40+ so what wol.13

Helou kaikille tasapuolisesti!

Meibijees. Onpa omituista ettei viivat yhtään vahvene. Sulla on varmaan viallinen erä testejä, kun kerta kierto noin paljon yli.
Eikä mitään pahoitteluja oma napailuista, ainakin mun mielestä niitä on niin kiva lukee. :)

SuloinenSalaisuus, myydäänkö noita iän tuomia rauhallisuuksia raskauteen jossain? Musta tuntuu, että mä alkaisin taas tarvii yhtä sellasta. :)

Virkki, en ole ihan pysynyt nyt perässä, mutta teillä on tämä kierto käytetty hyväksi? Ja nyt odotetaan vain onnistunutta testausta? Peukkuja sinnekin!

Karoliina, täällä vaaditaan uutta testiä! :p

Pirunpelto, oletteko tekin käyneet hoidoissa aiemmin? Ja nyt menossa taas?
Onhan keltsillä hyvää kerrottavaa, kun palstalle palaa noilla päivillä?

ON. Juu, kaikki on suht hyvin. Mitään ylimääräistä ei löytynyt, mitä nyt limikset on vähän paksut ja lääkäri suositteli, että odotetaan yksi kierto ennen kuin otetaan seuraava hoitokierros. Eli syyskuussa sitten meillä yritellään. Resepti saatiin jo matkaan, hormoneilla mennään kun luteaali oli hippasen turhan lyhyt. Ja ovulaatiokin oli tässä kierrossa juuri tapahtunut ja kaavinnasta on vasta päivää vajaa kolme vkoa. Jep, meiksi elimistö toimii taas. Jee!
Ja mä oon valmiina, tänään posti toi 24 raskaustestiä. Niin, että riittää, testaan sitten koko kierron pelkkää raskautta. :D

Meibijees mun mielestä siinä on oikeasti joku viiva, mutta mikä?!? Sais kyllä jo vahvistua. Toivottavasti ei ole mikään kemiallinen tms ärsyttävä! En ymmärrä, miksi pitää tulla tuollaisia, eikä selkeitä ja vahvoja plussia! Ei tarvitsisi arvailla tai pelätä pahinta!

Zandi, ihanaa, että olet terve vihdoinkin! Kiva, että olet parantunut kolmessa vkossa noin hyvin. Luulen, et se kuukauden tauko on hyvä juttu!

Mulla oli menkat 8.7, mikäli sitä parin teelusikan tiputtelua voi moiseksi sanoa. Sen jälkeen oon vaan ollut rennosti, enkä ole testaillut ovista. Mulla pitäisi alkaa kuukautiset ensi vkolla ja epäilenpä, että ne tulevat. Varasin lääkärin elokuulle. Haluan otattaa AMHT sun muut ja sitten suunnitella jatkoa. Haluaisin kokeilla jotain! (Ihan niin kuin ois jossain vaatekaupassa) oon hyväksynyt senkin, ettei ehkä toista lasta tule ja olkoon sitten niin. Yritetään sitten elää sen asian kanssa ja kasvattaa tästä ainokaisesta niin täysipäinen kuin mahdollista. Nämä ajatukset tänään... Muistutelkaa ens vkolla, kun on ranteet auki meininki! :whistle:

• Tykkää
Reactions: Jelli75 ja Zandi
TERVEMOI!!

Kyllä mäkin tossa mejbijesin puikossa nyt jotain näen ja en kyllä voi kuin ihmetellä, että miksi ei vahvistu noilla kplla. Onkohan se sitten vain joku yritys? En lähtisi heti pelkäämään kohdunulkoista, kyllähän siinäkin käsittääkseni ensi alkuun nousee hormonit ja testit on normaaleja. Tietenkin joka tapaus on omansa. Ei auta kuin odotella.

Tänään meillä on täsmäisku, muutaman tunnin miehen kanssa samassa paikassa. Vessassa istuessani vihlasi nivusesta vasemmalta, se on se vauvanalku joka ottaa taas starttipotkut pitkään putkeen. Pakko olla. Joten tänään laitetaan paukut sisään. Ajattelin myös keskipäivällä tarkistaa mitä ovistesti sanoo.

Sellaisilla ajatuksilla, tsempit kaikille!:LOL:

• Tykkää
Reactions: Karoliina74
Meillä näyttää luomuraskautuminen olevan tuhoon tuomittu ajatus, kp1 :mad:
Jotenka nyt vaan se puhelin kauniiseen käteen ja soittelemaan sitä aikaa tutkimuksiin :eek:

Onneksi pääsee ensi viikoksi mökkeilemään, niin tulee vähän muuta ajateltavaa. Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua naiset :)

• Tykkää
Tää on reissannut muutaman päivän ilman testejä! Tänään kotiin ja taidan testata jo illasta.. Nännit edelleen arat, isommatkin kuulemma.. Lasten huvipuistolaitteess tuli huono olo ja muka muutenkin kuvottanut vähän. Taas siis voi mielikuvitus ja toiveet vaan jyllätä!! Periaaatteessa ensi viikolla kai se pitäis näkyä, jos jotakin on!

Voihan tuo vaan vielä olla alussa heikko meibijees? En tajua! Woodoo onnea täsmäiskuun! Zandi hyvä, että kaikki kunnossa! Virkki ja tikru hyvä se on tutkia, joskus voi olla pienestä kiinni! Mulla on kaik testit ollut kohdallaan, mutta ovia ei vaan tapahdu ainakaan usein itsestään, joten lääkkeet!

Mutta nyt kotimatkaa ja sit testeilyä!!! :)

Tervetuloa kaikki uudet ja terveisiä kaikille Turun saaristosta. Loma lähestyy loppuaan ja maanantaina alkaa taas työt, pöh! :(

Itselläni nyt KP 18 ja luultavasti DPO 2. Maanantaina ovistestissä oli mielestäni tasavahvat viivat, mutta tiistaina olikin sitten testiviiva kontrolliviivaa tummempi ja keskiviikkona taas haaleampi, joten oletan että ovis oli keskiviikkona. Aamulämmöt viittaavat samaan. Talletukset hoidettu, joten nyt vain piinailemaan. :)

Mahtavaa Karoliina! Mitä sulla on ollut lääkeenä ovikseen? Ymmärsinkö oikein? Meen kato sinne lääkäriin, niin sitten mulla on selkeä suunnitelma antaa sille lääkärille!

Suloinen salaisuus, minulla oli ekasta heti aavistus. Aavistin myös keskenmenot. Sen vaan jotenkin tietää!

Zandi, piti jo aiemmin sanoa, että sinä oot ainakin varannut testejä! (y)

Ootan niin Karoliinan ja SuloisenSalaisuuden testejä nähtäville. :)

Tikru, monesko yrityskierto meni? Tsemppiä! Ja noita tutkimuksia tosiaan suosittelen. Meillä puurrettaisiin vieläkin tyhjän perässä, jos ei olisi tutkimuksia tehty.

Virkki, juu oon tosiaan varautunut. Hulluintahan tässä on, kun ei voi edes luomusti tulla raskaaksi, niin mitä mä teen tuolla määrällä? Mutta kun Sulo Vilen sanoi, että kun halvalla saa... No, mä testaan tosiaan sit vaik joka päivä hoidon alusta alkaen, ennen kuin siirtoa on edes tehty. :D

Muuten lääkäri sanoi, että 9-11 päivänkin luteaali on hieman turhan lyhyt. Mulla 11-12, kun lääkärin jälkeen tarkastin. Ja mulla tulee seuraavaan siirtokiertoonkin hormonit/lääkkeet tueksi, jotta tukee sitä loppukiertoa sitten.

PERJANTAI 31.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

KeltainenSeepra.............................. 46kp/ 24-26
Meibijees(37)...................2...............41/32-34
Karoliina74 (40)...........1.................. 32kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4................ 32kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1................25kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.................25kp/26
mama na baba (42)...........................24kp/27
Virkki (39)........................................23kp/
Mileena74 (41)...............3.................18kp/28-30
Jimima (43)...................2..................18kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1..................18kp/29-30
C.Rotundifolia (40).........2..................17kp/26-29
Kalabaliikki ().....................................15kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) ......................14kp/26
Theran (36)......................4...............14kp/
Pilvilinna74 (40)................6................13kp/25
Woodoo (40)...................4................12kp/24-26
Jelli75 (39).....................3..................10kp/
Esteri1 (42)....................2...................9kp/
Minttu 71 (43)................5....................9kp/30
Meimii ()...............................................8kp/
Martza (44)..........................................7kp/30
Tyydeli (42)...................2.....................7kp/28-30
Johanna75 (40)..............6....................5kp/
Tikru-78 (37).......................................1kp/
Tammityttö (39)................3.................0/0

Piinailupäivät:

MaiMei (39)..........................dpo 13
Karoliina74 (40)...................dpo 11
Mileena-74(41).....................dpo 4
Pirunpelto (39).....................dpo 3
Jimima (43)..........................dpo 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Mä kanssa odotan niitä tikkuja :love: toivotaan että olisi plussaa! Kun en omia plussia saa niin pitää fiilistellä toisten. :D

mä tässä pari ovistikkua tehnyt ja pah..taas venyy kierto.. :mad: kai tuolla on jotain muutakin vikaa.. ei mene niin kun elokuvissa... aloin jo epäilee että vaihdevuodet alkaa kun se solumuutos on yleisempi 40+..:confused:

kiitos päivittelijöille :p mä en oo vielä uskaltanut koskea kun mokaan sen kuitenkin jotenkin:X3:

Meette Tikru sitten vähän samoja ratoja kuin me. Kierukka pois joulukuu 2013. Tutkimuksiin mentiin nyt tammikuu 2015 ja huhtikuussa oli eka hoitokierros, vaikka alunperin kuviteltiin, että jos jotain vikaa löytyy, niin sitten antaa olla. Nyt vielä tiedossa pari kertaa yritystä (kaksi alkioita pakkasessa). Toivottavasti molemmista tärppää, niin sit tän talon lapsiluku olisi täynnä. Yksikin tärppi toki olisi mahtavaa!

Oi Zandi, toivottavasti pieni pakkasvaavi tarraa kiinni :)

Odotan kyllä mielenkiinnolla tulevia tutkimuksia. Minä kävin kans ekan kerran jo helmikuussa labrassa ja ensi haastattelussa, mutta se tyssäsi siihen kun mies alkoi jännäämään. Nyt ollaan molemmat valmiita tutkittavaksi.

• Tykkää
Reactions: Zandi
Tännehän on tullut paljon uusia - tervetuloa! Meitsi on kans näitä 3v yrittäneitä, ensin tjottailua ja sit tutkimuksia, inssi ja pari tuloksetonta ivf-hoitoa välillä 08/14-4/15 julkisella puolella, joten mun kanssa voi jakaa näitä hoitokokemuksia. amh-arvo putosi tänä keväänä jo 0, 9 ja julkisen puolen hoidot lopetettiin.

Kaksi kertaa olen tullut raskaaksi ilman hoitoja -13, mikä päätyi kkm ja nyt huhtikuussa km - molemmat tyhjennettiin lääkkeellisesti. Joten näistä ikävistäkin asioista saa vertaistukea.

Nyt viimeisin tilanne on että raskauduin ja jotain vkoja 6-7 mennään - neuvola ja ultra on ens vkolla, joten sitten näkee tilanteen. Toivo on korkealla!

Kaikille punertuvia ovulaatio ja sitten raskaustestejä ja ei luovuteta!!

• Tykkää
Reactions: Jelli75 ja Theran
Ihanaa Karoliina! Onneksi olkoon jo haamuista! Siitä se lähtee - nyt vasn joudut testaamaan lisää meidän iloksija odotahan kun syväkurkut woodoo ja jopo73 heräävät arvioimaan tikkuja

Oliks tää sun eka clomikierto?

Luomuna on yritetty 6/14 alkaen tai no Terolutit tais olla siinä vaiheessa kuitenkin. Ensimmäinen clomikierto, millä saatiin ovis aikaiseksi oli joulukuussa 2014, tulin heti raskaaksi, mutta päätyi km 2/15, sitten taidettiin huhtikuusta päästä jatkamaan eli nyt olisko 4. clomikierto? Kalenteri ei ole tässä niin en muista tarkasti! :)

Nyt lomalla osui ovis (ja sen löytyminen) ja yrityksetkin kohdalleen, kaikki muut on menny vähän sinnepäin! :D

Babez toivon sydämestäni, että nyt sulla menee hyvin loppuun saakka! :) Alku ilmeisesti sujunut hyvin?

Karoliina74, itselläni kaksi raskautta ja kaksi lasta, eikä ainuttakaan "turhaa" haamuviivaa, joten onnittelut!

Mistäs te testien tilaajat hamstraatte (lue: ostatte) testinne? Josko sitä jonkun roposen itsekin laittaisi likoon. Joskus aikanaan tilasin joitain liuskatestejä, mutta en muista mistä.

Omanapaa: kiertopäivä 32/37 (vaihtelee). Aamulämpö normaalia korkeammalla - miten tää lämpöjutska oikein menee, tippuuko vasta sitten, kun menkat alkaa? Sori uunous, mutta tässä nyt kokeillaan tarkkailla vähän kaikkea. Nännit oli vielä pari päivää sitten kipeät, mutta eivät enää. Tuskin tämä mikään raskauskierto ole, koska sen mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeenkin on tullut aina välillä vessakäynnin yhteydessä väriä paperiin, ei kuitenkaan pikkuhousunsuojaan asti?!

• Tykkää
Karoliina vahvistumisia! :love:

Babez pidetään peukkuja että kaikki menisi tällä kertaa hyvin. :love:

Itse kanssa kun noita kkm pari tullut ja lääkkeellisesti tyhjennetty tiedän mitä se on. Onneksi ei ole niin huonosti mennyt että olisi epäonnistunut tyhjennys. Nostan todella hattua teille jotka olette vielä kaavintaan joutuneet.

Mä tänään ihan itseäni kiusatakseni tein ovistestien mukana tulleen promatris raskaustestiliuskan.. On se vaan niin jännää niitä liottaa.. :rolleyes:

• Tykkää

Yhteistyössä