40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

TR meen toiseen VU:aan koska 9. rv:lla on isot riskit ja haluan nähdä että bebe siellä edelleen kehittyy. Mun eka raskaus todettiin VU:ssa ja sit myöhemmin tuli kkm. Sydämen sykkeen näkeminen ei poista km:n riskiä. Tää tämänviikkoinen ultra maksoi vajaat 150 € kela-korvausten jälkeen. Ton tokan saan ilmaseksi, koska meidän työpaikka maksaa yhden gynekäynnin vuodessa.

SIIS APUA!!!!!!!! NYt tarviin kaikkien viisaiden neuvoja!!!!! Siis viikko sitten eka viivaesiintymä testissä mikä lähti vahvistumaan ja oliko sunnuntaina kun sain selkeän plussan (en enää muista)
Laskin itse että minimissään HCG olisi tänään 80 maksimissaan ehkä 200.
Ja äsken sit rohkenin soittaa ja arvo on 1039!!!!!!????!!!!!

mamuska ei se hCG tuplaannu eksaktisti. :) Hyvä jos se on noin hyvin noussut, ihan normaalilta kuulostaa, onnea. CB:n digi näyttää Raskaana 3+ kun hCG on 2000+ eli nyt sulla tulis varmaan 2-3 niinkuin kuuluiskin. Normaalilta raskaudelta kuulostaa. Jossain netissä on se taulukkokin, jossa hCG-viitearvot eri viikoilla. En tästä puhelimesta jaksa googlata mutta se löytyy helposti jos haluat itse etsiä.

TR
Hei kaikki ihunaiset: ultra takana ja eipä siellä nyt vauvaa kehity...eli oli jopa pienempi "piste" kuin viikko sitten näkyvissä ja ei ole mitenkään mahdollista lääkärin mukaan, että tuosta tulisi mitään. Vikat kuukautiset oli kuitenkin 28.2., joten kyllä tilanteen pitäisi olla paljon pidemmällä...ei ole varsinainen tuulimunakaan, on vaan lopettanut kehityksen parisen viikkoa sitten. Oireita voi olla vielä jonkun aikaa ja kohtukin oli vähän pyöristynyt, mutta sekin luonnollista kuulemma kun on tuo edellinen raskaus niin lähellä. Alkion pitäisi olla lähemmän pari senttinen tähän mennessä, ja nyt siellä oli parin millin piste, joka ei isompaa vuotoakaan varmaan aiheuta kun ulos tulee, eikä edes välttämättä tule ulos, vaan "näivettyy" pois ihan siististi. Outoa..en edes ota tätä kauheen raskaasti, että taisin kuitenkin jotain aavistaa!

Mutta, eteenpäin sano mummo lumessa ja onnea teille muille jatkoon, aattelin, että jos vielä kerran raskaaksi tulen ja se menee onnellisesti loppuun asti niin fine, mutta jos vielä tällaisia tulee, niin touhu saa jo mun puolesta jäädä nuoremmille :D

Aurinkoista (vaikka nyt sateleekin) kevään jatkoa kaikille, poistun takavasemmalle!

TR
Vedet tuli silmiini lukiessani tekstiäsi, johtuu varmaan omasta herkkyydestäni:'( tällä hetkellä ja SINUN UPEASTA ASENTEESTASI!! :hug:
Katsotaan tuletko tänne täti-kerhoon vielä takaisin hetkisen kuluttua=)
Aurinkoista kevättä ja kesää myös sinulle!!

Odottaja 70

• Tykkää
Reactions: TR
TR:hug: Voi ei!!! Voimia sinulle! Paljon positiivista mieltä sinulle ja toivottavasti tärppi käy, kunhan saat itsesi taas hedelmälliseen kuntoon ja sitten se pitää jo onnistua. Kaikkea hyvää sinulle :heart:

• Tykkää
Reactions: TR
TR
Kiitos vielä tsempeistä! Eipä mulla ole mitään vastoinkäymisiä tähän mennessä oikein ollutkaan, oon tainnut päästä yleensäkin tosi helpolla tässä elämässä :) Katsotaan joo miten tässä edetään, who knows...;D

Niin ja onhan tossa tosiaan tuo 9 kk aurinkoinen tytöntyllerö, josta mun pitää olla enempi kuin onnellinen kuten tietty myös noista mun jo miltei aikuisista tytöistä. Oikeestaan murehdin enemmän mun miehen tilannetta, hällä kun on "vain" tää tyttö (tyhmää aatella noin kyllä, kun mieskin mulle vakuuttelee olevansa enemmän kuin onnellinen jo tähänkin tilanteeseen, mutta olevansa myös superonnellinen, jos meille vielä yksi vauva tulisi!

• Tykkää
Reactions: äiskä-73
TR, miten surullinen uutinen. Mutta täytyy kyllä myöntää, että on sulla aika lailla kypsä asenne. Ja kukaties, ehkä vielä ilmestyt meidän mukaamme.

Mä napsin nyt kahtaa Primperania päivässä, olo pysyy kohtuullisena. Ei oo tarvinu yökkiä. Ruoka ei maistu kuitenkaan. Ostin naminamia ja söin pari lusikkaa ja siihen jäi. Mikä lie himo kaupassa iski.

Noista ultramaksuista. Kaikki nykyään maksaa. Mä otin sitä laserakupunktiota kolme kertaa, yks 6o e. Olin ajatellut, että kokeilen, makso mitä makso. En nyt tiedä oliko varsinaisesti apua, mutta vanhalla kaavalla olisin oksentanut jo viikon yötäpäivää.

Mä soitin neuvolaan ja pyysin tätiä ultraamaan ja siellä se pikkuinen onnellisena elelee masun uumenissa. Sydän sykkii ja näytti niin suloiselle. Nyt on jotain konkreettista olotilaa tukemaan. Toukokuun 21 sitten se np.

Uusia leidejä ilmaantunu, teretulemast mamuska7 ja Äitiys ja onni. Mamuskan perheessä aika lailla sama tilanne kuin meillä, iso perhe,uusperhe ja erityislapsi. Elämä on ihanaa!

Harmittaa, kun itse en pääse liikkumaan. Mulla on yks erityisvamma tullut jalkaan, että liikunta kielletty. En tiiä, kuinka tästä selvitään tän raskausajan. Annoin kyllä lääkärille vaihtoehdonkin, hoidetaan jalka kuntoon vasta raskausajan jälkeen, oon kärsiny tästä muutenkin jo yli vuoden. Muttako ei. Nyt oon ollu reilut 2 kk ihan sohvaperuna. Yritin tehdä tuolijumppaa, mutta se on täysin hullun hommaa. Ja nytkun tää olotila on mitä on, sohva on paras paikka.

Taas pukkaa romaania, harvakseltaan käy ja sitten on muka asiaakin het vaikka kuinka.
Hyvää viikonloppua kaikille!

Voi TR että siullakaan ei jaksanut pikkuinen matkassa pysyä :hug::heart:
Täällä taustalla oon käynyt lueskelemassa teidän kuulumisi vaikka tuolla kuumeilupinossa kirjoittelenkin, Tervetuloa TR sinne kuumeilemaan.
Sinulla 9kk tyttö ja miulla 8kk jotka meitä sitten piristää tällähetkellä :D
Kyllä minäkin olen miettinyt kaikenlaista ja kanssa päätynyt jonkin aikaiseen kuumeiluun mutta jos ei tulosta synny niin kanssa luovutan tämän homma nuoremmille...

Aurinkoista kevättä myös tännepinoon tarrasukkien kera

Viimeksi muokattu:
Voiko tämä olla totta? Olen kokoajan kuoleman väsy....voisin vaan nukkua, nukkua,nukkua,nukkua....Näen uniakin jossa nukun ja yritän herätä, mutt nukadan aina vaan uudestaan. Tiedän että kyseessä voi olla alkuraskauden väsymys, mutta ei kai se jo tässä vaiheessa tule? Aikaisemmissa raskauksissa se alko siinä vaiheessa kun alko pahoinvointi ja oksentelu eli muistaakseeni joskus 5-6-7 viikolla. Ja en ikinä ole ollut NÄIN väsynyt.

mamuska mä oon ollut tosi väsy tässä raskaudessa ja se alkoi heti plussauksen korvilla ja on siitä pahentunut. Mut voihan sulla olla siellä kaksi pikkiäistä jos on rajut oireet ja hCG nousee rajusti. :heart: Tuplajättipotti! Joko olet varannut VU:n?

Sirppuliini Äsken tein digitestin (oli vaan pakko):D Tuli: raskaana 3+
eli HCG tuntuu olevan nousussa. Maanantaina menen taas veritesteihin ja yritän saada ultran ensi viikon lopulle tai seuraavalle viikolle. Jos en saa niin menen yksityiselle.
Nyt iski niin kauhee pahaolokin, että oksat pois :$ Voihan ollla että ikäkin tekee tepposensa, mutta en tosiaan muista että näin voimakkaasti ois oireet alkanut koskaan aiemmin. Niitä kaksosia en edes uskalla ajatella....Kääk, yksi ihan kiitos riittäisi :heart: Nuorempana kaksi kerrallaan olisikin mennyt :D

Odottaja......monesko lapsi.........la

Sirppuliini (40).............2..............10.12.13
Odottaja 70 (42).........1yht..........29.10.13
Pökön tyttö (41)..........4..............01.06.13
HillaKat (39)................6..............12.12.13
TR (44)......................4..............05.12.13
mamuska7 (39)............6..............1.1.2014

Synnyttäneet:

Meillä on ollut muuttopuuhia ja parhaani yritän että saisin minäkin jotain tehtyä, mutta kun väsyttää ja mulla tulee lantio tosi herkästi kipeeksi. Muistan tällaisia kipuja jostain loppuraskaudesta ja nyt on jo niitä. Ei kiva. Rinnat ovat kipeytyneet tosi paljon lisää ja välillä on tuntemuksia kohdun seuduilla. Muuten ei ihmeempää. Aika epäuskoinen olo et tää muka menis onnellisesti loppuun kun niin helposti nappas ja viimeksi oli ne pari km:a ennen kuin onnas. Mutta toki toivon et kaikki menis ihanasti. :)

Kohta syödään pastaa jota mies tuolla kokkaa. Namskis.

Ihanaista lauantai-iltaa kaikille. :heart:

Sirppuliini 7+4

Iltoja!En osaa tummentaa tekstiä :( . Tr :Onpas kurjaa ...

mulla oli tässä alkuodotus hirvee väsymys ja pahoinvointi loppui vasta rv.15 se oli kamalaa ..Nyt vaivana Radi ,mittaus tekee tuskaa ,sormenpäät arat ,kaksi viikkoa levossa joka auttanut ,rakenneultraa jo odottelen...

äitiys ja onni ,Pätkis 19+2

äitiys ja onni mikä on radi? Sori etten jaksa googlata tässä koomassa (makaan sohvalla kun en jaksa mennä sänkyyn nukkumaan :D)

mamuska joo, kyl tossa vaiheessa pitäis tulla vasta se "Raskaana 2-3" eli kyllä jokin nyt nostattaa sun hCG:tä normaalia enemmän. Onpas jännää nyt että mitä siellä ultrassa tulee näkymään.

Odottaja......monesko lapsi.........la

Sirppuliini (40)...........2...............Kättäri/10.12.13
Odottaja 70 (42).........1yht..........29.10.13
Pökön tyttö (41)..........4..............01.06.13
HillaKat (39)..............6...............12.12.13
äitiys ja onni (40)......3...............Tays/19.9.
mamuska7 (39)............6..............1.1.2014

Synnyttäneet:

Yhteistyössä