Tsaukit kaikillen:wave:!
Täällä kans aukes hanat; niin taivaalla kuin pöksyissäkin
! Täti on taas ajallansa, ja toivoa sopii, että häippäiskin ajallaan, jottei mun uiskentelu pikkujärvessä mee ihan "narun varassa"! Olin kyllä aamusella niin ikävän pahalla tuulella, että ukollenikin jäkätin ihan joka asiasta ja
osittain ilman oikeaa syytä:xmas:! Sanoin kyllä sitten, että mistä kikkusuus johtuu ja häntä vaan nauratti, taas. Kyl mä vaan jaksan ihmetellä, jotta kuin mua on siunattu noin "lehmänhermosella" miehellä!
Pippuripiia-70 ; hurjasti paljon Onnea hyvästä maustasi
! Tervetuloa siis tähän ihanaiseen porukkaan ja toivomma kovasti, jotta saat aikasta äkkiä siirtyä siihen junaan, joka vie perille vauvalaan asti
!
Toivottavasti
*mur-mur* jo olo helpottanut! Kuulostaa ikävältä vaivalta! Mulla toisinaan menkkojen aikaan repii niin perkuleesti takajalkaan asti, mutten oviksen läsnäollessa oo vastaavaan törmännyt..
Ottis on ainaskin päässyt varmaan Santorinille, kun ei oo käynyt kertomassa muutakaan! Toivon sydämestäni, että reissu on kaikesta huolimati vaivansa arvoinen ja hää tulis levänneenä ja onnellisena takaisin!
I-K, toivotaan parasta:heart:!
Ja taitaa onnittelut olla paikallaan,
Tintti-Tiivari , kun itsekin noin riemuissasi tädin tulosta olet
!
Meillä lähti n.70% porukasta mökille, ja me tyttösen kanssa ollaan netistä bongailtu paikkaa, mihin meemme huomenna syömään! Kyllä on valinnoissa varaa ja vaikeutta, toivotaan, että valitsemme oikein..
Sateesta huolimati aurinkoista eloa kaikille, ja ollaan enkeleitä toisillemme:kiss:
Lilleriina