puhdasta oli. Mut voisi lisätä listaan, laitetaan kierron pituudeksi se vanha kun ei ole tällä hetkellä vielä hajua et miten pitkä se on. Jännääkin jännempää! Me päästään taas yrittämään pientä kääröläistä. Hiphei!

Sirppuliini(40)...kp1/28...yk1

Ja sehän olis myös pärrrjantai! Ihanaa viikendiä kaikille!

Sirppuliini listoille lisäilty!:wave:

Voi Tepias..on se tuo punahelma ihan p**ka akka, ei usko vaikka kuin-ka sanois, että EI tartteis tulla seuraavaan 9kk:een..:kieh:..lämmin:hug:miulta, siulle:heart:

äiskää täällä viel jännäillään...
.."pysy poissa akan kääkkä, tule ihunainen plussa"
:rolleyes::heart:

ON...troppien voimalla täällä kotosalla, poikannehin jäi koulusta pois(oli jo ma-ke kotosalla)torstain vain kerkesi tällä viikkoa kolussa käydä:|
..vaan kun tauti on, silloin parannellaan ittiä kotona:)

..minä täällä olen tänään miettinyt syntyjä syviä..

Laskin ihan suoraan sanoen: mitä tuloni ja menoni olisivat jos miehen kera eri teitä lähtäis kulkemaan ja mie jäisin tähän asumaan poikasen kera:|
..esim. kaupassa käynnit olisivat tarkoin suunniteltuja(ostokset)ei humputeltais rahua minne sattuu.

Meillä tässä 74m²(3h+k+s)ja vuokra 849e+autop. 18e(autopaikan antaisin poijjes)
Asumistukea saisin tulojeni perusteella melko varmasti 400-500e/kk

Omissa nimissäni ei olisi kuin yksi menoerä, jota makselisin kuukausittain vajaan 1v ajan. lääkkeet(siirtyisin sitten siihen huokeampaan - Marevaniin) puhelin, netti, katselukortti(TV) ja 2xmatkakortti kuukausittaiset menot..ja tietenhin päivittäistavara+ruoka..kyllä me pärjättäis.:)

Mietin tuota elatusapuakin..miehelle jää sellaiset velan lyhennykset/kk..että tyytyisin tuhon Kelan maksamaan 151.85e/kk(ainakin aluksi)

Mie luultavasti saattaisin saada toimeentulotukeakin pikkasen, en paljoa.

Velkaa ollemme kuitenhin yhdessä tehneet..mutta miun tuloilla niitä ei voi lyhennellä..mies yksinään saisi ne yhteen niputettua(laina, jolla maksaa kaikki pois)ja näin ollen kerran kk lyheneltyä sit pois poikkeen.

TAI..vanhempansa antavat lainan, jolla hän maksaa pois kaiken kerralla..tai sitten taas ennakkoperintöä, sitä mahdollisuus saada 2x3999e..osa veloista tulishin jo makseltua tuolla rahalla.

Auto jäisi miehelle, miulla ei korttiakaan.
Auton kuluja makseltu yhdessä ja hankinnastahin osan..vanhempansa antoivat myöskin ennakkoperintöä muinoin kun isompaan vaihdettiin, joten autosta en mitään ole vailla..ja hän varmasti kyyditsee - jos ei minua, niin poikasta aina kun tarvis.=)

Huonekalut jäisi miulle, TV:n(isomman)ottaisi mies, meille jää sit vielä 2
Tästä asunnosta en heti olisi lähdössä pienempään, ei tunnu kyllä yhtään liian pieneltä 1 aikuiselle+lapselle+kahdelle koiraselle.

Toki voisin 2h+k+s asuntoakin harkita jos olohuone sen verta tilava, jotta sinne saisin oman nukkuma "sopukan" kivasti..mutta kerrostaloon en koiruuksien kera lähde ja saunan haluan pitää=)..asuntoja, jossa yhteissaunat en edes katselekkkaan.

Suurimman osan elostani olen kerrostalossa asunut ja tässä vasta v. 2005..nyt en hennois tuosta omasta pihapläntistäkään enää luopua:flower:

Tuntuu kyllä hirveältä sanoa(kirjoittaa)..mutta ainut mikä tuntuis hankaloittavan eloa heti, on autottomuus..:O..kauhea myöntää..
..ja tuo meitin yhteinen poikanen - hälle kyllä kova suru tulisi jos Iskä muuttais poijjes..se suruttaa minuahin jo valmiiksi, pelkkä ajatuskin siis..:'(..mutta kovasti ei miestä kohtaan enää rakkauven tuntehia ole..

..on niin ahdistavaa tämä elo nykyään ollut..ja jatkunut näin surkiana jo niiiiin pitkään..ei taida meidän tarina 10v täyttää..:ashamed:

..tämmöistä täällä..
..ja ihme kyllä..en ole nyt kumminkaan kovin ahdistunut tästä ero ajatuksesta..johtuisko se nyt siitä kun ajatus miun, eikä miehen?..voi olla..

Mukavaista viikonloppua ihunille, omista synkeistä ajatuksistani huolimati!:heart::wave:

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur sinulla onkin harmilliset asiat siellä punnittavana :(
joskus kuitenkin ero on parempi ratkaisu lapsenkin kannalta kuin että kaksi aikuista oisi yhdessä vain lapsen/lasten takia:heart: kovasti jaksamista sinulle mur-mur näiden asioiden kanssa :hug::heart:

Täällä ei täti ole vielä kurvannut kylään... tänään aamupäivä ollut hirveen väsyttävä on itkettänyt,vituttanut ja kaikki käy vaan hermonpäälle:'(. Mieskin sano viikolla että nyt viikonloppuna on ihanvaan minun ja lastenkaa kotosalla no yllätys yllätys taas olikin sopinut työ juttuja peeeerrrrkkkkeeele sentään sit vielä tää olotila mulla :mad:
en yleensä pienistä vetele herneitä nenään kun tiijän minkälainen sähkösaapas se yleensä on :LOL: Saa nyt sit nähä mitä tää merkkaa......(tietysti huomenna se perhanan tätikin kurvaa kylään:headwall: ) No tulihan taas vähän purettuu itseään tänne ja kiitos ihunaiset jos jaksatte mua lueskella :heart:

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:

• Tykkää
Reactions: Tepias
äiskä:hug:
..tulevalle kiertoa toivotaan:heart:

ON..nämä miun pähkäilyt on ihan nyt viime aikoina konkretisoituneet ihan käsin kosketeltaviksi..jotenhin niin tympii tämä tällainen elo - kalseaa ollut, miun ja miehen välillä..

Alusta pitäin olen kyllä ollut hyvinkin tietonen, että kaksi nii-iin erillaista persoonaa kuin mie ja mieheni, joko - yllätys yllätys, täydentää toisaan..tai sitten ei..vuosien saatossa vain tuntuu, että mieheni kovasti haluis miusta jotahin sellaista, jota en voi olla..kauheaa syyttelyä usein hänen puoleltaan..kovasti hänen huonot olonsa ja väsynsä, näyttäis olevan miun vikani?

Alkuun häntä varmaan miun eläväinen ja ulospäin suuntautunut persoonani viehätti - enää se vain häiritsee..näin luulen.

Me olemme todellahin - kun siis o i k e i n miettii, niin toisentyyppisiä ajatusmaailmoiltammehin..en tiedä..itse en toista voi syytellä omasta huonosta olostani pelkästään, voinhan siihen vaikuttaa - irtautua ja lähteä..vain yksi elo täällä on elettävänä..miksi siis tehdä siitä matkasta vuosia kestävä vi**tus.

Näitä olojahan aika ajoittan tulee..mutta nyt jotenhin asiaa pohtinut syvemmin..
Kahden kauppahan tämä on, eikä ongelmatilanteissa voi vain toisesta puoliskosta tehdä syntipukkia.
Kun emme ole kumpainenkaan suhteeseemme tyytyväisiä, se väistämäti näkyy kyllä ihan arjen elossahin..

Ääääshhh, nyt lopetan tämän vatvomisen;)

Ihminen ei vaan ilmeisesti osaa olla tyytyväinen silloin kun siihen aihetta..ehkä olisi miullahin..ja miehelläni jos oikein alettais rätnäämään, mutta ei kahdelleen..pitäis olla joku kolmas, puolueeton siinä välissä..auttaisi ainahin minua.

..en vain teidä, osaisiko mieheni sitten mitään puhua vieraalle ihmiselle, hänen ulosantinsa kun on hyvin heikkoa(määrätyissä tilanteissa)..esim. juuri ongelmatilanteet - pidetään sisällä piiiiitkään..ja sitten räyhätään kun tarpeeksi alkaa keittää..juuuuh, että näin..loppu ja piste.:D(tällä erää..)

Mukavaista päivää ihunat ja plop plop:heart:+++++++++:heart::kiss:
..täällä meillähin ihan harmooninen tunnelma(vaihteeksi):)..mies kävi hiihtämässä 22km..ilmeisesti enimmät ärrinmurrit jäi ladun varteen..:rolleyes:

Iltaa Ihunaiset :)

Iso iso hali:kiss: Äippä-73 ja Tepias.Paskan täti kurjake kun tuli taas:( Nyt uutta ajatusta kehiin ja odotusta seuraavaan kiertoon:heart::kiss:

Mur-mur ajatuksen kanssa luin tuota siun kirjoitusta ja osaan samaistua oloosi kun olen itsekkin käynyt nuita tunteita läpi edellisessä liitossa ja omalla kohdalla ero oli se oikee ratkaisua. Meillä oli paljon ongelmia semmoisiakin mitä tuskin teillä on...mutta jos yhdessä olo tuntuu olevan enemmän ahistavaa kun hyvältä tuntuvaa ja arki elämä tuntuu suoritukselta niin silloin oisi aika punnita onko parempi olla erillään kun yhdessä. Ainahan pelastus liittoon voi löytyä ja jos rakkautta ja yritys haluja on kummallakin vielä niin silloin ehdottomasti vois kokeilla puhua asiat selviksi ja ns..nostaa kissa pöydälle :) Lähetän mur-mur siulle voimahalin:hug: ja toivon että löydät sen oikean ratkaisun:kiss:

ON: Täti pahanen alkaa olemaan potkittu ovesta ulos ja olihan tuo aikakin lähtä. Helvatin pitkään aina kestää vuoto ja nyt oli extra runsaat menkat että sai töissäkin tarkkana olla ja siltikin valskas yli :( Hyytymiä tulloo kans hurjasti että olotila oli oikeeen järkky muutaman päivän ajan:mad:
Tässä miettinyt mitä ihmettä voisin tehdä kun raskautuminen tuntuu niin eletyltä elämältä ja kuitenkin on aivan kauhee vaavikuume päällä :( Unessa on joka yö jonkun sorti vaavi touhu menossa ja ahistus on sen mukainen aamulla kun herää...
Mietin että oisko munatorvien aukaisulla mitään virkaa ja pääseekö siihen leikkaukseen jos vaan itse haluaa... :) Tekeekö Kunnallinen puoli leikkauksia vaan onko aina mentävä yksityisille ja maksaa itsensä kipeäksi?
Pönttö ihan sekaisin kun miettii ja jokseenkin haluaisin helpotuksen ja PIAN näihin menkkoihin että kierukka ois helpotus kovakin mutta,mutta sitten pitäisi luovuttaa kokonaan raskaus haaveet ja olenko siihen VALMIS:'(
Nyt kuitenkin alan kaffittelemaan ja katsomaan telkkua ennen saunaan menoa :)

Ihanaista iltaa rakkaat siskot :kiss: ja plussapuhureita:heart::heart:

Viimeksi muokattu:
ja vittu soikoon täällä kp 1 myös :'(
eilen meillä oli lapsivapaa ilta ja oltiin miehen työkavereilla juhlimassa ja oli ihana ilta kaikki meni hyvin.Ja rakastan niin miestäni yli kaiken hän on kuitenkin mulle aina ollut rakas ja tulee olemaan vaikka sattus mitä en tiiä olen niin onnellinen tuosta ihmisestä rinnallain :heart:
joka päivä sen sanon ja hän mulle myös mutta toki joskus vituttaa muka kaikki ja huomaan että voi luoja miten itsekkin osaan olla pikkumainen. olen miehelle sanonut että jos hän ei ole onnellinen on hän vapaa menemään mutta ei hän minneen ole menossa sillä rakastaa minua ja on valinnut kulkea rinnaallani minua rakastaen.
nyt vaan oikeesti oon aivan vittu taas romuna kun housut oli veressä ihan kokonaan perse sentään :(
nyt masuakin jo kolottaa alaalta... nooh jos sitä ottas sidukkaa murheeseen vaikka se mitään helevata auta mutta kuitenkiiii
tuntuu että meitä kp 1 j 2 ON TÄÄLLÄ TAAS LIIKAA MISSÄ ON IHANAT + ????
Mä ainaskin oon jo satavuotias kuten tepias ..kökkö

tattinen, kiitos kaunis jaksuhaleista, perille tulivat:kiss:

Niinhän se on, jotta joka ikisellä parilla ne omat kompastuskivensä ja eripuransa, ongelmansa..joskus hyvinkin saman tapaisia kun vertaileepi muiden kertomiin tarinoihin.

Marza, lämpöinen ystävän:hug:täältä läksi sinne siulle:heart:
Ota vaan siidukkaa, ei se ole kiellettyä kun oikein viiiiituttaapi tuo punanutun vierahilla olo:mad:..:saint:

..minua ihan huvittaa..ja jotenhin pikkasen ärsyttäähin myös..mies kupeksii valveillä(vielä, normisti jo nukkumassa)..ja tiedän miksi - olisi hanakka lemmekkäisiin puuhasiin..minua EI VAAN SYTYTÄ NYT SITTEN TIPPAAKAAN!..sory kun täällä huutelen..:ashamed:..näin se vaan on.

Taitaa moni nainen tuntea näin jos se arki takkuaa ja on hampahan kolossa toista kohden jotahin, ei sextailut tule ekaksi mieleen..vai kuinka?

Miulle ei todellakaan nyt ole ollunna sellainen olo..mies ei(onneksi)kysy suoraan..olisi kurja antaa sitten pakit..viime kerrasta jo..onhan siitä reilusti jo yli kuukausi:O
..kerrat vaan vähene kun kuumeilu loppui..mie jotenhin sain sillon vielä itteni viriteltyä tunnelmaan, koska halu pieneen niin kova..oli mukavaahin useimmiten.:)

Ottaiskin lähelle ja likistäis, silittäis:)..sitähän mie vailla olen..
..eikä antais ärsyttävän sanattomasti ymmärtää, että nyt täytyis ymmärtää antaa..aaaargggggh!:vampire:

..tämmöttii taasen..en taida osata kuin valittaa enää täälläkään - pöh ja pah, perskules:headwall:..mutta onneksi tänne voipi raapustaa tuntojaan - kaikki ihunat:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970 ja Tepias
Päiviä :)

Nyt ottaa niin kupolista ja heti satasella:mad: Muutimme syyskuun alusta vuokralle omakotitaloon ja nyt omistaja ilmoitti että aikoo irtisanoa meidät kun ostaa uuden talon ja myy tämän alta:mad: Kun muutimme lupaili ainakin 3 vuotta saadaan asua kun sitä kysyin ennen muuttoa ettei tarvis koko ajan roudata kamoja ja etsiä asuntoa ja hupsista nyt saatiin asua noin 7kk..voi vittu sanon minä!!!
Uskomatonta mutta totta tämä tilanne ja surettaa,itkettää,raivostuttaa kaikkea yhtä aikaa:'(
Noh tämähän on elämää ja eteenpäin on mentävä ja alkaa etsimään uutta asuntoa.
Lohilaatikko muhii uunissa ja vieraat kohta täällä että alanpa laittaa pöytää koriaksi.
Muksaa sunnuntaita kaikille:heart:

Viimeksi muokattu:
Kaunista alkavaa viikkoa siskot :flower:

Voi Äiskä! tuliko se luuhana punanuttu sinunkin kiusaksi :( Tähän kiertoon se plussa :heart: Mä peukutan :)

Mur-mur Kyllä sinä tarviit ison halin :heart: Virtuaalisesti sen lähetän :kiss: Nämä elämän risteyskohdat ja polun valinnat ovat niin raskaita, sanattomaksihan se vetää :'( Mutta tiedän, että löydät parhaimmain ratkaisun ja me täällä tuemme ja elämme mukanasi :heart:

Ottaiskin lähelle ja likistäis, silittäis..sitähän mie vailla olen..
..eikä antais ärsyttävän sanattomasti ymmärtää, että nyt täytyis ymmärtää antaa..aaaargggggh!
Tämä tuntuu pätevän myös meillä. Vaikkakin mies itseään vuolaasti jakaakin, täytyy minun hellyyttä ja läheisyyttä monestikin anella...

Tattinen Onpas suorastaan raivostuttava tilanne :mad: Toivottavasti löydätte nopeasti mukavan asunnon :heart:

Marza Sinulle myös plussa tähän kiertoon :heart: Vähän turhan ahkerasti se punanuttu täällä häärää...

Minä edelleen Oilia metsästän, saakin olla suuri ;) Ja tietenkin tikut loppuivat kesken :ashamed:, mutta nyt oloset alkavat olemaan sitä luokkaa, että taitaa olla H-hetki käsillä kp17

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
Oliivitar toivottavasti siulla tuottas ovis päivät tuloksia :heart:
Johan teki vuokraisäntä paskankällin teille tattinen, toivottavasti löydätte pian uuden kodin :hug:

Täällä on sitten useammallekkin tuo täti kurvannut kylään... ei muutakuin tsemppiä kaikille uuteenkiertoon :heart:

Täällä nyt vaan ootellaan että vuoto loppuu ja pääsee taas kerran metsästää ovista.

Oliivitar, kiitos siulle halituksestasi:kiss:

tattinen..voihan pa*ka, en paremmin sano..mikä vuokraisäntä teillä!:kieh:..kurja juttu kyllä:(
..juuripa tuon takia asutaan VVO:n asunnossa..noissa yksityisten vuokraamissa asunnoissa saattaa se asuminen jäädä hyvinkin lyhytkestoiseksi - jos huonosti käy, vaikka kuinka lupailisivat vallan muuta.

Sitten on tietenhin erikseen nämä, joilla useampikin asunto ja ihan vain niitä vuokraavat - bisnestä.

Silloin kun aikoinaan esikon kera olime kotiutuneet sairaalasta, soi eräs aamupäivä ovikello..oven takana kiinteistönvälittäjä+pariskunta..asunto oli laiteltu myyntiin ja sitä tultiin nyt näyttämään - asuimme siis yksityisellä vuokralla.

Olin juuri vauvaa imettämässä(alasti peiton alla)..siihen sitten 20.5 neliön asuntoon pakkautui 3 vierasta ihmistä:x
..kyllä minua silloin vi**tti ja raskaasti, eipä ollut vuokranantaja viitsinyt meille mitään ilmoitella!:O
..no, se hyvä puoli siinä oli, että kun meidät irtisanottiin, pääsimme muuttamaan ihan uuteen, vastavalmistuneeseen kaksioon 3kk:n sisään.:)

Pariskunta oli vähän nolona kun niin yllättäin pöllähtivät "kylään", olivat luulleet meidän tienneen asiasta..eikö tällaisesta "näytöstä" kuuluisi ilmoittaa vuokralaiselle kuitenkin?

Olemme kyllä nyt yhdessä mieheni kera asuissamme katselleet yksityistenkin asuntoilmoituksia, mutta sillä tapaa "puoli tosisamme"..erästä rivari kolmiota kävimme katsomassakin..nainen oli eronnut, hällä 3 lasta ja nyt löytänyt uuden rakkaan..miehellähin lapsia..muuttivat maalle ja kaupunki asunto jäi tyhjän pantiksi..etsi pitkäaikaista vuokralaista..epäilin kyllä, varmasti asuntoa olisi ollut myynnissä aika pian..kyllä niin isolla perheellä on varmasti rahantarvetta..siksipä se asunto jäi, ei haluttu ottaa sitä riskiä, että 1-2veen(ken ties aiemminhin, samoin kuin tattisella)perästä oltais taas ettimässä uutta kotia.

Pitäis kait tästä yöpuulle..nukuin vain nuhaisena niin makiat päikkärit eilissä päivänä, jotta uni taas hakusessa....nyt muuten olenhin usiampana kertana nukahtanut kun pää pielukselle painuu, jääny elokuvatkin puoltiehen..pikkasen siis jo parannusta tuohon unettomuuteeni.
..makiasta puheenollen - leivoin pitkilleen nami nami mokkapaloja..voi kun tulikin herkkua:p laittelin kuorrutukseen oikiaa tummaa suklaatahin..mutta huom! - söin vain yhden palan.;)

..siispä nyt - hyv yöt ihunat:heart:

Viimeksi muokattu:
tattinen melkoisen paska tempaus vuokraisännältä. :( Turvallisempaa taitaa olla vuokrata vakuutusyhtiöltä tai vastaavalta juuri niin kuin mur-mur sanoikin. Toivon mukaan asuntoasiat selviävät pian.

Meilläkin muuttuu asuntokuviot, koska me löydettiin ihana paritalon puolikas ja kaupat tehdään perjantaina. Hiphei! Ollaan nyt asuttu muutama kuukausi vuokralla kun ollaan etsitty omaa ja tää kävikin nyt tosi nopeasti. Oltiin ajateltu, että mieleisen löytämiseen menee vuosi tai siihen suuntaan, mutta sitten me löydettiinkin sopiva muutamassa viikossa kun alettiin tosissaan etsimään. :O Saadaan oma iso piha kesäksi, en malta odottaa. Ja sitten on tilaa pikkukakkosenkin tulla - jos niin ihanasti kävis että sellainen vielä saataisiiin.

Menkat alkaa vetelemään viimeisiään ja ovis olis kait joskus ens viikon perjantain korvilla. Kyllä mä niitä testejä kuitenkin aion tehdä kun kaapista löytyi sinne varattu 20 kappaleen digitestipaketti - siitähän riittää useammaksi kuukaudeksi ni enhän mä nyt _voi_ olla käyttämättä niitä jo nyt. :D

Mä eilen lueskelin sitä testipaketin ohjetta ja siinä sanottiin että pitää alkaa ovisbongaus kp6. Tein sitten äsken testin ja siihen pärähti hymynaama... Ööh mitä? Mä sitten ovuloin niinkuin jossain kp 7-8?? Ilmeisesti just pilsujen lopetuksen jälkeen voi olla kierto vähän sekaisin? Tai sit muuten vaan. Ennen raskautta mun kierto oli prikulleen 28 päivää ja ovis keskellä.

Täytyy illalla sit pupuilla - ei tässä nyt jaksa ja kuuluu lapsikin heräilevän.

Jahhas, onnistuttiin kuitenkin pupuilemaan nyt. Mulla kyllä tuntuu kipuja jo muniksissa että tääkin saattoi olla liian myöhäistä. Katsotaan nyt kuin tää kierto tässä kehittyy. Tän aamun viestit onkin nyt sit kaikki mun omanapailua. Sorry!

Teinpäs huvikeni testin vielä äskenkin ja negaa näytti eli huippu oli ja meni - saas nähä riittikö toi aamun pupuilu. Tais mennä eka ovis ohi suun. Nyt on kyllä tosiaan ovis päällä, sen verran kipuilee alaselkä ja munikset. Ihan hämärän aikaisin kyllä...

Yhteistyössä