Marza tee tee se testi niin mekin päästään jännityksestä opcorn:
Tsemppiä sinne teille :heart:
Tsemppiä sinne teille :heart:
Voi ihana kiitos :kiss:Oliivitar Jos sun seuraava lääkärikäynti olisi varhaisraskauden ultra Mä peukutan ja lujasti tuon puolesta!
Esteri Toivottavasti parin päivän päästä se selviää plussalla :heart:Juu ei auta kuin odotella. Minua tuntuisi väsyttävän, mutta muuten oireista ei selkoa saa. Jos yhtenä päivänä rinnat ovat arat, niin jo seuraavana eivät. Voi kun selvää saisi.
ihunainen, mie niin kovasti toivon puolestasi :heart: Raskaushormonihan tuplaantuu joka toinen päivä, jos vain uskallat voit kokeilla jo testata ylihuomenna.... Mutta maltamme me täällä odottaa viikon päähänkin :kiss:ONNELLISUUTTA tää vaan on että simmut ihan kostuu kyyneliin että jospa nyt!!!!
äiskä - maksoitko ostoksesi esim. Visalla tai muulla luottokortilla?Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28443507:Tää oli sit taas niin mun tuuria että eipä testit kerenneet ihan tälle päivälle pe....e juu ,,,, nyt sit täytyy käydä lähi kaupassa hakee testejä ja toivottavasti ois siellä sit vähän vieraampaa myyjää pläähhh,,, ja huomenna on helatorstai niin testit on vasta pe täällä juupasta juu....
Voi Marza, mikä pylläri - IHUNAA!:kiss:Huomenta tänne ja testi on sitten tehtynä ja ensi kertaa kahteen vuoteen siihen ilmestyi haalea toinen viiva jonka kyllä itse heti erotin mutta en tiedä kun kuvan laitan niin ei taida erottua kameralla otetussa mutta toivon niin kovin että muutkin sen hailun näkisi...
[/URL][/IMG]
mur-mur maksoin testit verkkopankin kautta mutta voihan se itellan juttu vaikuttaa, älä mur-mur vielä luovuta kun ei se tätikään oo kurvannut sinne :heart:äiskä - maksoitko ostoksesi esim. Visalla tai muulla luottokortilla?
..miulla on testit tulleet tosiaan aina R-keijulta vuorokaudessa..mutta kuten kirjoittelin eilen, Itellalla se työtaistelu ollut jossahin päin(en muista kaupunkia)ja uutisissa sanottiin, että melko varmasti hidastaa postinkulkua..kurja juttutulevat sitten varmaanhin perjantaille.
Omatkaan testini eivät varmaankaan kerkeä perjantaille..eikä niin kiiruskaan enää, taitaa täti keritä ennen sitä:ashamed: