"Vieras"
Olenkin todella onnellinenNo onnea kovasti!
Olenkin todella onnellinenNo onnea kovasti!
Meillä on täällä vaan kerhotkin ihan täynnä.Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito;28440438:Mä otan tyttöni 5 ja 4-v. pois päiväkodista nyt toukokuun vika päivä kun jään kesälomalle. La vasta elokuussa. Meillä tytöt ei halua mennä päiväkotiin vaan haluavat olla vauvan kanssa kotona. Syksyksi ja ensi kevääksi on kerhopaikat varattuna. Kerho 2 kertaa viikossa. En ymmärrä miksi pitää viedä lapsi päiväkotiin kun on noita kerhojakin.
Olen aika varma että sun lapsella olikin parempi olla siellä päiväkodissa kuin sun kanssa kotona.vituti vituti niih....elämä on
Mä en käynyt töissä koko sinä aikana kun mun tytär oli päiväkodissa,aloitti 2 vuotiaana,ei ollut edes tarkoitus työllistyä,hoitopaikkaan sellanen 3 minuutin kävelymatka,sellast se on
Meillä on kerho kerran viikossa 2tuntia. Siellä käy muksun lisäksi kaksi muutakin lasta. Jotka nuorempia. Sen kummempaa ei meidän kunnalla ole tarjota.Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito;28440438:Mä otan tyttöni 5 ja 4-v. pois päiväkodista nyt toukokuun vika päivä kun jään kesälomalle. La vasta elokuussa. Meillä tytöt ei halua mennä päiväkotiin vaan haluavat olla vauvan kanssa kotona. Syksyksi ja ensi kevääksi on kerhopaikat varattuna. Kerho 2 kertaa viikossa. En ymmärrä miksi pitää viedä lapsi päiväkotiin kun on noita kerhojakin.
Onpas huonosti tilanne siellä päin. sit vaan päiväkotiin jos kunnalla tosiaan ei ole muuta tarjota.Meillä on kerho kerran viikossa 2tuntia. Siellä käy muksun lisäksi kaksi muutakin lasta. Jotka nuorempia. Sen kummempaa ei meidän kunnalla ole tarjota.
Leikkipuistoja ei ole, lähin leikkipuisto, jossa käy päivittäin perheitä, on 60km:n päässä. Muksu kaipaa kipeästi sitä ikäistään seuraa ja sen ymmärrän, vaikka muuten puuhataan ja tehdään, niin kaveriporukaksi musta ei vain ole.
Joo, kunnalla on kyllä paikkoja varattuna näille 4-5 vuotiaille, jotka muuten olis kotona. Eli tavallaan jaamme yhden klo 9-16 5*viikossa paikan toisen perheen kanssa. Täällä on niin vähän lapsiperheitä kaikkiaan, tai siis kaikki asutaan niin rajusti eripuolilla, että uuden kerhotalon rakentaminen olis tullut niin paljon kalliimmaksi kuin olemassa olevien päiväkotien laajennus tuli halvemmaksi ja kannattavammaksi.Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito;28440614:Onpas huonosti tilanne siellä päin. sit vaan päiväkotiin jos kunnalla tosiaan ei ole muuta tarjota.