bugsy Tervetuloa taas mukaan piinailemaan. Mulla on tässä viel pari tuntia luppoaikaa ku pitää taas lähteä palaveeraamaan, joten koitan saada nakkattua sut tonne listalle. Kiitos tarkoista tiedoista. Haluatko enkulinsiivet? Jos, niin sit on parasta ehkä odotella, ett mur-mur sittenkin päivittää ku mä en ole mikään mestari noissa, mutt katellaan =)..
anjamarita Toivottavasti siellä labrassa jotain jännää ja kauaskantoista par'aikaa tapahtuu :heart:!
mur-mur Täplä viimeisimmässäkin testissä on ihan 'selvästi' nähtävissä, vaikkei suurentelekaan. Toivottavasti noi sun tuntemukset on vaan sellasta henkistä valmistautumista pettymykseen, eikä totta ollenkaan :kiss:.
WP Onnittelut oviksen bongaamisesta. Käsittääkseni on parempi, ett simppaset ovat tallessa hyvissä ajoin, joten uskon teillä mahiksia plussaan olevan. Onnea matkaan :heart:! Saako sut RKTT-listalle laittaa?
Tiazza Peukkuja, ett närästys olisi r-oire :heart:!
Minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Hienoa, ett seuraava kierto on kuitenkin jo noin valmiiksi suunniteltu. Eiku onnea matkaan siis :heart:!
ON Minä en saanut sitten eilen illallakaan piliä ja fiilikset tän kierron suhteen on aika nollissa, sillä mua ihan oikeasti vi*uttaa ku mies kuvittelee, ett yhdellä ns. oikeaan aikaan ajoitetulla pupuilulla saadaan jotain aikaan. Illalla käytiin kimpassa saunassa ja menin viereensäkin 'kiehnäämään', kun mies meni yöpuulle, vaan eipä mennyt montakaan minuuttia ku ärähti, ett TV pitäis käydä sammuttamassa, ettei se ole suotta päällä. Kello oli siis ab. kymmenen ja hänen pitäisi kyllä tietää, että MINÄ en silloin tule vielä nukkumaan. Nooh.. lähdin töllöä sammuttamaan ja hetken itseni kanssa neuvoteltuani päätin, ett antaa olla, jos on aina noin vaikeata, ylipäätään kaikki. Mieltäni en kuitenkaan ihan täysin malttanut, vaan kipasin alakertaan kertomaan miehelle, ett tänään olis ollut hyvä pupuilla ja sit to tai pe seuraavan kerran. Kerroin myös, ett sellasista kertapupuiluista 4, 6-7, 11 viikon välein ei näissä hommissa ole mitään apua. Ja nyt on sitten omat tuntemukset sitä luokkaa, etten todellakaan suostu enää tänään pupuilemaan, sillä se on myöhäistä ku niillä kauan pusseissa viruneilla simpoilla ei kuitenkaan tehdä mitään. Vaikka toisaalta.. jos ovis tulee lauantaina (mitä epäilen, ettei..) ei tänään olisi myöhäistä, vaan ihan ok, jos sitten perjantaina seuraavan kerran pupuilis. Ottaa vaan niin päähän tämä ett lasta muka pitäis yrittää saada aikaan ja suhde on kuítenkin sitä tasoa, ett rakkautta ja hellyyttä ei totisesti näy noin vain saavan eikä seksikään kiinnosta. Onko siis järkeeeee vai eiiiiiii??? Pitänee miestä illalla tän suhteen laadusta pikkasen valistaa.
Aloin mä risteilyäkin vähän suunnitella. Jos olisin sen perjantaille saanut, olis ollut ok, mutt menis väkisten lauantaille ja vaikka mulla 5 päivää onkin vapaata, jotenkin tuntuu, etten siitä viittis kahta päivää uhrata siihen, ett miehen kanssa istumaan mököttäen samassa autossa, kinataan ja tapellaan ilta laivalla ja tullaan toisena päivänä katkipoikkiväsyneinä kotiin. Pysyn siis ns. alkuperäisessä suunnitelmassa ja lähden kattien kanssa mökille, mieluiten ilman ukkoa launtaihin asti, ettei ole vaaraa pupuilusta ennenkuin ovis on varmasti ohi
.
ONON Mulla oli 2 o-testiä jäljellä ja niistä toisen tänään dippasin, kun limottelu on ollut hurjan runsasta ja nippailut ja painon tunne myös. Voimakkaammat oireet ku Clomi-kiertojen aikaan itseasiassa (ja sekös ottaa päähän :stick
, mutt viivanen siis aika vahva, mutt ei tasavahva kuitenkaan. Jos entiset merkit pitää paikkansa, o-plussa saattaisi tulla jo huomenna, mutt viimeistään ylihuomenna. Tässä nyt käynkin sit Jaakobinpainia itteni kanssa, ett tilaanko pikana itelleni viel perjantaille testin vai luotanko noihin kahteen sen suhteen, ett vahvistuuko viiva tosta vielä vaiko ei.