Päikki, me kysyttiin naistenklinikalla että onko riskiä lentää, sanoi että ei ole ja ohjeeksi, tukisukat jalkaan, nestettä ja niinpaljon kuin voi koneessa likkua niin liikkeellä. Otan vielä asian puheeksi neuvolassakin. Ollaan kans ajatelut mennä syksyllä pitemmäksi aikaa....meillä kun on ns. oma paikka siellä niin helppo mennä, tarvii vaan lennot varata.
Mulla ei ole vielä ollut mitään kovia liitoskipuja, sillointällöin vihlaisuja. Olen lukenut että kun niitä on niin ovat kyllä tosi kovia. Supistuksia on alkanut mullakin tulla, en ole repivää urheilua tehnyt, lähinnä vaan kävellyt. Ovat kyllä ikävän tuntuisa, vaikkakin kivuttomia ja kait normaalejakin.
Me ollaan ajateltu ostaa ne Teutonia Mistral S vaunut...siinä on pienet etupyörät, joita kyllä vähän mietiskelin kun ovat pienet mutta kun ovat sellaiset kääntyvät niin ovat aikaste kivat ja näppärät. Maalla ne oliskin tosi epäkäytännölliset, mutta olen ajatellut että enemmän tulee täällä asfaltilla ja puistoissa kärrättyä, vähemmän sitten mökillä.
Äiti Murmelille, ihanaa vauva-aikaa.
Kiva, että Miinalla ultra ok, kumma kun kätilö kun ei sua uskonut, onneksi on vielä se rakenneultra jossa vielä voi tuon la:n tsekta.
Unnalle tsemiä, toi alkuraskaus on kyllä tosi väsyttävää aikaa, nukkuis vaan illat töitten jälkeen.
Mä kerroin tänän töissä pomolle, että jään äitiyslomalle kesäkuun alussa...se oli kyllä ihan pöllämystynyt...mutta iloinen ja positiivinen. Vielä en kerro työkavereille, mutta mulla kun on projektitöitä, niin hyvä pomon tietää että ei voi enää pitkiin projekteihin mua kiinnittää.
Hyvää alkuviikkoa kaikille!!
Minni 21+0 poks