TR, miten surullinen uutinen. Mutta täytyy kyllä myöntää, että on sulla aika lailla kypsä asenne. Ja kukaties, ehkä vielä ilmestyt meidän mukaamme.
Mä napsin nyt kahtaa Primperania päivässä, olo pysyy kohtuullisena. Ei oo tarvinu yökkiä. Ruoka ei maistu kuitenkaan. Ostin naminamia ja söin pari lusikkaa ja siihen jäi. Mikä lie himo kaupassa iski.
Noista ultramaksuista. Kaikki nykyään maksaa. Mä otin sitä laserakupunktiota kolme kertaa, yks 6o e. Olin ajatellut, että kokeilen, makso mitä makso. En nyt tiedä oliko varsinaisesti apua, mutta vanhalla kaavalla olisin oksentanut jo viikon yötäpäivää.
Mä soitin neuvolaan ja pyysin tätiä ultraamaan ja siellä se pikkuinen onnellisena elelee masun uumenissa. Sydän sykkii ja näytti niin suloiselle. Nyt on jotain konkreettista olotilaa tukemaan. Toukokuun 21 sitten se np.
Uusia leidejä ilmaantunu, teretulemast mamuska7 ja Äitiys ja onni. Mamuskan perheessä aika lailla sama tilanne kuin meillä, iso perhe,uusperhe ja erityislapsi. Elämä on ihanaa!
Harmittaa, kun itse en pääse liikkumaan. Mulla on yks erityisvamma tullut jalkaan, että liikunta kielletty. En tiiä, kuinka tästä selvitään tän raskausajan. Annoin kyllä lääkärille vaihtoehdonkin, hoidetaan jalka kuntoon vasta raskausajan jälkeen, oon kärsiny tästä muutenkin jo yli vuoden. Muttako ei. Nyt oon ollu reilut 2 kk ihan sohvaperuna. Yritin tehdä tuolijumppaa, mutta se on täysin hullun hommaa. Ja nytkun tää olotila on mitä on, sohva on paras paikka.
Taas pukkaa romaania, harvakseltaan käy ja sitten on muka asiaakin het vaikka kuinka.
Hyvää viikonloppua kaikille!