40+ so what wol.13

Tepias mää pidän peukut pystyssä satasella ..oot rakas <3
sulle niin sen onnen kanssa toivoisin viel saapuvaksi..ja tietty itellein vaikka en tiiä mikä helevata on että ei vaan tärppää mulla on kaiketi lapsiluku täynnä kun aina alkaa tuo vuoto kummiskin...
ja viikonloppu meni meillä hyvin vaikka oli se päivä kun 2 lonkeroa join niin armoton närästys oli sitten koko illan ja otin pari närästyslääkettä ja sen puoleen tuntu et maailma kaatuu kun rintaa koko ajan poltteli oli se niin inha tunne kyllä.
Muuten meni hyvin ja istuttiin miehen kanssa nuotiolla ja saunottiin :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Heippa kaikille!

Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Mä en ole lukenut koko ketjua vielä läpi, pitää lukea kunhan on kunnolla aikaa niin saan käsitystä siitä että ketkäs muut täällä kuumeilevat kanssa. :)

Musta sen verran, että olen täyttämässä 40 maaliskuussa ja meillä on ennestään yksi lapsi - joulukuussa vuoden täyttänyt poika. Nyt olis aika alkaa yrittämään pojalle pikkusisarusta. Pillereitä on jäljellä vielä viikon verran ja sit alkaa tositoimet.

Silloin kun yritettiin poikaa, ni mulla oli kaks km:eek:a. Mä raskauduin suhteellisen helposti, mutta raskaudet eivät tuntuneet jatkuvan. Katsotaan miten nyt käy kun ikääkin on pari vuotta enemmän, olen varautunut mahdollisiin km:hin taas niin ei ainakaan putoa niin kauhean korkealta jos niin käy. Vaikka kyllähän se silti kirpaisee. Mä olin myös aivan vauhko paniikkitestailija eli olen varmaan tuottanut reilusti osinkoa Clearbluen sijoittajille. :D Tein testejä tosi aikaisin ja jatkoin niiden tekemistä kunnes dain digiin 3+. Käytiin myös ultrissa tosi monta kertaa kun km:sta jäi pieni huoli takaraivoon.

Mä kävin jo gynelläkin tarkistuttamassa että kaikki on ok ja otettiin papakin niin sit olis hyvä alkaa yrittämään - jos papassa kaikki ok.

Me asutaan Helsingissä ja olen pojan kanssa kotona tällä hetkellä - tarkoitus olis mennä myöhemmin keväällä töihin.

Mä en tiedä kandeeko mua vielä lisätä listaan kun olen vielä pilsuilla... Kierron pituudesta ei ole tietoa, ennen raskautta se oli 28 päivää ja tosiaan en oo viel edes yk1:llä. Ehkä mut vois lisätä kunhan saan ton pilsulevyn loppuun?

sirppuliini tervetuloa mukaan meidän muiden ihanien joukkoon. minä siis itse 42 ja perheessä 2,5v tyttö ja 8v poika ja miehellä edellisestä avioliitosta 12v poika ja 10v tyttö ja vielä jaksan toivossa elää että yksi tulisi perheeseemme lisää =)

Iltaa :)

Sirppuliini tervetuloa:wave: meidän kanssa kuumeilemaan.
Ihan väsy akka ja vasta maanantai :(
Pitäs vielä jaksaa monta monituista päivää ja nyt jo tuntuu etten jaksa..töissä ilmapiiri hieman kiree joittenkin kaa tai yritys kova miuta pomppottaa ja sehän ei käy miulle :p
Minäkö uus työntekijä niin joittekin immeisten mielestä pitäs osata tehdä just heidän mallin mukaan ja minusta jokaisella saa olla oma malli kunhan työ tulee tehtyä PISTE!
:) Noh antaa ajan kulua jospa se siittä alkas yhteistyö suttaantuu.
Selkää juilii hurrrrrjasti tai istuminen yhtä tuskaa, Taitaa jaloilla olo 8h olla meikälle hieman liikaa kun paikat on kun ois selkää saanut:LOL: eli kipeeeeet...
Mut nyt lopetan vali,valituksen ja toivotan kaikille ihunasille muksaa iltaa ja plussapuhureita:kiss::heart:

Viimeksi muokattu:
Maanantai 28.1.2013
Nimi / ikä.......................Kp.................yritysk.

Tepias (42)....................kp?/28............yk7
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (41).....kp23/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp29/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp4/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp20/?(33)......yk3
tattinen (42)................kp19/28..........yk27
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)...................kp20/30..........yk2v
sarialeksandra (41)....kp15/30...........yk2v
Fiialiia (40+).................kp33/27-30.....yk6
Tintti-Tiivari (42).......kp18/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v

Piinailupäivät

äiskä-79 (39)......dpo3
tattinen (42).......dpo7

Iltaa :)

Sirppuliini tervetuloa:wave: meidän kanssa kuumeilemaan.
Ihan väsy akka ja vasta maanantai :(
Pitäs vielä jaksaa monta monituista päivää ja nyt jo tuntuu etten jaksa..töissä ilmapiiri hieman kiree joittenkin kaa tai yritys kova miuta pomppottaa ja sehän ei käy miulle :p
Minäkö uus työntekijä niin joittekin immeisten mielestä pitäs osata tehdä just heidän mallin mukaan ja minusta jokaisella saa olla oma malli kunhan työ tulee tehtyä PISTE!
:) Noh antaa ajan kulua jospa se siittä alkas yhteistyö suttaantuu.
Selkää juilii hurrrrrjasti tai istuminen yhtä tuskaa, Taitaa jaloilla olo 8h olla meikälle hieman liikaa kun paikat on kun ois selkää saanut:LOL: eli kipeeeeet...
Mut nyt lopetan vali,valituksen ja toivotan kaikille ihunasille muksaa iltaa ja plussapuhureita:kiss::heart:
täältä siulle:hug:..ja:kiss:
..tuttu tunne uudessa työpaikassa miullahin tuo..vanhat työntekijät ei yleensä osaa uusiin tuulin suhtautua positiivisesti - ainakaan kaikki.

Saattaapi olla, että uuden työntekijän tuomat ajatukset(parannukset?)taitaa heitä hieman peloittaa(ärsyttääkin)jos tuttuja kuvioita uusi tulee sotkemaan/hämmentämään?:O:vampire:..

Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihunaiset :heart:

Sirppuliini tervetuloa minunkin puolesta =)
Tsemppausta tattinen työmaalle ja pidä vaan pintasi josko ne siitä luovuttaa kun huomaa ettei sinua niin vaan pompotella :hug:
Täällä podettu jo kolmattapäivää aivan kauheeta flunssaa nenävuotaa päätäsärkee ja aivasukset lentelee :snotty:

Mukavaa viikkoa kaikille :wave:

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

tattinen mä oon mur-murin kanssa samoilla linjoilla eli pelkoa varmaan osin se käytös. Plus että jotkut eivät vaan kestä sitä "hyväksi havaitut" tavat mennään ja uusitaan. Ei tuu mieleen että uudet silmät saattavat nähdä hölmöyksiä työtavoissa ja pystyykin tarjoamaan parannuksia. Mutta jaksamisia enivei - uudessa työpaikassa on aina stressinpaikka ilmankin tollaista ylimääräistä.

Äiskä-73 pikaista paranemista! Tää talvi on tuntunut olevan ihan jatkuvaa flunssaa, korvatulehdusta, keuhkoputkentulehdusta, vatsatautia joka perheessä. :(

Mä en jaksais yhtään odottaa että loppuis noi pillerit ja sais oikeesti alkaa yrittämään. Sit taitaa elämä mennä taas niihin kahden viikon sykleihin. Ensin odotetaan ovista ja sitten ollaan varmoja että ollaan raskaana. :D Vaan jos toi jo oleva lapsi vähän hillitsis sitä intoa ettei ajatukset ihan vallan alkais pyörimään siinä yhdessä ja samassa.

Me lähetään pojan kanssa kahdestaan tänään mummolaan yöks ni pääsee itse vähän ottamaan rennosti. :)

Mä en jaksais yhtään odottaa että loppuis noi pillerit ja sais oikeesti alkaa yrittämään. Sit taitaa elämä mennä taas niihin kahden viikon sykleihin. Ensin odotetaan ovista ja sitten ollaan varmoja että ollaan raskaana. :D
Näinhän se miulla meni 3vuoden ajan..kova oli ainahin yritys, vaikka miulla se ei lopulta tulosta tuonutkaan - siulle toivon parempaa onnea:):heart:

Viimeksi muokattu:
Täällä olen taudin kourissa: angiinan iski perskeles päällensä:$
Kävin lääkärillä ja otti viljelyn kurkusta mutta antoi jo V-pen Mega reseptin mukaan, sen aloittelin ja Torstaina sitten kyselen vastauksia.

Miulla tuo Angiina tulee to-del-la ärhäkkänä ja olenhin uskomattoman kipeä jos pääsee kunnolla päällensä - melkeinpä sairaala kunnossa:snotty:
..mie olinhin ollut ihmeen terve koko syksyn/talven..

Miun mies täyttää vuosia perjantaina ja oli tarkoitus käydä jossahin kahdelleen..syömässä, elokuvissa, hohtokeilaamassa..saas nähdä, mikä miun kunto..ja suostuuko sitten isoveikka tulla kaitsemaan pienempää.

jos esikko ei menoiltaan jouda, käydään vaikka meidän poppoon kera syömässä jossahin:popcorn:..illasta sitten saunaan ja me aikuiset nautitaan pari lasia punkkua rentoillen.:rolleyes:
..ja onhan miulla kampaajakin perjantaina, se aina kummasti piristää.=)

Viimeksi muokattu:
Moikka !
Haluaisin liittyä ketjuunne, olen käynyt lukemassa täällä Teidän iloja ja suruja jo jonkin aikaa. Olen 43-vuotias ja meillä yksi poika joka nyt 3-vuotias. Poikaa tehtiin 5-vuotta ja hoidoilla hänet sitten saatiin :heart:
Hoidoissa kävimme myös hänen syntymän jälkeen ja saldona yksi tuulimuna raskaus. Mies ei enää haluaa hoitoja jatkaa, itse ehkä vielä olisin valmis jatkamaan...
Selittämättömiä ollaan, kilpirauhasen vajaatoiminta minulla ja miehen "tavarassa" pientä häikkää. Mutta ei mitään sellaista mikä pitäisi olla este raskautumiselle. Olen tilannut netistä DHEA:ta onko teillä kenellään kokemusta siitä ? Ja vitamiineja ison kasan.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille !!!
t. maariaa :wave:

• Tykkää
Huomenta Vanhoille tutuille ja Uusille kuumeilijoille

Olen käynyt täällä taasen lueskelemassa ja kas kas kuumeilen itsekin. Poikkeuksellisesti mieheni on ollut vauvakuumeinen tai sanoisinko tyyliin: "mitä sitä enää estelemään, tulee jos on tullakseen" Niin ja eihän minua tarvinnut kauan maanitella... olen antanutkin itselleni luvan "raskautua" jos vain suinkin vielä onnistuu. Täällä alustavasti vielä taustalla heilun, ujostuttaa nääs täysillä lähteä vielä matkaan :ashamed:

Yhdyn kyllä Sirppuliinin sanoihin:
Sit taitaa elämä mennä taas niihin kahden viikon sykleihin. Ensin odotetaan ovista ja sitten ollaan varmoja että ollaan raskaana.
Oliivitar

Viimeksi muokattu:
Huomenta Vanhoille tutuille ja Uusille kuumeilijoille

Olen käynyt täällä taasen lueskelemassa ja kas kas kuumeilen itsekin. Poikkeuksellisesti mieheni on ollut vauvakuumeinen tai sanoisinko tyyliin: "mitä sitä enää estelemään, tulee jos on tullakseen" Niin ja eihän minua tarvinnut kauan maanitella... olen antanutkin itselleni luvan "raskautua" jos vain suinkin vielä onnistuu. Täällä alustavasti vielä taustalla heilun, ujostuttaa nääs täysillä lähteä vielä matkaan :ashamed:

Yhdyn kyllä Sirppuliinin sanoihin:

Oliivitar
Voi miten ihanaa Oliivitar:kiss:
..jospa..jospa vielä yksi pienen pieni teille saapuisi:heart:

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Tervetuloa mukaan maariaa kuumeilemaan :wave:
ja myös 0liivitar :wave:

mur-mur pikaista paranemista siulle :hug:

Täällä puksutellaan kp23 ja dpo6 eteenpäin hiukan jännittää, eilen oltiin koko perheen voimin kaupoilla ja siellä rupes alavatsa kipuilemaan sillai viiltävänpolttavaa kipuilua... hhhmmm oisko voinu olla kiinnitys kipuilua:confused: no täytynee piinailla vielä viikon verran ja katella kurvaako täti kylään :popcorn:

Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussapuhureita mukaan :kiss:

• Tykkää
Reactions: Tepias ja oliivitar
äiskä-73 Mulla sama tilanne ja ajankohta, mulla kp 22 :heart: Ens vkolla pitäs alkaa kuukautiset, tai sitten ei... Mulla on ollut nyt pari päivää maha kipeä - ei siis alavatsa vaan maha sekaisin. Närästääkin...
Mutta, mutta, valittelin miehelle alkuviikosta, etten kuitenkaa oo raskautunu, ni se tuumas, etteipä tuo haittais... Sillä kans vaihtuu nuo mielipiteet tiuhaan... Se kävi yks päivä "hoitamassa" hetken siskonsa vastasyntynyttä ja siinä se ehti mieli jo muuttua. Sano mullekin että käy sitä hoitaan, ni hoituu ne vauvakuumeet sillä. Pyh, sanon minä, se ei ole OLLENKAAN sama asia. Sano se kyl senkin, etten oo mihinkään tyytyväinen, ku mulla on jo kaks hienoa tyttöä... Eli kauheen kannustavaa... Tosin oikeassahan se on siinä, että on jo kaks lasta... Aivan kamala närästys by the way... :x Norovirusta liikkeellä... :|

Yritän kuitenkin nyt olla ihan coolisti. Oon niin monet kerrat pettyny, etten jaksa uskoa että tulenkaan enää raskaaksi. Olen ihan varma vaihdevuosista...

Mulla on kans vissiin edellisellä kierrolla ollu tollasta vastaavanlaista juilimista tähän ajankohtaan, mutta onkohan se sittenkin ollut vain myöhäinen ovulaatio.... Hitto ku nuista ei tiedä koskaan :D Paitsi pidän sulle äiskä-73 tosi kovaa peukkuja pystyssä ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
tepias toivotaan että sielläkin tärppi kävisi :heart:
Ja on noi miehet sitten kummallisia paketteja kun eivät tiedä tahtooko vauvaa vai eivät, täälläkin ennestään 4lasta, 3yhteistä ja yks edellisestä suhteesta ja sitten kun nää nuorimmaiset täällä pistää oikkeen hyrskyn myrskyn ja käy vähän hermonkin päälle ni mies tuumaa että vielä näitä haluut lisää... no höh tietysti haluun :D
tepias mullakin on ollut muutaman päivän maha sillai sekasin että on saanut useamman kerran juosta pasaatilla ja on ollut sellast löysähköö vaikka normaalisti käyn aamusta kerran päivässä isommalla hädällä, alavatsaakin juilii sillee vähäsen mutta mulla ei tuota närästystä oo ollut. Niin mä kyllä tikutin ton oviksen tossa n.8päivää sitten. Joo on se kyllä piinaavaa kun ei osaa näistä oireista sanoo mitään :rolleyes:

• Tykkää
tattinen mulla on kans ongelmia töissä - olen kokenut työpaikkakiusausta ja vuosi sitten olin sairaslomalla, ku sain jonninmoisen hermoromahduksen - kestin liian kauan sitä jalkoihin tallomista - olin kotona sekä töissä se kynnysmatto. Oon joutunu taistelemaan olemassaolostani joka suhteessa, anteeksi en pyytele (ku ei ole edes pyydettävää omasta olemassaolostaan ja syntymisestä tähän maailmaan :p ) ja periksi EN anna missään suhteessa :D Toki saattasin olla onnellisempi ilman tätä ongelmatyöpaikkaa - täällä ollaan yritetty parantaa ilmapiiriä ja yhteistyötä, mutta yks ryhmä se vaan jatkaa toisten jyräämistä. Onneks mut pelasti toinen ryhmä, joka otti mut ns. huomaansa, mutta silti tuo toinen ryhmä (josta mä siirryin pois - mulle ei yllätys yllätys ollutkaan enää töitä, ku sairastuin niiden omasta asennoitumisesta johtuen - mua ei kuunneltu ollenkaan!!!) saa mellastaa täällä ja pomot käyttäytyy ku pikkupenikat, voi luoja!!! Yhtä ihmistä en voi sietää täällä enää ollenkaan; jo sen äänen kuuleminen saa selkärangan käpristymään inhosta... grrrr :kieh:

äiskä-73 mullakin on ollut muutaman päivän maha sillai sekasin että on saanut useamman kerran juosta pasaatilla ja on ollut sellast löysähköö vaikka normaalisti käyn aamusta kerran päivässä isommalla hädällä, alavatsaakin juilii sillee vähäsen mutta mulla ei tuota närästystä oo ollut. Niin mä kyllä tikutin ton oviksen tossa n.8päivää sitten. Joo on se kyllä piinaavaa kun ei osaa näistä oireista sanoo mitään :rolleyes:[/QUOTE]

Mulla on kans yhä edelleen maha kipeä - varsinkin syönnin jälkeen kipuilee missä lie suolissa. Ja nyt oli aamulla nuhainen fiilis... :snotty: Onkohan nämä NYT NIITÄ oireita, joista on lukenut pitkät pätkät joka formaatissa :D Rinnatkin SAATTAS olla vähän kipeemmät... Tiedä tuota :stick: Mutta odotellaan ens viikkoa ja tulevia...

Kaikille kuumeilijoille TOIVOTAN HYVIÄ JA POSITIIVISIA TUULIA =)

Viimeksi muokattu:
Kiitos ihunat paranemistoivotuksistanne.:kiss:
..taudin selkä on jo taipunut.=)

Kotiuduttiin klo. 02.00 jälkeen miehen kera "viihteeltä".
Oli mukavaa kahdelleen pitkilleen.:heart: Lauloin ahkeraan karaokea, mieskin kappaleen verran.;)

Nytpä on hyvillä mielin kiva köllähtää, pizzaa masun pohjalla aa aaseen, haaauuuuukotus sentäis|O..kyllähän tuo unukka jo painaa simmua..

Puuuuhkun täältä vielä kovasti - puuuuuuh+++++++:whistle: sinne teidän piinailjoiden suunnille!!!:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Sirppuliinille ja maariaalle tervetuloa mukaan! Tepias, saapas nähdä, mitä nuo oireet oikein tarkoittavat, jospa vaikka... Vaikuttaa mukavalta tuo teidän ilta, mur-mur - onneksi ei tauti meni ohi.

Täällä kp4. Täti tuli vihdoin (kp34). Nyt sitten jännittää hurjasti, että tuleekos se viime kierron kadoksissa ollut oili vierailemaan.

Huomenta!

Ja kiitoksia kaikille tervetuliaistoivotuksista :kiss:

Tepiaksella Ja Äiskällähän on dpo:eek:t vaikka mitä =) Joko olette rapistelleet testejä? Ja kenties jo testailleetkin? Mie olen aloittanut oviksen metsästämisen, nyt on kp8 ja tikut jo käytössä :D Ettei vain luikahda ohi! Nyt vain jännittää meneekö kierto oitis hukkaan jos mies joutuu työkomennukselle

Toivottavasti Fiialiian kadoksissa ollut Oili tulee tälle kiertoon entistä ehompana :heart:

Ja mur-mur :heart: Ihanaa kun olet täällä meitä tsemppaamassa!

Hei Tattinen! Sie näyt olevan piinailulistalla! Onko oireita?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä