4 viikkonen

• Viestiketjun aloittaja pienienkeli
  • Ensimmäinen viesti
pienienkeli

.....oli leivottu synttäri kakut ja kaikki.......

....lopuksi tuli mediheli ja ambulanssi....ja kukaan ei voinut mitään....

Jäi vai sanatonta tuskaa ja omalla tavalla katkeruutta koska ei jaksaisi enään elää........mutta kotona on lapsia....joten elämän olisi jatkuttava......MUTTA H E L P P O TEIDÄN ON SE NIIN AJATELLA....

MINÄ EN VÄLTTÄMÄTTÄ jAKSA........Ihan oikeesti...

......................................................................

haluisiko joku "privaa".............

Oliko kyseessä kätkytkuolema? :'( :hug:
Itsellä otti tosi koville, kun menetin 16rv. pienen poikani. Se oli hirveä shokki ja itkin hänen vuokseen, enkä osannut iloita lapsista, joita minulla oli. Ymmärrän, että olet katkera ja surullinen, ihmettelisinkin , jos et olisi. Kukapa omasta pienestään haluaisi luopua.
En yritä väittää, että kaikella on tarkoitus, sillä en itsekään jaksa aina ymmärtää, mutta halusin vaan sanoa, että on väistämätöntä, että elämä jatkuu, ja muista, että sillä on merkitys. Sinun pitää olla äiti lapsillesi, kukaan ei vaadi, että unohtaisit enkelisi, hän on aina osa teidän perhettänne.
Kovasti voimia ja jaksamisia! Minulle voi laittaa yksityisviestiä. Olen kyllä viikonlopun poissa kotoa, mutta vastaan kyllä heti kun ehdin. Jos laitat sähköpostiosoitteesi, niin vastaan suoraan siihen.

enkeli prinsessa
:hug: Olen todella pahoillani puolestanne!!! Tiedän, että tuntuu kuin elämä olisi pysähtynyt eikä millään olisi enää mitään väliä...ei edes oma olemassaolo...Tuntuu kuin kokonainen sydän olisi revitty suoraan itsestä...ja jäljellä on vain pelkkää tyhjyyttä, suuri aukko jota ei mitenkään saa paikattua...me menetimme tyttäremme rv25 ja silloin minusta tuntui tuolta ja vieläkin, mutta elämän on jatkuttava, tavalla tai toisella. On uskallettava kohdata julma maailma päivä toisensa jälkeen vaikka se tekeekin kipeää. :hug:
Myös minulle voit kirjoittaa jos haluat kertoa tunteistasi sillä jos ei ole valmis puhumaan niin kirjoittaminen helpottaa. Itse en voinut heti aluksi puhua vaan purin tunteitani kirjoittamalla.
Voimia koko perheelle!!! :hug:

enkeli prinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 12:14 MaMi84 kirjoitti:
Enkeli prinsessa,saisiko tiedustella mikä oli syynä pienokaisen
kuolemaan?!Voimia ja jaksamista sinulle. :hug:

Kaikki tutkimukset tehtii lapselle ja istukalle sekä minut tutkittiin, mutta mitään ei vain löytynyt emmekä saa koskaan tietää miksi tyttäremme menehtyi. Lääkärit kyllä epäilevät edelleenkin istukkaa koska se on ainoa vaihtoehto ja tyttömme kasvu hidastui sekä lapsiveden tuotanto kesketyi ja sen takia he sitä edelleen epäilevätkin...
kertoivat ettei todennäköisesti uusiudu seuraavassa raskaudessa ja niin me mieheni kanssa sitä toivomme...

Yhteistyössä