40+ so what wol.13

Pikainen on... Testattu dpo 8, 9 ja 10 ihan blancoiksi jäi kaikki. Yhdessä ehkä viivan paikka näkyi märkänä mutta kuivana ei enää sitäkään. Tähän päälle eilen alkoi jatkuva pissalla hyppiminen, josta voisi luulla, että olen raskaana ellei testit kertoisi ihan muuta. Kyrsii, mutta minkäs tälle voi. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tuntuu vähän tyhmältä valittaa, kun nyt on tosiaan vasta toinen yrityskierto, mutta mielessä on koko ajan se totuus, että puolen vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen pitäisi hakeutua lääkäriin. Mitään käsitystä ei ole siitä, miten tällaisessa tilanteessa hedelmöittymistä voitaisiin auttaa... Kun siis se endometrioosi on se todennäköisin syy, miksei tärppää. Lääkäri sanoi, että tauti voi häiritä tai estää munasolun kulkemisen munajohtimissa ja siksi ei tärppää. Ovulaatio mulla tapahtuu ainakin testien mukaan ja oireitakin on aina. Miehessä tuskin nyt yhtäkkiä vikaa on, kun kaksi lasta on jo saanut. Ahdistaa ajatus siitä, että vauvan saaminen on minusta ja minun kropasta kiinni. Hoidot ei houkuta monestakaan syystä, mutta sydän halajaa toista lasta. Vaikea tilanne. Tokihan vielä voi tärpätä mutta jotenkin epäilyttää. Mulla on koko ajan jotain nipistelyjä alavatsassa ja syvään hengittäminenkin nipistää. Endokiinnikkeet siellä vissiin kipuilee. Edelliset menkat oli niin kivuliaat, että piti ottaa Burana 600, Paramax 1g ja Sidralud 4 mg, jotta sain nukuttua. Aina olen ollut kipeä ja kivut on vanhetessa vain pahentuneet mutta nyt oltiin ihan uusissa sfääreissä. Näiden oireiden perusteella luulen, että endo on villiintynyt synnytyksen jälkeen. Ja, mitä pidempään olen ilman hormonaalista ehkäisyä, sitä pahemmaksi endo pääsee. Eli tärppäämisen mahdollisuus oikeastaan vain heikkenee, mitä pidempään yritetään. Onko tällä ketään, joka kärsii samasta vaivasta? Miten tilannetta on hoidettu, kun raskautta ei ole kuulunut?

Tsuidaduida kaikille.

Meibijees, sulla on ainaki tyttösikiö siellä jos ei muuta :D.. sen verran hyvä hcg. Mulla kans oli yhdessä mitatussa luomuraskaudessa hcg joskus 4+5 yli 5000. Tyttö olis ollu :) Peukut!!

Ja muutkin, yritän tässä lueskella tätä ketjua taas että pääsen kärryille.

Mää vissiin sain bongattua oviksen jälleen kerran ja vähä "vahingossa " tämä hyödynnettiin. Mies ei tiedä mitään että mä olen kiertoa kartoittanu eikä siis yritetä mitenkään enää mitää. Mutta koska sen oviksen ny bongasin nii ajattelin taas tänne tulla häsläämään.

Nyt siis kp21 ja dpo3 menossa. Jännä sikäli että Rfsun ovistikku ei ollu kovin vahva kun digi näytti pysyvän hymiön. Seuraavana pv Rfsu oli vasta sellanen "oikeaoppinen". Mulla olis huomenna gyne kierukan suunnittelua varten. Haluasin eroon noista runsaista menkoista. Mies ei halua että enää pelleillään raskausasioilla mutta kuitenkaan ei aktiivisesti oo ehkäisyä miettiny. Tää on siis ihan tietoinen riski vaikka hormonit oli tosiaan syksyllä sitä tasoa että ihmeitä pitäs tapahtua. Estrogeeni oli mittaamattoman matala, AMH alle 0.2 ja FSH 15. Eli ei mitkään hedelmällisen akan arvot.

Mut jos sallitte nii tää viittävaille 40v höpisee täällä tän loppukierron ihan omasta mielenkiintoista :)

Super onnittelut Woodis, Meibi ja muut plussanneet!(y)(y)

Ihana kuulla Tammiksesta, pidan taalla peukkuja jotta sattuis sellainen myohainen joulu ihme sinne pain!

Omaa napaa.. Sori hiljaisuudesta, joulukuinen keskenmeno sai romahduksen partaalle kun samaan syssyyn sattui niin paljon muutakin mullistusta elamassa.
Nyt menossa kp8 ja ei mitaan tietoa jos edes ovuloisin tassa kierrossa km:n jalkeen.

Minzi ja Jopo73 kiitos vastauksista :) Kyllä on typerä olo kun oon ibuprofeiiniä popsinut melkein päivittäin, silti kova toive raskautumisesta ja mielestäni olin jonkin verran asioista kuitenkin ottanut selvää.

Tätä palstaa on ollut ihana lukea, plussaukset ihan liikuttavat :') Kuin myös km:t :( Kovasti voimia sinulle Joyzy..

Mun vkl tilaamat ovistikut eivät kerkiä tähän kiertoon saapua, joten samalla konstilla kuin aiemmissa kierroissa jatketaan: pyritään kierron puolivälissä 2-3 päivän välein heiluttelemaan peittoa. Mä niin vaan toivon, että vihdoin tärppäis.. Tulisi edes roskishaamu.. Mulla kaikki r-testit olleet aina tyylipuhtaita negoja..

Pahoittelut virkille, tosi kurja käänne :(
Oodikas tosta endosta kun kyselit, mulla todettiin endo parikymppisenä, jouduttiin poistaa toinen munasarja kokonaan kun oli niin pahat kiinnikkeet. Sillon lekuri pelotteli että olis ehkä vaikeeta raskautua, varsinkin jos jään odottelemaan pitkään. Siitä parin vuoden kuluttua sitten sai esikko alkunsa ihan yllärinä :LOL:ja kuusi vuotta myöhemmin kuopus tokasta yrityksestä, enkä käyttänyt mitään hormoonallista ehkäisyä missään välissä. Muutama vuosi sitten vasta hain pillerit kun oli niin kivuliaat ja runsaat menkat et meinas välillä taju lähteä. Nyt luulen kyllä että on se endo siellä saanut tuhoja aikaan, kun iltatähti olisi toiveissa eikä vaan kuulu, taitaa olla niin että meikäläisellä endo + ikä = turha toivo :confused:

Voi kurja, jaksamista Virkille täältäkin...!

Toivottavasti Elottaren tallettelut tuottavat tulosta tässä piakkoin :) bd

ON, en ole uskaltanut testata, mutta menkkajuilit vain voimistuu... :(
"epätoivoisena" menin kuitenkin eilen googlettamaan menkkajuilit+raskaus.. Juu, kova on halu ja toive olla raskaana, vaikka kroppa tietääkin jo muuta...

Mietin kun luin noita endo-juttuja, että yksi lääkäri (hieman ennen kuin raskauduin esikoisestani) totesi tuota endoa löytäneensä ihan rutiinitutkimuksessa, mutta sektion yhteydessä taas eivät kuulemma siitä viitteitä nähneet. Mutta eikö raskaus & imetys juuri pidä sitä aisoissa..? Että josko olisi palaillut tuo endo, kun juiliminenkin kipuilee välillä aika kovin ja kun onhan tätä raskauttakin jo toivottu pitkään. Pitäisi varmaan jo tutkiakin... Stressiä pukkaa.. :(

Mutta jospa se siitä! Jotenkin sitä vain, kun menkat alkaa olla takana (ja hormonit hyrrätä), sitä taas alkaa uskoa uuteen yritykseen... :love:

TIISTAI 12.1.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Nuppu73 (42)......................5.................34kp/29-34
joulutähtönen (40)...................................31kp/26-29
Esteri1 (42).........................2..................31kp/
Athina (41)..........................6...................27kp/28-30
Oodikas (37) ......................2...................26kp/28
Koivutar75 (40)...................3...................24kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................24kp/24-26
Pilhilinna-74 (40)...............6....................20kp/27-28
Babez74 (41)......................1...................19kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................16kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................16kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1....................15kp/29-30
Leijis (43)...........................2.....................15kp/28
Elotar74..............................3....................14kp/26-27
Minzi (39)............................3....................14kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................13kp/28-31
Kalabaliikki (39) ........................................9kp/22-28
Zini76 (39) .........................4......................7kp/27
MaiMei (40)........................2......................7kp/26
Jimima (44).........................2.....................5kp/28-30
Pirunpelto (40)....................1......................5kp/28
Virkki (39)...........................2.......................3kp/26

Piinailupäivät:

Nuppu73 (43)...................................dpo 20
Oodikas (37)......................................dpo 12
Koivutar75 (40)..................................dpo 12
KeltainenSeepra................................dpo 12
Heinäpelto (42)..................................dpo 4

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15

Taustailijat:

Joyzy
Pilhilinna
Toiveilija38
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Tammityttö, tervetuloa takas! :) Lisätäänkö kuumeilijoiden listalle ;) Tyttö olis oikein toivottu, vaikka eihän tuolla väliä kunhan nyt joku tulis. Mä oon kyllä jo vähän pelotellut itseäni kaksosillakin, yhtenä päivänä oli aikamoista pahoinvointia, esikoisesta ei ollut ollenkaan. Se vasta olisikin juttu... huh huh. Olikos sulla Tammis niin, et suht helposti kuitenkin raskaudut? Eikös joku noista arvoistakin sanonut, että saattaa vaihdella. Eli jos kerran on mitattu matalat, niin voi puolen vuoden päästä olla jotain muuta.

Tervetuloa takaisin myös Joyzy. Pahoittelut keskenmenosta. :( Minulla oli tuulimunan tyhjennys syyskuussa ja sen jälkeen kahdet menkat ennen kuin tärppäsi taas, katsotaan miten nyt käy. Kovasti voimia sinne! Lisätäänkö sinut jo takaisin kuumeilijoihin?

ON: Jännä on tämä ihmisen mieli. Niin kauan kun sitä plussaa odotti ja toivoi, niin nyt kun se pärähti niin yrittää sulkea asian pois mielestä kokonaan. En halua edes miehen kanssa keskustella aiheesta, muille en ole kertonut. Jotenkin sitä koko ajan psyykkaa itseään siihen pahimpaan; ei siellä taaskaan mitään ole, se on taas jossain tuubassa jumissa, tyhjennykseen tai leikkaukseen mennään... Plääh. Testejä sentään en ole enää tehnyt ja tuhrukin loppunut. Odottelen muutaman viikon, jos ei tule kipuja ja vuotoja, niin varaan ultran. Tänään 4+6. Ja anteeksi kun täällä vielä pyörin, jotenkin on välivaihe ja en osaa nyt lähteä mihinkään. En ole niinkään taikauskoinen, että sen takia tulisi keskenmeno et siirtyisin odottajien puolelle. Jotenkin ei vaan vielä tee mieli mennä sinne. Se pettymys on sit niin kova.

Moikka!

Mä niin peukutan tammiksen salakuumeilulle! Ois se hienoa kun sieltä tulisi yllärinä pieni. Mieskin varmasti tykkäisi, joskus nuo tuntuvat vähän vastustavan suunnittelua, hyvä jos tulee vaan..

Mulla on kohta viikkoja 7, maanantaina on ultra. Väsyttää ihan sairaasti, mutta mahassa ei tunnu mitään. Ajattelisin, että jos siellä jotain tapahtuisi niin pitäisi varmaan vähän juilia ja nipistellä. Hiljasta on. Maanantaina saan tuomion. Keskelle päivää varasin ultran ip on tärkeä palaveri. Pitää olla valmis huonoihin uutisiin että saa työt hoidettua. Tiistaina voi sitten iskeä yllättävä yrjötauti kun tyhjennyslääkkeitä hakee kättäriltä. On se hienoa että asia on valmiiksi suunniteltu. Ei voi kuin yllättyä positiivisesti jos käy flaksi. :confused:

Ei mulla muuta, nukun paljon ja EN festaile. Miehelle oon ilmottanut, että kiska on kiinni. Satunnaisesti on ihan pieni aukaisu tapahtunut, mutta festejä ei tule niinkauan kun olen raskaana.

Ei muuta kuin tsemppiä!!

Tervetuloa takaisin Tammityttö! Peukut pystyyn, että saat yllättää miehen iloisella uutisella!

Kiva kuulla Meibijeesin ja Woodoon kuulumisista, teillekin peukut pystyyn!

Virkille ja Joyzylle, ja oliko siellä muitakin, tsemppiä kovasti.

ON: kp 14. Huomenna taas muistettava aloittaa terot.
Mikähän tämä juttu nyt on, kun eilen oli melkein aamusta iltaan alavatsa kipee, tai oikeastaan vihloi vain vasenta puolta, mutta koko alavatsa turposi ihan palloksi? Nyt kipu on poissa, mutta alavatsa pömpöttää edelleen :confused: Ei kai tämä liity mitenkään clomifen-kuuriin?

Kolibrinorsu, meillä yritetään jaksaa heilutella peittoa kp 8 alkaen jokatoinen päivä ainakin viikon verran - alkaa käydä työstä :D Peukut todellakin pystyyn, että tärppäis jo, ei vanha jaksa tätä menoa :ROFLMAO:

Heippa taustalta.

Kirjotin ekat viestit tuonne himotestaajiin tänään, rekkauduin vasta. Olen lueskellut tätä puolta jo jonkun aikaa. Vasta aloitettu yritys, tai päätimme antaa mahdolliselle vauvalle luvan tulla. Ajattelin nyt tällekin puolelle kirjoittaa kun ikää on jo neljänkymmenen paremmalla puolella. Nyt menossa yk1, kp 23 ja taitaa olla dpo11 tai 10. Halusin tietää ovuloinko, joten tikutin nyt tässä kierrossa ja sainkin vahvan plussa kp12. Ovulaation olen kuvitellut aina tunnistavani hyvin ja tikuttelu varmisti että tuntemukset on oikeita.

Realisti minussa tietää että mahdollisuudet on pienet kun ikää on kohta 43, mutta haaveissa olisi se yhteinen lapsi "uuden" miehen kanssa, hän on lapseton ja minua reilusti nuorempi. Itselläni lapsia on.

Tänään hätähousuna pissin apteekin omaan ovistikkuun ja sain aika vahvan haamun. Merkkaako tuo mitään, jää nähtäväksi.

Tsemppiä kaikille, tämä on loistava palsta!

Kiitos tänne kaikille :)
Meillä tosin siis se ongelma että olen raskautunu tässä vähälle aikaa luomuna (2011-2015) kolmesti ja menettänyt kaikki nämä vauvat. Yhteensä olen menettänyt 4 vauvaa geenivirheen takia . Eli vaikka näin lapsettomuushoidoissa rämpineelle ja jo lopullisen mahotuomion saaneelle noi on ollu enemmän kuin ihmeitä niin lopullista onnea emme ole saaneet. Eli siksi tää yritys on ollu jäissä ja silleen.. toki salaa toivoo ihmettä mutta neljä salamaniskua samaan kohtaan on ollu kaikkien todennäköisyyksien vastaista.
No tänään on gyne sen kierrukka-asian takia eli saatan jysähtää taas tonttiin jos näkyy etten oo oikeastaan edes ovuloinut/limis huono.

Jaha. Gynellä käyty. Lääkäri ei ollut uskoa silmiään kun ensin olin kertonut kuumista aalloista sun muusta negatiivisista hoidoista. Kohtu näytti hyvälle ja verevälle, ovis oli tapahtunut ja molemmilla puolilla näkyi jotku joko olevat tai puhjenneet rakkulat. Limis nyt ei ollu ku vajaa 8mm mutta mun kohdalla hyvä.
Että sain mää reseptit pillereihin ja muuhun varuiksi, kierukkaa suositteli. Mutta katotaan nyt miten tää loppukierto menee :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Meibijees
Woodoo ja Meibijees tsemppiä ultriin. Lähdetään nyt siitä et kaikki on hyvin :)

Molly tervetuloa! Eiköhän me kananrutaleetkin joskus munita niitä kultamunia ;)

Täällähän on monella piinat lopuillaan ja testihetket :)! Käyn joka aamu uikkimassa missä mennään :)

• Tykkää
Reactions: Molly333
Elotar74: juu kyllä tää peitonheiluttelutahti kierron puolivälissä kysyy voimia :p Nyttenkin oottelen ukkoa kotiin ylitöistä saapuvaksi, jotta päästäis makuukamarihommiin. Mua huvittais enempi lukee kirjaa ja käydä ajoissa nukkumaan, mutta minkäs teet:nyt on taottava kun rauta on kuumaa :D

Tammityttö: Eikös nuo olleet oikein hyviä uutisia gyneltä? :)

Kultamunia kaikille! toivoo yks iäkkäämpi kananen :geek:

Tervetuloa Molly333 minunkin puolestani!

Pahoittelen heti alkuun nyt kovin omanapaista tekstiä.. Mutta ihan kuin juileista jo viikon ajan aavistin, alkoi vuoto jo tänään :(
Miten sitä voikin taas tipahtaa korkealta, vaikka tuntemukset oli niin tutut... Montako kertaa vielä, koska laitan stopin..plääh...

Mutta sitä lekurikäyntiäkin mietin jo tosissani.
Miten nuo kp:t nyt laskettiin; itse olen aina laskenut että eka vuotopäivä on kp1, vaikka alkaisi yömyöhään, mutta joku kirjoitti jotain klo 18... Eli kun vuoto alkoi tänään vähän ennen klo 22, onko vasta huomenna kp1..?
Enkä minä ihan tuota ovistakaan kunnolla ymmärrä, kun huomenna tulee tasan 2 vkoa, kun sain sen kunnon ovisplussan. Sitä ennen oli kyllä muutoin "ovismainen" olo limoineen yms, plussan aikaan /jälkeen se oli jo ohi.. Jääköhän tuo luteaalivaihe liian lyhyeksi...?

Anteeksi kun täällä näitä puran ja kyselen... On vain vähän kökkö ilta tänään. Jospa menisi nukkumaan.

woodoo, kiva kuulla sinusta. Tsemiä odotteluun ja ultraan, tulehan sit kertoo kuulumiset. Minä en ole vielä uskaltanut edes varata ultraa... Niin ja sama homma täällä, kioski on kiinni! Ukko on vähän ihmeissään... :rolleyes:

Tervetuloa Molly333 ja onnea piinapäiviin.

No niin, Tammiksellahan on jännät paikat! Sulla on kroppa ollut vaan lepotilassa hetken aikaa. Voi jospa sieltä nyt tulisi ylläripylläri. ;) Millos meinasit testata?

Pahoittelut Koivutar75. En osaa tuohon luteaalivaiheen pituuteen vastata. Mulla on aina samoin, et limat ja tuntemukset tulee joitakin päiviä ennen tikutettua ovisplussaa. Silleesti ettei varmuudella ei pysty sanomaan milloin itse ovis tapahtuu. Ei kait se auta ku ajoittaa petihommat riittävän pitkälle aikavälille. Voithan varata lekun ja ultran tiettyyn vaiheeseen kiertoa, niin näkee onko ovis tulossa vai tapahtunut. Mitkähän ne suositeltavat kp:t tuohon olisi, joku osaa varmaan sanoa.

Koivutar, ymmärtääkseni kp1 on se päivä, kun vuoto alkaa, kellosta riippumatta. Luteaalivaihe kuulostaa minun korvaan sinulla ihan ideaalilta, noin 12-14 päivää eli optimaalinen. Sehän vaihtelee minullakin joskus, mutta kyllä se 12 päivää riittää (y)

Joyzy, mä muistan sut joulukuun alusta, ja sitten sinusta ei kuulunutkaan enää mitään kun listoillakin oli jo "dpo 37"- tyyliin. Missä vaiheessa plussasit silloin, minulta meni ihan ohi o_O
Minusta kyllä muutenkin tuntuu, etten aina näe kaikkia palstan uusia juttuja.

Tänne ei päivitettävää. Blah.:poop:

Kolibrinorsu. Seksi on joskus rankkaa :D. . Toivottavasti simpat meni perille ;)!

Koivutar.. kp 1 kai pääsääntöisesti lasketaan just silleen et klo18 jälkeen alkanu vuoto on sit vasta seuraavana pv kp1. Näin klinikatkin ohjeisti. Luteaaliin en osaa sanoa kuin sen et jos se on lähemmäskään 2vk nii sehän on hyvä. Mulla on pääsääntöisesti ollu plussasta eka vuotopäivä jopa 7 päivän päästä. Ylipäätään mitään 14pv, never. Silti mulla on takana viimevuosikymmeltä 4 raskautta luomuna. Sen takia joskus aikounaan varmaan yritettiin ihan väärään aikaan, luulin aina et naisen ovis on 14pv ennen menkkoja. Mut ei..mulla kierrot ollu aina 29-31 päivää ja ovisplus muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kp20 nurkilla, yleensä 21-23.
Tsemppiä!

Meibijees kiitos. Hieman hirvittää kyllä. Koska jotenkin nää vaan on menny päin kaikkia todennäköisyyksiä, en osaa uskoa että koskaan vois käydä toisin.

Nyt menossa kait dpo5. Lämmöt on aamusin siinä 37 pinnassa, normi on 36.2 nurkilla. Mulla on tosin kestoflunssa joten ihan en mene takuuseen nyt nousta. Yö oli ihan uneton, lopuks kuopus heräsi 05 (!!) mitä ei koskaan ikinä. Pää räjähtää, migreenin alku, nenä tukossa, tosi "kipeä " olo, tosin olenhan mä oikeastikin kipeä. Nännit on ollu oviksesta asti tosi arat

Testi.. jaa.a Mulla ku ei oo odotuksia tän asian suhteen niin varmaan mä "aikani kuluksi" teen ainakin ovistikkuja. Siitä kyllä näkee jotain suuntaa. Keväällä se selkeä plus tuli dpo10 joten kyllä se niillä korvilla näkyy jos näkyäkseen. Mut kuten sanottu, en jaksa uskoa että olisin raskaana.

Mä olen kyllä ihme mysteeri. Hoidot ei tehoa, en raskaudu niillä kunnolla vaikka nytki siirretiin 3 hyvää lahjasolublastoa syksyn mittaan. Sitten nää omat kierrot tulee ihan puskista vaikka mun ei pitänyt lisääntyä viimeiseen kymmeneen vuoteen millään mahkuilla ilman hoitoja.

Pirtsi tsau!! Missäs siellä mennään? On tää vaan..luulin että pääsit jo "pois" täältä ..mut täällähän me näköjää vaan kykitään :unsure::cautious:. Tsemppiä sinne, pitää päivittää vähä taustatietoja missä sun jutut on menny viimeajat :love:

Noniin nyt olis sitten kp 15, jokohan kohta uskaltais vähän hengähtää näissä petipuuhissa ... :sneaky: ai kauheeta, ottaa kyllä välillä koville tämä armoton jyystäminen :ROFLMAO: oviskivut ja limat alkaa olla ohi ja nännit kipeenä niinkuin yleensäkin oviksen jälkeen, mutta ehkä varmuuden vuoksi vielä pitäis tänään jaksaa yhdet soturit saattaa matkaan :D
Laskeskelin tässä itsekseni että jos tässä kierrossa tärppi kävisi, niin olis tasan samat päivät kuin esikoista oottaessa, vikojen menkkojen kp 1 joulukuun 30 :p oishan se aika veikeetä jos tuliski sama la kuin esikosta ... :love: no joo, toivossahan on hyvä elää ... :X3:

• Tykkää
Reactions: Timjami77
Saanen liittyä joukkoon.
Ikää on 39, lapsia 5 eli kuudetta kuumeillaan. Yk 7 alkoi tänään ja on ihan ranteet auki -fiilis. Tähän ei oo ikinä mennyt näin kauan ja jotain on taatusti pielessä. Joko en ovuloi tai sitten ovulaatio on sellaiseen aikaan, että en oo bongannut sitä lainkaan. Oireet on tuossa kp12 kieppeillä suunnilleen.

Masentavaa.

Yhteistyössä