40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Mulla on tyttö ja poika ja molemmat on yhtä ihania. :heart: Mun nykyisellä miehellä on luonnonkihara punainen tukka ja toivon, että meidän lapsi peris sen.

Kävin sikapiikillä. Oikeestaan hyvä, että sain sen ennen mahdollista raskautta, niin ei tarvi sitten miettiä, uskaltaako piikkiä ottaa vai ei. Ainakaan vielä ei oo käsi edes kipee. Pojalle tuli piikistä aikoinaan huono olo ja ripuli, tytölle käsi kipeeksi ja kuumetta. Jospa mulle ei tulis mitään :D
 
Liizalle pahoittelut tädistä :hug:

lumeton onnea pikku kyytiläisistä! Ja saitte pakkaseenkin kaverit! Ihanaa rktt-aikaa sinne! :heart:

Inia hyvä, kun bongasit oviksen! Tsemppiä tiistaille! :heart:

Wiara päätöksen teitte! Rentoa taustailuaikaa ja... ylläripylläriä + toivotan silti!
Voisin ottaa sunnuntaipäivitykset, mutta huomenna en voi päivittää.. Voi joku muukin ottaa sunnuntait.

ON Täällä lämmöt edelleen alhaalla 35,8 ja täti oireilee, mutta ei ala vuotamaan. Ihmeen pitkä kierto tulossa, mutta epäilen, että tää tässä kierrossa alotettu sokerittomuuskuuri on pistänyt mun kropan sekaisin! Siis ei palaakaan suklaata, eikä muita herkkuja kahteen viikkoon, johan siinä on shokkia kerrakseen!! :eek:
 
Ottis
Oivikki Minä ainakin olen huomannut, ett mulla on nyt pimeimpään vuodenaikaan ollut aivan ihmeellisiä kiertoja. Toivottavasti on vain tän vuodenajan aiheuttamaa, eikä suurempaa hormonaalista häröä :saint:.

Voipi olla, että minäkin nukkuisin huonosti noiden sumujen kanssa, enkä vain niiden vaikutuksesta, sillä sinä olet hurjan isojen asioiden kanssa yksin ja varmasti miettimistä riittää. Ei niin, ett miehistä välttämättä olisi apua tai helpotusta näissä jutuissa, mutt onhan esim. mulla kuitenkin joku jolle vastuuta vähän lykätä.

Meillä tilanne nyt sellainen, ett on ihan aiheellista miettiä pysyttelenkö enää kp-listallakaan, sillä niin menee sukset ristiin ton miehen kanssa, ett ei oo totta ollenkaan. On minussakin pakko vikaa olla, en usko, ett kukaan yksin asioita näin sotkee, mutt silti tuntuu kuin olisin tullut väärinymmärretyksi ja -kohdelluksi. Eilinen ilta alkoi ihan ok, mutt sitä mittaa kun mies otti kuppia, alkoi sieltä taas se räyhähenki nousta ja lopulta, kun mies kuunteli koneelta musiikkia, en minä olisi saanut katsoa TV:tä. En tiedä mitä mun olis pitänyt tehdä, mutt joka tapauksessa mies jo kertaalleen koneen ääreen nukahti ja minä hölmö menin sivusta sammuttamaan konetta. Siihen heräsi ja kun lähti alakertaan, kävi fiksuna miehenä sammuttamassa sulakkeesta virran yläkerrasta, etten vois kattoa televisiota. Siitä jo vähän älähdin. Lähti tulemaan yläkertaan ja tiesin, ett aikoo nakata TV:n jonnekin. Otin sen itse syliini, ett vien pois mutt turvallisesti, vaan unohdinpa sitten irroittaa kaapelin ja arvatkaas kuin kävi :)? Tietty se missä se on TV:ssä kiinni, vääntyi ja irtosi, kun kaapelia irrotin eli nyt on TV sit ns. sökö, pieni vamma mutt niin merkittävä :headwall:.

Ei TV:stä niinkään väliä, sillä niitä saa uusia ja mies on sellaista pitkään halunnutkin, mutt periaatteessa se ottaa päähän, ett mun pitäis viikonloppuillat elellä varjoissa ja huomaamatta, kun mies viihdyttäs itse itseään ja se ei välttämättä tunnu kovin reilulta. Riitahan siitä sitten syntyi lopulta ja kun miestä sätin lapsellisesti, meinasi, ettei tuommosen akan pitäis mitään puhua ku ei tuu paksukskaan. Juu, nätisti oli sanottu. Ei lisää aiheesta kommentoinut, kun kerroin, ett todellakin on ollut vaikeuksia tulla raskaaksi varsinkin kun niitä simppoja heruu niin nihkeesti.

Mutt pattitilanteessa tässä siis ollaan. Musta on jo pitkään tuntunut, ett tässä suhteessa hiertää jokin ja pahasti, mutt ett jos nämä jutut siirtyy fyysiselle tasolle (vaikkakin vain TV:n nakkeluun) niin ei hyvä heilu. Mies nimittäin yritti multa TV:tä käsistä saada ja kun ei siinä onnistunut, tönäisi sen niin voimakkaasti minua päin, ett jos olisin ollut yhtään enemmän kuin parin sidukan humalassa, niin olisin varmana kaatunut sen kanssa ja sit olis jo isommista asioista kyse.

Aamulla yritin jo asiasta miehen kanssa puhua, mutt itkuhan siinä mulla tuli ja kun vain omaa kantaansa puolusteli suostumatta edes ajattelemaan, ett hän olis tehnyt jotain väärää, menin takas nukkumaan ja nyt on mies omilla teillään (taas!). Tämä päivä menee siis taas harakoille.
 
Ottis
SS Voin päivittää huomenna. Sitten jos se liian työläältä sinusta tuntuu voit vuoron heittää mulle, siis siinä tapauksessa, ett mulla enää mitään järkeä on täällä pörrätä :).

Toivottavasti täti pysyttelee poissa :heart:. Et ole nyt sitten enää testaillut?
 
Ottis voi kökkö miten mies käyttäytyy. Noh, ainahan siinä lajissa jotain outoa on, mutta toivottavasti saatte nyt sovun aikaan kuitenkin. Ja kannattaa noista siemennyksistä puhua ihan vakavasti miten tärkeetä niitä on saada edes sen yhden viikon ajan ja tiuhaan.

En oo enää testannut, kyllä se yksi negapettymys kiertoa kohden saa riittää!
 
Ottis
SS Siitäpä siitä olen yrittänyt puhua, vaan jos ja kun sen aika tulee, ett seksiä ehdotan, niin ensimmäinen kysymys on, ett onko se niin tunnin päälle. Olen jo oivaltanut miehen olevan macho-tyyppiä, jonka pitää itse saada päättää ajankohta. Vaan jospa mä sen joskus luokalle saisin.

lumeton Totta turisit, olen itse sanonut samaa, enkä loukkaannu :). Pikemminkin kiitän, koska toi vahvistaa, ett tunnen oikein. Nyt on sellanen pieni paniikkiolo, melkein tärisen, mutt jospa tää tästä menisi. Alan nyt selvittää minne saan ton töllön huoltoon :headwall:.
 
Wiara, kuulostaa hyvältä tuo teidän elämästä nauttiminen ja kuumeilemattomuus! Tietty mä täällä toivon että se tois sen kaivatun plussankin ;)

Ottis, musta tuo myös kuulostaa hankalalta, ettei voi puhua ongelmista. Kaikillahan ongelmia on, muttei ne puhumatta selviä. Mitä jos kerran miehen pitää päättää seksistä, niin houkuttelisit sitä niin, ettei se tajuakaan että teit aloitteen? (mitenhän tää onnistus?). Ai niin, sekin tuli mieleen, että tuntuu kuin sun miehellesi ei toi alkoholi sovi ollenkaan? Onko muuten ok, siis tuleeko noita ongelmia vain kun on juonut? Mutta juomistahan ei voi lopettaa, ellei itse halua, eli sille sä et mitään voi... Mutta jaksamista!

SS, hieno juttu tuo sokerittomuus!!! Munkin pitäis....

mur-murille myös edelleen jaksamista surussa!
 
Ottis
Inia Ennen vanhaan kuvittelin, ett alkoholi ei ole miehelle ongelma, oli humalassakin suloinen velikulta, mutt viimeisen vuoden aikana tuntuu käyneen niin, että kun näitä ongelmiakin on enemmän, ett sitten ne humalassa nousee esiin eli kyllä, nyt sanoisin, ett alkoholi ei sovi hänelle ollenkaan :headwall:. Muulloin on ihan ok, paitsi ett silloinkin kaiken pitää mennä juuri niinkuin hän on ajatellut asioiden menevän ja syy ei ole koskaan hänessä vaan minussa.

Nysse tuliki kotiin eli pitänee ainakin käydä naamaa kurkkaamassa :LOL:.
 
No voi Mur-mur..lohtulohtu halit,olen niin pahoillani :hug: ..Voi kun elämä koettelee.Voimia ja uskoa kuitenkin tulevaan toivon.Aika parantaa,tai ainakin lieventää tuskaa..

Ottis,tiedän miltä tuntuu olla yhdessä kaverin kanssa joka noin käyttäytyy.Itse seurustellut myös joskus samantyyppisen kaverin kanssa.Samoja piirteitä hänessäkin oli mm.tuo että läksi aina kotoa riidan jälkeen,ei vastannut puhelimeen,tuli joskus yömyöhään kotiin ja kömpi sohvalle maata..Hänen kanssaan ei voinut keskustella,käpertyi itseensä eikä puhunut mitään.Ja alkon kanssa oli pahoja ongelmia myös.Mutta siitä on aikaa..Nyt eri mies ja uudet kujeet!

ON:Lupasin testailla tässä kierrossa,ja kävin testejä ostaas 2 kpl apteekista.Toisen tein nyt aamusella ja enpä nyt tiedä,ei se ihan valkonenkaan ollut vaan hieman siinä haamua näkyi..kp olisi nyt sen 21/28 että ei kai mitään vielä pitäisi tässä vaiheessa näkyä.Testi oli Predictorin varhainen raskaustesti joka näyttää jopa 4 pv ennen kuukautisten alkua tuloksen.Toinen testi oli oudompi,mutta taidan siis ihan mielenkiinnosta hakea samanlaisen testin vaikka maanantaina ja katsoo muuttuuko se viiva jonnekkin suuntaan.Aika jännää tää testailu pitkästä aikaa =) Vaikka siis ei oikein oireita ole enkä oikein usko plussaankan..Mutta tällaista omanapaa tällä kertaa!

 
Ottis munkin mielestä kuullostaa että sun miehellä on alkoholiongelma.
Elin exän kanssa 11v ja koitin kaikki keinot mitä naisella on muuttaa miestä ja parantaa miestä. keskustelin, uhkailin, kiristin, vaadin AA:han, neuvoin, eikä mikään auttanut.
Ei koskaan myöntänyt alkoholiongelmaa, ja nyt kun elää yksin eronneena miehenä ei kykene mihinkään suhteisiin, jotain irtoheiloja on ja ryyppää entistä enemmän ja on katkera ja yksinäinen.
Mulle tuli ihan alkoholiallergia tuon ukon kanssa, ja sattumalta tapasin sitten vuosi eron jälkeen tämän nykyiseni joka on siis ihan absolutisti. Lopetin itsekin kokonaan. En ole tiukkapipo, siis ottakoon muut miten haluaa, minä vain en kestä enää juopon kanssa elämistä päivääkään.
Joka suhteessa on aina ongelmia, nykyinen on sitten myös macho, ja usko huviksesi Ottis niin hän heitti kerran rikki lattialle alle vuoden vanhan taulutelkkarin. Silloin meillä kävi poliisi ja asuttiin muutama kuukausi erillään. Vasta sen jälkeen mies oppi enemmän puhumaan, ja tavaroiden heittely loppui.
Kauanko te olette olleet yhdessä? Oletteko te naimissa?
Hassua kuulla että suomi-mies käyttäytyy noin machosti, ajattelin että ne on nämä ulkkismiehet jotka haluaa näyttää kaapin paikan naiselleen.
Mun miehen kotimaassa vaimoa saa piestä ja lapsia lyödään koulussa ja kotona,
hänelle on ollut iso kasvunpaikka se että minua ei läpsitä kun suuttuu. Sanojen pitää riittää.
Joka kerta kun läppäsi olen lyönyt takaisin ja sehän on aivan hurjaa hänen kulttuuurinsa mukaan että nainen ei tottele.
Joo , en tottele, ja oppi on alkanut mennä perille, nykyään on pääasiassa rauhallista.
Minulle teki tosi hyvää käydä miehen kotimaassa ja tavata perhe ja suku, jutella ihmisten kanssa, ja nähdä omin silmin miten toisesta maailmasta hän on tullut. Silloin ymmärsin oman osuuteni tiettyihin riitoihin, ja lakkasin provosoimasta, toki riitoja tulee vieläkin mutta ei niin pahoja. koputan puuta.
 
Ottis
Haave3 Kivaahan se testailu on, varsinkin jos ei ihan blanco se tikku pisun jälkeen ole. Onnea testailuun :hug:. Toivotaan sieltä plussan tulevan :saint:.

Vauvatoive10 Meillä tulee pian 4 vuotta ensitapaamisesta. Yhteen muutettiin ihan liian pian (3kk ekoista treffeistä) mutt mies teki keikkahommia ja kun vähän oli maisemissa tuntui hullulta, ett hän maksoi vuokraa asunnostaan, jossa tuskin kävi. Niinpä hän muutti minun luokseni asumaan. Sehän tässä varmaan osin hiertääkin, kun hän on täällä "rengin" asemassa. Naimisissa ei olla, vaikk päätetty on, ett joskus mennään. Heh, jos vain niin seesteinen sauma joskus tulee :LOL:.

Mun mies heitti ton samaisen töllön viime keväänä terasille ja kolhuitta se siitä selvisi, mutt siksi sitä varjelinkin nyt ja lopulta mokasin pahemmin :ashamed:. Poliisilla uhkasin minäkin, mutt miehellehän se oli vain valttikortti, kun tietää, ett mun lapsuudessa tässä on poliisi käynyt harva se viikonloppu. Mun vanhemmat veljeni olivat mun nuoruudessani melkosia rämäpäitä. Mies sai siitä vain pontta alkaa moittia mun sukuani väkivaltaiseksi ja syyttämään minua väkivaltaiseksi myös, vaikka sitä en todellakaan ole. Huudan kyllä, mutt en käy käsiksi. Kerran muistan siskoa "heittäneeni" sokerikolla, mutt silloinkin olin niin tolkuissani vaikk kiukutti, ett varmistin, ett heitto menee huti. Näin aggressiivinen minä olen :).

Itse en ota alkoholia niin, ett menettäisin kontrollin. Tai olen joskus ottanut kavereiden kanssa, mutt just traumaattisesta lapsuudesta johtuen mulla pitää todellakin olla aina "tilanne hallussa" ja siksi mm. tämän miehen kanssa kahden ollessa en todellakaan juo niin, etten tietäisi mitä teen. Mun kaksosveljellä on muuten ihan sama tapa eli kai mekin ollaan vähän "allergisia" alkoholille.

Positiivista tässä on nyt, ett mies kotiin tuli eikä ole ainakaan vielä livahtanut omille teilleen eli kai se nyt odottaa sitä saarnaa tai ett alkaisin puhuttaa. Antaa miehen nyt kiehua liemessään :).

Niin kiehun minäkin, sillä ovislimottelu alkanut jo ihan selvästi. Ei ollut kuivaa päivää tässäkään kierrossa :headwall:. Tulee siis lyhyt kierto, plaah :headwall:.
 
Paljon on taas kirjoituksia tullut, ja hyvä niin. Lama iski itselle niin Mur- murin surun takia kun omien asioiden pohtimisen takia.
Meillä myös juteltiin näistä vauva haaveista, ja toistaiseksi tehdään niin että en varaa uutta lääkäriä ainakaan nyt vielä, antaa ajan nyt hissukseen kulua. Tosin en tästä nuorennu ja voi olla ettei sitä lääkäriä tule enää varattua myöhemminkään. Hetken jo aloin pohtia sitä luovutus munasoluhoitoa. Mies nyt oli sitä mieltä ,ettei vauvaa hankita vain että saisi vauvan vaan että oma lapsi omilla soluilla ja jos ei saada niin ei väkisin yritetä ja tyydytään siihen. Juup, näin minäkin olen ajatellut..samoilla linjoilla ollaan. Kuitenkin mietin tuota hoitoa, ja kaikkea siihen liittyvää. Empä tiedä että yritänkö miestä ylipuhua tuossa kunhan kevät aurinko alkaa paistamaan..pikku hiljaa voisi kypsyä sekin asia. Tosin kun en tiedä miten koko asiassa tulisi toimia, siis miten hakeutua hoitoon Riikaan tai missä nyt voisi käydä?
Vauvatoive10 Kiva että palailit takaisin ja kotona olette jälleen. Oli ikävä jo sinua.
Tosiaan en nyt taida sitä lekuria tilata. Tippoja olen nyt ottanut, eikä ne nyt enään niin pahoilta maistu edes.
On minulla salaa ollut tuo tyttö haave..Yllätys yllätys, kun jo 4 poikaa ennestään..Mies on niin kultainen että sanoo että tyttö pitäisi saada kun minulla jo on pojat..taitaa minusta tykätä kun osaa tämän noin ajatella..Tosin kun Ivf.ssä laitettiin 2 solua kerralla, toivottiin että olisi molemmat, niin iskälläkin olisi kaveri jonka kanssa miesten juttuja voisi puuhata. =)
Silakkasolakka Minulla usein jo 7 päivä alkaa ovis kurkkia ja irtoaa luultavammin 9-11 päivän välillä. Huvikseen lämpöä mittailin tänään ja 36,8. Hiukan jo nousussa ja kiertopäivä on 5 nyt, ja paleltaa myös..joten ovista odotellaan. Heh.. vanhojen simppojen tyhjennys on ollut käynnissä. Lapset lähti isälleen eilen viikonlopuksi, mukavaa oli eilen ilta kahden ja tämä aamu pitkään vuoteessa. oman nallun vieressä.

Hauska toi 5 suora tosiaan, aika samoissa mennään..



Ottis Pitkään kirjoittelit. Hyvä kun kirjoittelet, asioita on hyvä purkaa..Tekispä mieli kirjoittaa romaani noista parisuhteiden vaikeuksista. Minulla tuo edellinen liitto oli jos jonkin moista täynnä. Hyvältä toi ei kuulosta, tuo teidän etäisyys toisistanne. Kaikki konstit minäkin ex.n kanssa kokeilin. ei me löydetty yhteistä säveltä, ei mitenkään. Aivan eron kynnyksellä hän suostui avio-liitto neuvontaan. ei siitä ollut apua meille. Kun toinen on päättänyt että on kaikkeen oikeutettu ja tekee kaiken oikein ja puoliso on väärässä, milloin vainoharhainen tai vaikka mikä..Ainut mitä voin sanoa tuosta alkoholista niin sen käytön ex.sä on lopettanut täysin. Mutta se ei myös meitä auttanut kun ihminen ajattelee yhä samoin kun silloin kun oli käyttäjä..
 
Ottis Meillä oli myös tuossa sama kun teillä nyt että itse en ottanut paljon että kontrolli säilyy. mutta sekään ei ollut miehestä hyvä, silloinhan on ilonpilaaja ja tekopyhä..
Toiselle ei oikein voinut olla mieliksi ja teki asiat miten päin tahansa meni ne aina pieleen. Yhtenään piti miettiä sitä miten asiat ilmaisee ja miten mitäkin tekee, ja aina kaikki meni kuitenkin väärin. Ja kun siitä yritin puhua tuli vastaus että mitäs yrität ja siksi aina kaikki meneekin väärin..kun liikaa yritän hah hah.
Minä kuluin niin loppuun tuossa ikuisessa taistelussa että ei jäänyt paljon vaihtoehtoja siinnä mitä tehdä. Ja olihan yritettävä tehdä oikein myös lasten kannalta..Meillä ei ollut kellään enään hyvä olla. Kaikki tasoittui ja rauhoittoi, ja oma järki säilyi kun vihdoin eron hain ja se astui voimaan..Sai pitkästä aikaa hengittää vapaasti eikä tarvinnut koko ajan pelätä mitä uusi päivä tuo tullessaan..

Kovati jaksamista sinulle. Tollainen elämä on todella raskasta..
 
Välillä tuntuu varmaan että ei tämä ole mikään parisuhdepalsta, mutta kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, mielialat ja stressi vaikuttaa kiertoon ja sitä kautta lapsen saantiin.
Yritä Ottis ihan selvin päin jutella miehelle nätisti, kerro miltä sinusta tuntuu, ja anna hänen vähän miettiä.
Syyttely ei kauheasti auta, mutta voit kertoa miltä sinusta tuntuu, sen hän sitten tajuaa tai ei tajua ja se on hänen päätöksensä.
Riitely on niin kamalan tyhmää ja vie hurjasti energiaa,
ja usein ihmiset LUULEE kaikenlaista toisestaan ja kuvittelee TIETÄVÄNSÄ mitä toinen ajattelee.
Iida-Karoliina, sulla taitaa olla kultainen mies, ainakin siltä vaikuttaa mitä kerrot teidän elämästä. Se on hyvä, ja älä liian kauan mieti ja tuhlaa kallisarvoista aikaa, mutta anna ajatuksen kypsyä.
Kaikille muillekin mukavaa lauantaipäivän jatkoa !!!!!
 
Vauvatoive Minulla on ollut onnea kun hänet tapasin. En olisi parempaa voinut saada. Mutta joka suhteessa on näitä että ymmärtää toisen väärin ja ei osaa toista oikein huomioida. Mutta monet asiat ovat todella pieniä ja niistä voi selvitä puhumalla ja antamalla toiselle aikaa ymmärtää. Mekin molemmat ollaan aika jääräpäisiä välillä, mutta tähän mennessä ollaan kuitenkin osattu puhua ja selvitellä asiat.

Juu, kaikki asiat vaikuttaa kaikkeen siksi minusta voi niistäkin kirjoittaa ja sama on että minne kun tuntuu että tarvitsee tukea ja paikka mihin kertoa ilot ja surut..se on tärkeää..
 
Inia Katselen ja etsin tietoa tästä hoidosta ja jospa asia selkiää meille että mihin lopulta päädytään..Kiitos tästä tiedosta/linkistä sinulle.
Syli on niin tyhjä..Ja yhteinen lapsi tekee perheestä sen oikean, näin tuntuu nyt.
Mies oli sitä mieltä että mielummin adoptio lapsi. Mutta eihän me saataisi kun minulla ikää ja jo on lapsia.ei ainakaan kotimaasta..Tosin en tästäkään ihan varma että miten nykyisin on, kun en asiaa ole niin perehtynyt..Sijais perhe juttua olen kanssa miettinyt..Mutta kun lapsiin niin kiintyy ja jos ja kun ne palaa vanhemmilleen takaisin..niin kun aina toivoisikin että lapset voisivat olla omien vanhempien kanssa..Mutta pystyykö siihen että itse aina menettää lapsen..Monia seikkoja on näissä asioissa.
Nyt ota näitä tippoja ja elä mahdollisen terveellisesti ja en niin tressaa, niin jospa ihme tulisi kohdalle..
Iltasanomien juttuja lueskelin ja pongailin kaikki tunnetut vanhemmat äidit ja niistä hieman toiveita heräsi kun jotkut vielä ovat onnistuneet.. Kaikista ei kuitenkaan tiedä ovatko saanet omilla soluilla..
 
Inia :hug: En ymmärtänyt väärin..Itse aina miettii että mahtaako immeiset ymmärtää että mitähän aina tarkoittikaan. aina kuitenkin haluaa toisille yrittää olla avuksi vain ja hyvää tarkottaen..en itse aina osaa oikein sanojani asettaa.. =)
 
IniaOnnea tiistain siirtoon! vauvapölyä heittelen sinnepäin niinkuin kaikkille muillekkin.

Iida-Karoliinarohkeesti vain tietoa etsimään. Minusta ne hoidot ovat ihan järkeenkäypiä asioita. Voimia ja onnea matkaan jos siihen ryhdytte.

Minä tuossa ovistestailin, halusin tietää kuinka oma kroppa toimii hoitojen jälkeen vai toimiiko ollenkaan... Mulla ovis aloitteli kp14 ja voimakkaimillaan se oli kp15. Testailin rinnakkain halppis testeillä ja Apteekin oma-testillä. Halppis testi näytti vain hailakkaa viivaa ja Apteekki reilun punaisen viivan. Eli kaikki testit ovat yksilöllisiä miten ne näyttävät oviksen. Kiva tietää että jotain kropassa tapahtuu vaikka kaikenlaista lääkettä on napaansa laittanu.

OttisHarmi kun rakkaus ei kukoista kunnolla. Mutta yhdyn muihin että pienehköä alko-ongelmaa näyttää olevan. Voimia sinulle.

Minulla on isä jolla on ollut alkoholi ongelma. Näin ja kuulin kauheita asioita kun olin lapsi. Parikymppiseksi asti piti elää ennenkuin tokeni ja meni AA-kerhoon ja on siittä asti ollut raittiina. Äiti antoin kaiken anteeksi ja nyt he elävät onnellisesti eläkepäiviään. Minusta aivan ihana asia. Kyllä ihminen onnistuu pääsemään alkoholista eroon vain ja ainostaan jos on omaa halua päästä viinasta eroon.

[/b]MurMurSinulle vielä kerran lohtuhali ja voimia koko perheelle :heart:

RKTT listalla oleville onnenkipinöitä
 
Ottis peesaan lumetonta ja vauvatovetta siittä puhumisesta. Tuosta kierrosta niin kyllä se jouhtunee tästä pimeästä!

Haave onnea haamuista, toivottavsti nyt vaan vahvistuu, Peukutus täältä.

Nillanilla hyvä, kun on kierto kohdallaan, koska sinä olitkaan menossa sinne klinikalle?

Solakka silakka onhan se ruokavaljo aika vahva vaikuttaja tosiaan. Minä täällä kuitenkin salaa sinulle toivon, että olisikin kuitenkin + joka pitää vuodon poissa sieltä.
 

Yhteistyössä