Sä oot Sirppuliini jo niiin pitkällä raskaudessa, itse oottelen nyt malttamattomana NT-ultraa joka on 26.8...vasta
Sitten ollaan taas yksi selkeä pykälä varmemmilla vesillä! Jostain syystä en osaa pelätä mitään kromosomihäiriöitä, enkä sellaisesta siis stressaa, mutta toki siis osallistun sikiöseulontoihin. Ja nyt joudun ekaa kertaa myös sokerirasitukseen, kumma kyllä en viime raskaudessa joutunut vaikka ikä ois jo antanut aihetta siihen.
Mä ostin edellisessä raskaudessa Henkkamaukalta äitiysvaatteita jonkin verran ja niillä aion pärjätä nytkin. Kun olen kotona vielä hoitovapaalla, niin eipä oo tarvetta onneks lisää hankkia, tosin, itseni tuntien voipi olla että jossain välissä iskee himo ostaa jotain uutta ;D
Me oltiin 4Dssä viime raskaudessa, nyt ei aateltu mennä...todennäköisesti ainakaan
Silloin käytiin viikolla 26. ja se oli oikein hyvä aika kyllä, mutta koko juttu oli hiukan pettymys, kun ei kuva ollutkaan ihan niin selkeetä kuin odotettiin, mutta muutama aivan ihana kuva saatiin kyllä mukaan ja ne on liimattu vauvakirjan sivuille!
Pahoinvointi on ollu pari viikkoa aikamoista ja nyt ehkä pahimmillaan, oksentanut en ole kuin kerran, välillä toivoisin jopa oksentavani, jos se edes vähän helpottais oloa, jatkuva kuvotus vaan väsyttää aikalailla ja kun tosiaan on tuo iloisen vilkas 1-v. tossa vaatimassa osansa, niin aika pökerryksissä oon välillä. Mutta, en valita
Tänäänhän tuo ihunainen tyllerö vuoden täyttääkin, tarkalleen klo 23.04:heart: