Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
40+ so what wol.12
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="bugsy, post: 26444464, member: 63574"]</p><p>Heipat kaikille!</p><p></p><p>Täällä olen suruani hukuttanut töihin. Ompelin 10 tuolin huppua, siksi siis kukun vielä tähän aikaan. Eli lisätietoja, jos jotain kiinnostaa: jouduin jopa ambulanssiin sitten loppujen lopuksi turvautumaan, koska huimasi niin, etten pysynyt pystyssä. Ja voi helevetti sentään, että mua ottaa päähän kun tämän meidän tien varrella on niin jumalattoman utelias vanha pariskunta, että se perkuleen äijä oikein pyörällä kiersi kattomassa, että tännekö se ambulanssi tuli. Voi jumaliste, että aattelin, että jos mun äitini korviin vaan kuuluu, että meillä piipaa auto on käynyt, niin marssin saakeli suoraan tuonne juorukellojen kotiin ja sanon pari valittua sanaa. Ne meinaan on samoissa eläkeläisten ympyröissä äitini kanssa, joten se on varmaa, että jos sen säikyttävät, niin perhana teen pariskunnalle selväksi, että seuraavaksi ilmoitan poliisille kotirauhan rikkomisesta.</p><p></p><p>Niin kuin ei muutenki vituttais, että joutu siellä saakelin keskussairaalan ensiavussa perjantai-iltana juoppojen keskellä maata. Enää en soita ambulanssi, vaikka olis pää irti. Sen verta vituttaa. No ompa röörit tutkittu ja huomenna pitäis käydä vielä kontrollissa, mutta en aio mennä. Kaikki tuli ulos pussukoita myöten sitten kotona myöhään, ihan selkeästi. Verta tuli lorisemalla lääkärin kengillekin, mutta kaiketi se on ennenkin verta nähnyt. Tuumasi vain, että kylläpä holahtelee. Sain cytotecit mukaan, mutta ei mulle mitään kipuja tai supistuksia tullut. Otin kyllä kipulääkkeen ennen niitä ja painuin nukkumaan.</p><p></p><p>En edes kysellyt lääkäriltä jatkosta, koska nyt jotenkin ei jaksa ajatella. Pitäis saada oma nuppi ensin selkeäksi. Olipa kivaa odotella synnytys osastolla gyneä ja verikokeen ottoa, kun siinä äidit vastasyntyneitten kanssa oli iltateellä, voi helevetti eikö olis jotain muuta paikkaa kun km potilaat lykätä samalle osastolle. Siinäpä tuli sitten muistot mieleen, että on täältä ennen lähdetty vauva kainalossa ulos. </p><p></p><p><strong>Mur-mur</strong> laita mulle <span style="color: #FF0000">kp3</span> nyt sunnuntaille, jos jaksat. Katotaan miten kierto lähtee käyntiin.</p><p></p><p>Sori tämä vuodatus, mutta pakko purkaa jonnekin. Eilen kun tulin, niin helevetti talo oli taas sekaisin. Aloitimpa siinä sitten siivoamaan ja paiskoin leluja pitkin seiniä ja hajotin muutaman tavarankin. Imuroin ja raivosin ja muistutin ukolle, että palaapa mieleen ihan viime reissu kun palasin synnäriltä vauvan kanssa. Mullahan ei ollut edes peittoa sängyssä kun meidän koirat oli sen paskaan sotkinut sillä välin. Että kyllä on ihanaa, että arvostetaan näinkin paljon. Saa nähdä mitä tästä tulee. Olisin voinut ottaa muutaman lasillisen, minä, joka olen ollut absolutisti 20 vuotta. Niin ottaa päähän......</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="bugsy, post: 26444464, member: 63574"] Heipat kaikille! Täällä olen suruani hukuttanut töihin. Ompelin 10 tuolin huppua, siksi siis kukun vielä tähän aikaan. Eli lisätietoja, jos jotain kiinnostaa: jouduin jopa ambulanssiin sitten loppujen lopuksi turvautumaan, koska huimasi niin, etten pysynyt pystyssä. Ja voi helevetti sentään, että mua ottaa päähän kun tämän meidän tien varrella on niin jumalattoman utelias vanha pariskunta, että se perkuleen äijä oikein pyörällä kiersi kattomassa, että tännekö se ambulanssi tuli. Voi jumaliste, että aattelin, että jos mun äitini korviin vaan kuuluu, että meillä piipaa auto on käynyt, niin marssin saakeli suoraan tuonne juorukellojen kotiin ja sanon pari valittua sanaa. Ne meinaan on samoissa eläkeläisten ympyröissä äitini kanssa, joten se on varmaa, että jos sen säikyttävät, niin perhana teen pariskunnalle selväksi, että seuraavaksi ilmoitan poliisille kotirauhan rikkomisesta. Niin kuin ei muutenki vituttais, että joutu siellä saakelin keskussairaalan ensiavussa perjantai-iltana juoppojen keskellä maata. Enää en soita ambulanssi, vaikka olis pää irti. Sen verta vituttaa. No ompa röörit tutkittu ja huomenna pitäis käydä vielä kontrollissa, mutta en aio mennä. Kaikki tuli ulos pussukoita myöten sitten kotona myöhään, ihan selkeästi. Verta tuli lorisemalla lääkärin kengillekin, mutta kaiketi se on ennenkin verta nähnyt. Tuumasi vain, että kylläpä holahtelee. Sain cytotecit mukaan, mutta ei mulle mitään kipuja tai supistuksia tullut. Otin kyllä kipulääkkeen ennen niitä ja painuin nukkumaan. En edes kysellyt lääkäriltä jatkosta, koska nyt jotenkin ei jaksa ajatella. Pitäis saada oma nuppi ensin selkeäksi. Olipa kivaa odotella synnytys osastolla gyneä ja verikokeen ottoa, kun siinä äidit vastasyntyneitten kanssa oli iltateellä, voi helevetti eikö olis jotain muuta paikkaa kun km potilaat lykätä samalle osastolle. Siinäpä tuli sitten muistot mieleen, että on täältä ennen lähdetty vauva kainalossa ulos. [B]Mur-mur[/B] laita mulle [COLOR="#FF0000"]kp3[/COLOR] nyt sunnuntaille, jos jaksat. Katotaan miten kierto lähtee käyntiin. Sori tämä vuodatus, mutta pakko purkaa jonnekin. Eilen kun tulin, niin helevetti talo oli taas sekaisin. Aloitimpa siinä sitten siivoamaan ja paiskoin leluja pitkin seiniä ja hajotin muutaman tavarankin. Imuroin ja raivosin ja muistutin ukolle, että palaapa mieleen ihan viime reissu kun palasin synnäriltä vauvan kanssa. Mullahan ei ollut edes peittoa sängyssä kun meidän koirat oli sen paskaan sotkinut sillä välin. Että kyllä on ihanaa, että arvostetaan näinkin paljon. Saa nähdä mitä tästä tulee. Olisin voinut ottaa muutaman lasillisen, minä, joka olen ollut absolutisti 20 vuotta. Niin ottaa päähän...... [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Minä rakastan sinua"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Onko täällä ketään?
Tänään 03:00
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
Tänään 01:50
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 76
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 62
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 48
Aihe vapaa
4.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
Started by vierailija
Luettu: 25
Aihe vapaa
5.
Onko täällä ketään?
Started by vierailija
Luettu: 18
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
Tänään 03:37
Aihe vapaa
2.
Onko täällä ketään?
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Tänään 01:59
Aihe vapaa
4.
Aihe vapaa
5.
Tänään 01:44
Aihe vapaa
6.
Kasvanko kohta umpeen?
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:35
Aihe vapaa
7.
K/B-komposti 2.0
Tänään 01:09
Aihe vapaa
8.
Valmiudessa olevat lännen yli 1500 ja Venäjän yli 1500 ydinasetta aiheuttavat harmagedonin
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:04
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
40+ so what wol.12
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu