Pimiätä iltaa!!:wave:
Ihanan kesäinen pvä ollut tänään, vitsi sentäs, ku oiskin vasta joku 5.kesäkuuta..
MÄhän olin taas eilisen vapaan jälkeen niin innokkaana töissä, etten ees huomannu, että olin menny sinne tuntia liian aikasin
! No, siitä ku kuulin kollegoilta, niin aattelin tarkistaa koko viikon vuorot, ja voihan ihanuus, mähän oisin menny perjantainakin klo 15 töihin, mutta mullahan onkin VAPAA:headwall:.. Oi dingdong tätä mun vanhaa päätäni!! Mutta siis upeeta ja mahtavaa, että pe on vapaa ja lauantainakin ihan "vauva"-vuoro 8-13.. Jotta kyllä mun kelpaa! Niin, ja eihän tässä vielä kaikki tällä dementikolla: Eilen illalla taas tein toimintasuunnitelman tälle aamulle, ja kaikki muka ok.Saattelin sitten vaavaani kouluun ja juttelin vielä tutun äidin kanssa siitä, että kun on paljon muistettavaa enempi nyt, kun eskarilainenkin on aloittanut koulun jne.jne.. Siinä sitten ihan ykskaks mun tajuntaan pärähti, että ei hemmettos sentäs; meidän vitonen nukkuu vielä, kello on 8.30 ja koulu alkaa ysiltä
!
Vetäsin kuulkaa sellasen ennätysajan fillarilla kotio, jotta ois tullu vähintään Tour de Francen olympiakulta pyöräilystä, ku oisin älynny sinne hakeutua:xmas:!
Huippua Lillis!
Lapsi aikasta äkkiä pedistä ylös, muutama viinirypäle huuleen ja menoksi!! Kerkesi kouluun ja ihan hyvillä mielin, kun älysin sentäs olla hoputtamatta ja kiukkuamatta, kun kerran oma mokani oli.
Juupa,
Kastis, noinhan se justiinsa on!! Hyvähän se on antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa, kun ei oikeesti oo ees mahiksia tuloksen tulemiseen! Ja vallankin sitte on kiva jänskätä ja etsiä oireita ittestään, vaikkei oikeen oo ees realistisesti mahista mihinkään todelliseen ylläriin.. Ja onhan se varmasti niinkin, että jokaisella äidillä jää se vihoviiminen vauva syntymäti, ja on sitte siellä sydämessä:heart:!
*mur-mur*; toihan on jo selvää ku pläkki, että Salli saa pikkusiskon! Varmin tapahan on juurikin se, että "mennään vain katsomaan niitä pentuja, eihän mitään tarvitse päätöksen suhteen kuitenkaan VIELÄ tehdä"! Juupa, eipä:xmas:! Onneksi ukkokultaiset on kuiteskin niin hönöjä, ettei tajua ihan heti, jotta nyt miestä viedään ja aikasta lujaa:saint:!
Enpä menis vannomaan, meneekö miun mies t u o h o n ansaan, että: "pentuja vaan kattomaan"?
..se juutas, on minua opinu tuntemaan 9veen aikana jo jonkin verran..
On kivaa olla tyttö, ja laukkua heiluttaa..(tai jotain sinnepäin..) laulaa Martti Servokin, ja näinhän se onkin, hih
! Onnea siis uudesta perheenjäsenestä; nyt vain nimeä keksimään.. Annas ku mää alotan; Elli, Saara, Milli, Santra, Ulla..
On mulla jo nimiä mielessä..se pitää olla jokin tappijalka pötkylälle sopiva, vanhahtava naisen nimi
Nyt kutsuu peti, joten levollisia unia ihanaiset!:wave:
Lillis