40+ so what wol.13

Niinhän se KP1 sieltä tärähti. Sama virsi joka kuu :) Ärsyttää, kun kroppa on kuin päiväntarkka kone, sekoilis ees vähän, että tulisi fiilis, että jotain olis muka tapahtumassa... Pitäisköhän kokeilla sitä geleetä, tai vaikka ees macaa taas. Huvikseen :)
Muuten ei erityisemmin ota kupoliin, tää on niin totuttua jo! Hemmottelin itteäni herkuilla ja kampaajalla :)

• Tykkää
Reactions: Tammityttö
siis ei oo tosi - mä taas kirjoitin teille vaikka ja kuin ja sitten *puf* teksti katos. Mutta nyt hoksasin,että painoin tuota "vastaa ketjuun" - hemmetti !

Noh, otetaanpa uusiksi. Täällä on vauva-hauva arki alkanut. Pikkusessu on alkanut vinkumaan jo viiden aikaan aamusta. Tänä aamuna nukkui niin pitkään mitä minäkin :)

Eilen kymppiuutisissa esiteltiin uutta äitiyspakkausta ja mitä ihanuuksia siellä olikaan PÖLLÖJÄ!! Mä oon niin hurahtanut niihin,että meillä pöllöjä löytyy niin kattolampusta kuin kengistäkin ja kaikesta siltä väliltä. Ja nyt ne kehtas laittaa ne äippälaatikkoonkin mukaan - agh, mä en kestä!! Työni puolesta kun "joudun" sitten niitä ihania pöllökuosisia-vauveleita tapaamaan.

Minä olen kolme kertaa raskautunut ihan jo siitä kun olen painoa pudottanut. Nyt kun minulla on liikkuminen totaalisesti miltei loppunut on paino alkanut nousemaan :/ siinähän ois hyvää motivaattoria alkaa laiuttaan: paremmat mahdollisuudet raskautua (mikäli niitä mahdollisuuksia etes enää tällä iällä on) ja ne PÖLLÖT ! :D Vai se siittäjä puuttuu :/ Ei ehkä ihan randominakaan viittis siihen hommaan alkaa :/

MARSALLE terkut täältä! Kiva kuulla,että teillä taas menee kivasti. :)

VAUVATOIVEINEN sinulla niin ihanasti jo viikkoja - onnea niistä :)

KESKIVIIKKO 25.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)............................ 34kp/26-30
Glearblue (44)............................... 27kp/25-29
mileena 74 (40)............................. 25kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 23kp/30
Sahramiini (43)..............................19kp/26-28
Marza (44).................................... 19kp/30
Tyydeli (41).................................. 18kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 15kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 12kp/28
Tammityttö (39)............................. 12kp/
Pirunpelto (38) .............................. 11kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 11kp /28
Jimima (43).................................... 8kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41)..................... 6kp/28
flutur (41)...................................... 4kp/23-28
MaiMei (39).................................... 2kp /27

Piinailupäivät:

Minttu 71 (43).................. dpo 9
mileena 74 (40)................ dpo 8
Sahramiini (43)................. dpo 6
Tyydeli (41)...................... dpo 2

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Viimeksi muokattu:
Tyydeli, mulla ainakin testit näytti useamman päivän selvää viivaa ja niitä vertailemalla (ja omista tuntemuksista) näin, mikä oli ovisplussa.

Ei tästä varmaan apua ollut, mutta ei mulla tosiaan heti viiva mihinkään kadonnut.

• Tykkää
Reactions: Tyydeli
Tyydeli. Jaa..a. empäs osaa auttaa. Jokuhan se nostaa LHta. Onko sulla koskaan ennen ollu noin? Tohon lienee tieteellisiä selityksiä mutta luultavasti se on vain sitä mitä Jopo kirjoitti :)

Clearblue, joo hauskoja oli noi vaatteet :)

Ja nimimerkistä uppopalloon. Tänään on kp 12 (kiva tarkistaa se täältä :D) ja digiovistesti alkoi vilkkua hymistä aamulla :) Nyt pidän peukut että saan illalla ukon nurin koska seuraava mahku on vasta perjantaina illalla :(!! Siis jos se pysyvä hymiö pamahtaa huomenna. Tai sit pitää toivoa että vasta perjantaina. Huooh. On tää vaikeeta. Miten ne ihmiset ennen raskautui!!??

Sepä se, kun ei oikein tuoreeltaan ehtinyt niitä tarkastelee. Nää viimeiset päivät tuli vaan kusastuaäkkiä työpäivän jälkeen, tikku kaappiin ja sit kun viimein tajusin sitä tarkastella, yllätyin joka kerta, kun se ei ollutkaan haalistunut niin kuin luulin.

Kuinkas paljon teillä Jopo heiluteltiin peittoja noina vahvan viivan aikoina? Ja olikos sun oletus, että ovis oli siinä keskellä vai lopussa?

Joo, ei ole ennen ollut näin. Aiemmin ollut vain yhden päivän vahva viiva. Siksi sitä ei meinaa uskoa silmiään. Eikä meillä enää riitä puhtia touhuiluun. Mies nukkuu jo...

Viimeksi muokattu:
Mä haluan nyt vielä täsmentää, että me oltiin ihan yhdynnässä, ettei jätetty pelkkään peittojen puisteluun :)

Mutta niin, mitä mä nyt valehtelisin...kyllä me päivittäin oltiin ja yleensä sen vahvimman viivan iltana oli sen verran selvät kivut, että oviksesta ei voinut erehtyä. Esikoinen sai alkunsa joko dpo -1 tai dpo 1, veikkaan edellistä. Tämä toka...sai alkunsa jatkuvasta humppaamisesta :D

Tammityttö: pamahtikos se pysyvä hymiö ja miten ilta muuten sujui?

Tyydeli: Täällä taisi myös ovis vierailla suurin piirtein samaisina kp:ina ja laskeskelinkin tuossa että tää kierto ois mahdollisesti sen 31 päivää.. Ei siis mitään hurjia heittoja mun vakikiertoihinkaan nähden. Aika jännä tuo sun neljän päivän tasavahva (tai vahvempikin) viiva. Myöhäistä tietenkin jossitella mutta mitähän jos tuossa rinnalla ois kokeillu myös digitaalista -oiskohan se pystynyt valkkaamaan noista ne pari otollisinta päivää vai oisko näyttänyt samalla tapaa kuin tikutkin. Sitten aivan toiseen juttuun. Sinäkö muuten kirjoittelit joskus että ne gelee royalet vois tehdä jollekkin jonkin sorttista välivuotoa? Jos niin, niin muistatko yhtään missä vaiheessa kiertoa?

Harmittelut kaikille kp 1:n kohdanneille. Ja onnea itse kullekkin juuri siihen tilanteeseen missä sitten olettekin: lähestyvän oviksen löytämiseen ja hyödyntämiseen, piinapäiviin ja tietenkin myös niihin plussauksiin.

Vauvis ja Hedelmiina, jos tässä porukassa on ketä joille nimenomaan sen mussukan soisi, niin kyllä te olette ne :) Ja kaikki ketkä siitä ensimmäisestään haaveilevat.

Tyydis. Jostain oon lukenu, että naisella voi olla kaksi ovista, eli irrota tavallaan kaksi "itsenäistä" munasolua samassa kierrossa (en oikeen osaa määritellä miten se on eri asia kuin se että yhdessä oviksessa irtoaa kaksi...) No anyway, tällaisessa tapauksessa ne yleensä irtoaa noin vuorokauden välein. Voisiko se selittää ton "ikuisen ovisplussan"? Jospa sinulla onkin nyt tuplamahikset :) ?
Ja p.s. Minulla on listalta kadonnut yksi kiertopäivä, eli nyt pe on kp 22.

Jopo, rakas kuohkea konkarini :) Voitko kertoa miten se ukko kaadetaan noin tiuhaan kun meillä meinaa mennä tää homma ihan puihin??? Ja kaadetaan niin että ainoastaan yksi oksa jää pystyyn... :D Ainoa sexsession miesmuistiin oli sentään kp 13 kun ovis 14 tai 15, mutta kyllä ottaa aivoon kuunnella sen kuorsausta kun tikut paukuttaa tummanpunasta!

Katjusmaaret, paljon onnea matkaan! Tsemppaa varmaan ihan älyttömän paljon kun tietää miten mahkut on parantuneet ja paranevat ehkä koko ajan :)

VoiVoiMaiMei :(

Marza sinulla on niin elämänmakuiset jutut :) !

Viimeksi muokattu:
Sahris, Sahris, Sahris...ottaa slipoverin poiiiiiis, ottaa housut poiiiiis...

En tiiä...me tiirailtiin yhdessä ovistikkujen viivoja ja toimittiin sen mukaan. En sano, etteikö muillakin projekti olisi yhteinen, mutta meillä se oli sitä mitä suurimmassa määrin. Ei siinä oikein tarvinnut edes houkutella. A man's gotta do what a man's gotta do...

Muakin alkoi Jopon panopuheiden jälkeen funtsituttaa, että pitäiskö tässä kierrossa taas yrittää jokapäiväistä touhuamista, mutta mitenkä jaksaa... Se mies lähinnä. Ja kun oli viime kierrossa se iso folli jo kp9, niin uskaltaako ees ootella viivoja. Jos pläni olis kp9, kp11, kp12 ja kp13 (mikäli plussa tulee kp12). Lääh :)

No, noiden omien tutkimusten jälkeen en oikein usko mihinkään erityiskikkoihin. Tai uskon siihen, että yleinen vitamiinitaso, sinkit sun muut kannattaa pitää hyvänä, foolihappo on ihan jees ja e-vitamiinia voisi muutenkin jatkaa, ja voihan se greippi auttaa limakalvoa pysymään yhtä hyvänä kuin se nyt on. Ja uskoisin myös, että stressin vähäisyys auttelee kroppaa toimimaan harmonisesti, ja se ettei treenaa liikuntaa hullun lailla kiinnittymisen aikaan, on varmaan ihan loogista myös. Mutta muuten kaikki on (mun kohdalla) varmastikin kiinni "vaan" siitä, että a) onko follin sisällä munasolu vai ei ja b) jos on, niin onko se munasolu ok vai ei ja hedelmöittyykö ja c) jos on ok, kiinnittyykö se. Mitä tuohon vikaan sitten olis vinkkejä? Rento kohtu - mites se taataan? Kohdun verenkierto sais olla hyvä toki. Sit on se aspiriini/disperiinihomma, mutta jotenkin ei uskalla sitä. Inhoan lääkkeitä muutenkin. En nyt sitten niitä letrojakaan hakenut. Olkoon luomua ainakin toistaiseksi...

Maimei. Eikös ne sano että vähän pitäs olla väliä siemensyöksyllä jotta siittiöt olis sit parempia. Että sellanen joka toinen päivä :)

On: digi vilkuttaa hymiöitä kolmatta päivää mutta liuskat on perus negaa. Menossa kp14. Veikkaan oviksen olevan taas kp 20 jotain. Eli mitä luultavammin huono /tyhjä ovulaatio. Mä jo ihmettelinkin ettei tässä nyt mitään pikaparanemista kyllä tuu eikä tapahdu. Pyh. Annoinkin itseni taas innostua. Miehellekin hehkutin ovistestissä olevan tuleva hymiö joten olis kiire tallettaa. No nyt se taas saa nauraa partaansa kun hössötin omiani :(
Muok en mäkään tajua miten ennen seksittii joka päivä. Nyt tää tuntuu olevan projekti. Kai ne lapset on vaan erittäin hyvä ehkäisykeino kun aina on nii väsynyttä. Nääh.

Pahoittelut tosiaan koopee ykkösille. Mua sitte ärsyttää oma itseni kun tietää nää mahkut ja mahdottomuudet mut silti sitä meinaa innostua.
Sori jotain muutakin piti kommentoida mut ei taas ehdi keskittyä. ..

Viimeksi muokattu:
Sanovat, mutku Jopollakin kerran tärpänny jokapäiväispuuhilla! Nii ja miehen simpat pitäis olla ihan superb (vain pieni osa jahtaa omaa häntäänsä...), että siinä mielessä ei tarvi pitää taukoa, JA aina pitää koklaa kaikkii eri variaatioita, MUTTA ollaan me tuokin jo kokeiltu, ja täsmäisku kokeiltu, ja yleensä käytössä joka-toinen-päivä. Että kyllä ne mun munikset ennemmin on syynä ja päänä. Eipä kai sillä oo väliä, milloin spermaa sataa, kunhan oikeiden päivien sisään suurinpiirtein.

Toivottavasti Tammityttö saat oviksen pian bongattua!

Jep, tiedän tunteen :/.. mentiin meniin monta vuotta jokapäivä syseemillä eikä noita plussia satanu. Että niin, minkäs teet. Pläh. Mullon ens keskiviikkona kontrolliultra. Siinäpä sit näkee onko tää bongaus edes tarpeellista. .

Tervehdys kaikille!

Tyydeli: minulla oli myös 4 päivää ovulaatiotesti positiivinen syksyllä 2011 ja siitä alkoi raskaus ja kotona nyt kohta 3 vuotias poika! Joten ole vaan tyytyväinen!
(Oltiin silloin 3 päivänä peräkkäin sillai).

Mitenkäs Hedelmiinan vointi? Milläs viikolla olet?

Minulla olisi vähän tyhmä kysymys, mutta kysyn silti, mitä mieltä olette kahvin juomisesta? Kun ensimmäisen keskenmenon aikaan 2011 join kahvia ihan reippaasti ja sitten olin vissiin vuoden juomatta, kun ajattelin, jos sillä oli asian kanssa tekemistä. Kun se voi lisätä keskenmenoriskiä. Näiden hoitojen aikana oli pitkään juomatta tai join vain kofeiinitonta, mutta kun ei hoidot tunnu onnistuvan, niin tuntuu turhalta vältellä sitä (samoin kuin esim. savukalaa jne). Viime aikoina olen hoidon aikana tai jälkeen ollut juomatta ( tai juonut vain kofeeenitonta), mutta muuten juonut kyllä. Minä kun haluaisin juoda pari litraa kahvia päivässä...Ja kun teessäkin on kofeiinia, olen juonut roibos-teetä, jota kai ei nyt sitäkään saisi juoda. LIDL:n kofeeeniton pikakahvi on hyvää, mutta muuten hyvää kofeiinitonta ei normaalikaupasta saa, pitää ostaa kahvikaupasta, niin saa hyvää.

Mottoni onkin: elämässä ei ole muuta hyvää kun kahvin juonti ja karkin syönti ja niitä kumpaakaan ei saisi tehdä. Tämä oli kyllä keksitty ennen lasta, mutta muuten pitää edelleen aika pitkälle paikkansa!

Muuten kun käy hoidoissa, niin nuo sänkypuuhatkin on vähän niinkuin ulkoistettu. Ja mieheni ei halua kuullakaan mistään tikuista tai ajoista, se on ollut vähän hankalaa.

Omaa napaa: toissapäinä sain keskenmenon vuoksi keskeytystabletit. Raskaus oli päättynyt joskus 4+ viikolle. Nyt pitää oottaa seuraavat kuukautiset, ennen kuin voi yrittää uudestaan. Kärsivällisyyttä kyllä koetellaan.

Voi Torvi :( :( :(

Olen niin pahoillani kokemastasi.. Kovasti voimia sinulle tähän hetkeen samoin kuin uskoa edelleen tulevaan <3 . Ymmärsinkö oikein että yritys saa kuitenkin jatkua taas kun tilanne vain sallii sen..?

Viimeksi muokattu:
PERJANTAINA 27.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Glearblue (44)............................... 29kp/25-29
mileena 74 (40)............................. 27kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 25kp/30
Sahramiini (43).............................. 22kp/26-28
Marza (44).................................... 21kp/30
Tyydeli (41).................................. 20kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 17kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 14kp/28
Tammityttö (39)............................. 14kp/
Pirunpelto (38) .............................. 13kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 13kp /28
Ninnuska73 (41)............................ 13kp /26-30
Jimima (43)....................................10kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41)..................... 8kp/28
flutur (41)...................................... 6kp/23-28
MaiMei (39).................................... 4kp /27

Piinailupäivät:

Minttu 71 (43).................. dpo 11
mileena 74 (40)................ dpo 10
Sahramiini (43)................. dpo 8
Tyydeli (41)...................... dpo 4

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Blig bling .. voi että voi vilkkuva hymiö ärsyttää. Ensin sitä oli niin innoissaan mutta nyt 4.s päivä alkaa tympiä
Limoja ja haluja on. Tavan testi puhdas nega, haalu viiva. Viimelsilin meni sinne 23 pv että tuli ihan oikee plus. Emmää tajua. Pitäskö nakata noi mäkeen ja mennä vaan fiiliksellä.

KP4 Täällä ainakin jo menossa. En ole jaksanut kirjautua teillekin siitä kertoakseni. Oli tuossa melkoinen päänsärkykin minulla kylässä vuorokauden ajan. :( josko se nyt elämä jo voittais ku on kunnolla saanut nukutuakin.

Voi näh , clearblue. Pitäs varmaan ollaan vaan onnellinen että nää kierrot kuitenki toimii :D. Mun kamulla meinaa alkoi ennenaikaiset 33v. Menkat ei koskaan alkaneet kuopuksen jälkeen. Haha..joten riemuitse kansa kuukautisista :D. Ei vaan. Halaus. Menkat on iha suolesta.

Jatkam omanapaa. Märkyyttä ja liukkaita on kiitos vaan, muuallakin ku ulkona. Mut ne kananmunat ja plussat puuttuu. Pyh

Yhteistyössä