Kävimme tänään suuhygienistin luona hammastarkastuksessa. Nainen ei edes kätellyt meitä tai esitellyt itseään, istutti tytön tuoliin ja kaatoi selkänojaa, jolloin tyttömme sai huutokohtauksen !! Eli ei siinä onnistunut se tarkistus, piti ottaa pois siitä tuolista ja rauhoitella ensin, sylissäni sitten itki, niin sai täti äkkiä vähän katsottua hampaita. Onko teidän lapsille tehty hammastarkastusta ja miten se on sujunut ? Minusta olisi sujunut meillä paremmin, jos ensin olisi se nainen vähän jutellut meidän kanssamme rauhallisesti. Tyttömme ei ole ennen ollut siinä hammaslääkärin tuolissa ja harmittaa, että eka kokemus oli nyt noin huono. Seur tarkastus 6-vuotiaana, jos ei ole ongelmia sitä ennen. Ei ollut kiva kokemus meille vanhemmillekaan..
Niin ja sanoi, ettei saa mehuja juoda juuri lainkaan, koska ne syövyttävät hampaita !! Vesi ja maito parhaita, tuo oli uutta tietoa minulle, koska olen luullut, että mehusta saa vitamiiniakin.
Niin ja sanoi, ettei saa mehuja juoda juuri lainkaan, koska ne syövyttävät hampaita !! Vesi ja maito parhaita, tuo oli uutta tietoa minulle, koska olen luullut, että mehusta saa vitamiiniakin.