F
frustrated mom
Vieras
Elikä.. Mistä aloittaisin. No, meillä on aina rutiininomaiset iltatoimet. Päivisin tulee jotakin pientä kränää, mutta ne ovat pikkuisia verrattuna siihen, mitä ilta aina tuo tullessaan. Syömme iltapuuron, pesemme hampaat, ja aloitamme iltarauhoittumisen jo hyvissä ajoin. Valoja pienemmälle, verhot kiinni, ja sanomme myös hyvissäajoin kun nukkumaanmenoaika ja toimet ovat lähestymässä. Mutta sitten kun on aika kömpiä omaan sänkyyn, alkaa tyttö raivoisasti potkimaan minua, raapii, ottaa koko nyrkillään minun ihostani kiinni ja puristaa. Huutaa minulle, ole hiljaa kun yritän rauhoitella. Jos lähden sitten hetkoseksi huoneesta pois, alkaa hän hakkaamaan nyrkeillään huoneensa ovea sekä paiskomaan sitä kiinni, niin että pelkään tuon oven joskus hajoavan. Kaatuu itsekseen lattialle aivan yllättäen jolloin takaraivo osuu lattiaan ja olen tästä todella huolissani ettei saa mitään pahempaa vammaa. Tekee myös sellaista, että juoksee ja aivan tahallaan kaatuu lattialle,kompastuu aivankuin ja sitten taas huutaa ai ai ai. Yritän olla lähellä ja ottaa kädestä kiinni, yritän halata mutta hän rupeaa potkimaan minua ja raapimaan. Huutaa sitten huoneensa ovella äitii! nyt tule tänne! Ja minä menen. Ja kaikki alkaa taas alusta, eli potkiminen ja lyöminen. Olen aivan loppu siinä mielessä, etten tiedä enään mitä keinoja olisi vielä käytettävissä? Voisitteko te auttaa jotenkin? Teemme yhdessä paljon lapsen kanssa ja hän saa minulta paljon rakkautta ja huomiota. Tämä särkee sydämeni, koska olen alkanut ajattelemaan jo hieman negatiivisesti lastani kohtaan, kun joka ilta tämä sama juttu tapahtuu ja en jaksa enään olla mikään nyrkkeilysäkkikään
Joka kerta kun hän on lyönyt minua niin olen hänelle kertonut että lyödä ei saa. Puhumme edellisestä illasta myös sitten seuraavana päivänä ja myös silloin kerron kuinka väärin on toisia lyödä. Kerrottakoon vielä, että käyttäytyy samoin myös isäänsä kohtaan, eli isä on myös nukuttajana yhtäpaljon kuin minäkin. En ollenkaan ymmärrä, mistä nämä raivarit tulevat, kun mitään havaittavaa suuttumisen aihetta ei ole,vaan hän ikäänkuin napsahtaa tuosta vain. Jos teillä on kokemuksia / neuvoja, ottaisin lämmöllä ne vastaan .