Tasan 4 viikkoa sektioon. Mua on hirveästi alkanu pelottaa se puudutus selkään :ashamed: Kaksi sektioo on aikaisemmin tehty. Ekalla kerralla en koko puudutuspiikkiä tuntenu ja toisella kerralla se sattu ja siitä ilmeisesti pelko jäänyt. Onneksi saivat sen kuitenkin laitettua ku liikahdin aikalailla ku pistivät sen. Ja nyt tosiaan pelottaa että se taas sattuu ja liikahdan niin paljon että eivät saa sitä osumaan oikeaan kohtaan ja sit joutuvat taas pistämään :snotty:
Jotenkin olis helpompaa ku tää lähtis syntyy ennen sektiopäivää niin en ehtis jännittää, mutta en mä kyl mitään hätäsektioo halua ku sit mies ei pääse leikkaussaliin mukaan ja mitään ei välttämättä kerkiä valmistelee kunnolla..
Joo-o, pienet on murheet ja pitäis olla ajattelematta koko asiaa, mut ei pysty :|
Jotenkin olis helpompaa ku tää lähtis syntyy ennen sektiopäivää niin en ehtis jännittää, mutta en mä kyl mitään hätäsektioo halua ku sit mies ei pääse leikkaussaliin mukaan ja mitään ei välttämättä kerkiä valmistelee kunnolla..
Joo-o, pienet on murheet ja pitäis olla ajattelematta koko asiaa, mut ei pysty :|