Huomenia kaikille!
Ja kiitos kaikille myötäelämisestä, olette ihania, kun olette huomioinut minua! Ja osanotto myös kaikille muille paskoja asioita kohdanneille!
Kyllä liian moni joutuu kokemaan samoja asioita, ei voi mitään.
Eilen th soitti, ja kertoi, että viime pe 25. päivä oli ollut hcg jotain 9000, eli oli lasku suunnassa ollut jo, vaikka vielä ei ollut mitään vuotoja tms, vain tuo murskaava tieto ennen testiä, että ei elämää masussa.
Nyt tämän viikon torstaina käyn taas hcg-testissä, ja on mielenkiintoista seurata kuinka nopeasti laskee. Jostain luin, että niin kauan kun vuotoa on, niin on tuota hormooniakin, mutta en tiedä sitten ihan lääketieteellistä totuutta, enkä jaksa penkoa. On nimittäin tullut nyt selattua aika tiuhaan näitä netin syövereitä.
Ja jostain luin, kuten jo aikaisemminkin mainitsin, niin ihan oli lääkäri todennut jollekin, että km jälkeen elimistö voi herätä ja laittaa liikkeelle useampiakin munasoluja. Mutta en usko, että teoria ihan yks yhteen toimii, koska silloinhan olisi kaksosraskauksia paljonkin km jälkeen. Ja jostakin luin, että raskautuu helpommin km jälkeen juuri siksi, että tuo hormooni on koholla ja elimistö jotenkin hereillä. Ja sitten kun hcg laskee nollaan, niin ollaan ihan samalla tasolla kuin ihan normaalistikin raskautta yrittäessä. Eli aika nopsasti palataan alkuasetelmiin, ainakin jos kaikki tapahtuu kuin oppikirjoissa, mutta elämässähän ei todellakaan kaikki toimi niin.
Eli kaiketi voitte päätellä, että taistelutahto on herännyt.
Päivittäjä minut saa laittaa listoille keikkumaan, mutta en tiedä miten tuon kierron kanssa on. Laitetaanko km päivä kierron 1. päiväksi, kertokaa, jos joku tietää!
Kierto on siis normisti minulla ollut 29-31 päivää, joten nyt olisi km laskien kp 4/29-31.
Ja tilasin raskaustestejä 30 kpl, että voin seurata kotioloissakin tuota hormooninlaskua. Mutta tunnustan, että tilasin clearbluen digiovistestipaketin, joten ei kai auta kuin suunnata ajatukset eteenpäin.
Mulla on nämä nyt yhteensä siis 4 km tapahtunut kaikki samalla tavalla, eli ihan kaikki on kerralla tullut ulos, spontaanisti, joten toivottavasti kaikki tuli täälläkin kertaa pois. Nyt normi vuoto, ei mitään kipuja tms.
Muistan aika elävästi edellisen km, joka tapahtui 19.12.2009, "mukavasti" joulun alla. Oli niin haikea joulu silloin. Tuosta sitten seuraavan vuoden kesäkuussa oli viimeiset kk ja tuolla tuo ihanainen tytön pallero köllöttelee isin kainalossa nytkin.
Ennen kaksosia sain km joskus ehkä n. elokuulla 2006 ja sitten raskauduin heti lokakuulla ja kaksoset oli tulossa. Olisko tuossa kohden sitten elimistö laittanut liikkeelle enemmän munasoluja, en tiedä, kun meidän suvussa kaksosia on aika monet ja jopa luomu kolmosetkin!
Mutta nyt lähden juomaan greippimehua, joo, näin hurahtanut sitten jo olen taas!
Ja syön vielä greipin lisäksikin, koska en täältä kytykylästä löytänyt muuta kuin jotain morgonin greippi-appelsiinituoremehua, jossa hedelmälihat mukana. No, parempi kuin ei mitään.
Niin ja ajattelin muutaman viikon syödä 50mg disperiiniä, auttaa kuulemma km jälkeen, mutta en jatka kuin hetken aikaa, ja vitamiinejä myös.
Jaksuja kaikille, mur-mur mulle on kans vaikeata aikaa tämä loka-joulukuun väli. Liian pimeää minulle, masentaa koko pimeys. Minä haluan valoa!
No, joulusta lähtien on päivä aina kukonaskeleen verran pidempi ja molemmista päistä!!!
Sitä odotellessa.