4 v pissaa housuun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Niin, siis mun 4 v poika on alkanu pissaamaan housuun. Saattaa sanoa et kova pissahätä ja lähtee vessaan, mut sit toteekin ettei enää ookaan hätä ja menee takaisin leikkimään ja silloin pissaa on mennyt vähän housuun.
Millä ihmeellä sen saa menemään ajoissa vessaan? Päiväkodissa ei tietääkseni pissaile housuun (joku vahinko on päiväunilla käyny) eikä silloin kun ollaan jossain muualla kun kotona. Pissaaminen ei kuulemma satu enkä oo muutenkaan huomannu mitään viitteitä esim pissatulehduksesta.
Oon yrittäny joskus olla huomioimatta asiaa, yrittäny jutella ja joskus komentanut, mut kaikki on ollu turhaa. Missä vika??????

Oliks Mustikkatassu sun tytöllä jotain muita oireita kun vaan housuun pissaaminen?
Mäkin oon ajatellu et tää on vaan joku vaihe, mut kun tätä vaan kestää ja kestää. Oon kyllästyny pissapyykkiin :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Oliks Mustikkatassu sun tytöllä jotain muita oireita kun vaan housuun pissaaminen?

Tarkotit varmaan mua? :)

Sano aina,et on pissa hätä,mut ku meni pöntölle mitään ei tullu ja hetken päästä pissas housuun. Meni sit siihen,et käskin aina sen pissalle ja vahdin vierestä. Kesti aina jonku aikaa,kunnes sai sen pissan tulemaan ja joutu "vääntämään" sen. Mun mielestä ei ees haissu mitenkään oudolle... Jonku päivän päästä nous sit kuume 40 asteeseen ja mentiin päivystykseen,ni tytöllö oli menny tulehdus munuaisaltaisiin asti ja oltiin osastolla viikko.

Mut mistään en ois ite tota huomannu,mut isi mittas sit kuumeen ja sitä oli noin paljon :ashamed: tyttö oli ihan normaali eikä valitellu mitään. :/

No siinä ei ole kauhea homma saada selville että onko pissatulehdus, labraan pissanäyte ja samana päivänä saa sitten tietää että onko kyse pissatulehduksesta vai vaiheesta. Tietty jos jossain korvessa asuu niin voi olla vähän vaikeampi juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
No siinä ei ole kauhea homma saada selville että onko pissatulehdus, labraan pissanäyte ja samana päivänä saa sitten tietää että onko kyse pissatulehduksesta vai vaiheesta. Tietty jos jossain korvessa asuu niin voi olla vähän vaikeampi juttu.

Joo, taidan huomenna käydä tk:sta hakemassa ne putkilot. Musta vaan tuntuu et tää on jotain muuta kun tulehdusta, ehkä kiusantekoa, en tiedä.

Yhteistyössä