40 + naiset!!Apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo äiti

Vieras
Apteekin raskaustesti näytti negaa.Menkat nyt 8 pvää myöhässä.Jos olisin raskaana,olisi viikot jo 13..Kahdet menkat mulla ollut tässä siis,alkoivat kuitenkin parisen päivää myöhässä ja olivat ehkä niukahkot..Mut nyt siis jo 8 pvää myöhässä..Miten se istukkahormonin eritys näillä viikoilla,voiko noihin testeihin luottaa..??Siis jos oiski "väärä nega"..?Onko jollain kokemusta tällaisesta..?

Olen huomenna menossa labraan jo,siellä katotaan myös verestä jotain hormoniarvoja..Omalla äidilläni ei vielä tässä iässä ollut mummutautia..Olen 47 v.

Kiitos etukäteen,jos joku osaa auttaa..!!:)

Tee uusi testi eri merkillä. Sillä se selviää.

Veikkaan kyllä mummotautia..

Milloin sun äidilläs alkoi vaihtarit ei tarkoita, että sullakin alkaa myöhemmin.

[QUOTE="vieras";26184583]siis, eiköhän tuossa iässäjo vähintäänkin kuukautiset lopu[/QUOTE]

Olen 50+ ja vielä pari viikkoa sitten oli vuotoa viikon verran. Eli kaikki on mahdollista. Mutta raskaaksi en kyllä enää tule tietenkään. =)

Kiitokset näistä vastauksista!!Otetaan mahdollisuus huomioon,et ovat ikäni vuoksi myöhässä..Ja tätä toivonkin,koska raskaus ei mitenkään nyt voisi tulla kysymykseen.

Yhteistyössä