Juhannuksia sisaret!
Ihanaa, että
Rinjan "langat" oli hyvin ja sitämyöden siis kaikki muukin. Ja teretulemas
teekuppi, ihana nikki sulla ja hyvä, että osaat ottaa rennosti.
Täällä kaikki ihan ok. Hieman välillä vielä etoo, iltaisin. Itseasiassa toissailtana oksensinkin pitkästä aikaa. Mulla se paha olo tulee siinä vaiheessa kun menen sänkyyn vaaka-asentoon.
Tänään sain kutsun rakenneultraan, joka on 2.8. ja sen tekee ikäni ja verenpainelääkityksen takia lääkäri. Noh, kai tuohonkin voi luottaa
Neuvola mulla on jo ens viikolla, kun meillä on täällä myös noita kesä"sulkuja" ja heinäkuussa otetaan vastaan vain ihan loppuraskaudessa olijoita.
Mulla on tänään tosi jännä ilta tiedossa. Meillä on aika ison ystäväporukan kanssa ollut jo toistakymmentä vuotta tapana näin aatonaattona tavata pelailun ja grillailun merkeissä... ja siitä porukasta ei kukaan vielä tiedä näitä uutisia. Kyllähän tämän jo minusta näkee (kun on housut kuminauhavirityksellä kiinni) ja kyllähän jo sekin etten edes viinilasia ota ruuan kanssa jostakin kertoo. Saa nähdä millaisen vastaanoton saan. Ystäväporukka on lähestulkoon lapsetonta tai jo lapsensa maailmalle saattaneita, joten olen sitten tässä porukassa
hieman erilainen. Innolla ja kauhulla odotan iltaa.
Siiri S 14+3