4 päivää karppausta ja -3kg?? Huolestuttaa tää painon lähtö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heissan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heissan"

Vieras
Aloitin siis karppauksen ihan sillä tarkoituksella jos se auttaisi mun jatkuvaan turvotukseen mahassa ja siihen se on auttanut kyllä tosi hyvin. Mutta miten tää paino voi noin paljon tippua muutamassa hassussa päivässä??? Mulla paino ennen karppauksen aloitusta 62kg ja nyt se on tippunut 59kg. Pituutta mulla on kuitenkin 170cm joten en tuota paino juuri haluaisi tiputtaa. Jatkuuko tää tiputus noin jos jatkan vai stoppaako pikkuhiljaa?? Oon hieman pihalla..

No jos nyt eilisen päivän ruoat laitan;

Aamupala: Kreikkalaista jogurttia kuohukermalla.
Lounas: Jauhelihalla täytetty paprika, juustoa päällä
Päivällinen: Kanaa ja uunijuureksia + muutama pala juustoa
Iltapala: Kaksi keitettyä kananmunaa

Ja vettä oon juonut sen 2litraa päivässä.

Enpä tiedä kuinka oikeaoppisesti syön, mutta ainakin nälkä lähtee. :)

[QUOTE="heissan";26663131]No jos nyt eilisen päivän ruoat laitan;

Enpä tiedä kuinka oikeaoppisesti syön, mutta ainakin nälkä lähtee. :)[/QUOTE]

Hyvältähän tuo kuulostaa. :) Jos jotain lisäisin niin kasviksi. Pähkinät ja siemenet on myös kiva lisä.

Itse olen ollut alkuviikon vähemmillä hiilareilla. Eli en ole syönyt vaaleaa leipää, perunaa, sokeria enkä muuta turhaa hiilaria. Pastaa olen laittanut kokojyvänä salaattiin. Vaaka näyttää -1,5kg vähemmän, ja vatsa ei ole lainkaan sellainen tynnyri kuin yleensä :) Painoa mulla ihan eri lukemissa kuin ap:llä, eli lähtöpaino 80 kg. Jokunen vuosi sitten sain 7 kg pois, mutta siirryttyäni taas leivän ja muun mössön tielle kaikki tuli takaisin. Toki syön ihan liikaa tällöin, tod.näk. sokeriarvoni menevät helposti sekaisin :/

Liian tiukalle ei kannata vetää, en ole karppauksen puolestapuhuja, mutta huonot hiilarit joutavat kyllä pois :)

[QUOTE="heissan";26663131]No jos nyt eilisen päivän ruoat laitan;

Enpä tiedä kuinka oikeaoppisesti syön, mutta ainakin nälkä lähtee. :)[/QUOTE]

Lisää kasviksia ja marjoja. Siemenet ja pähkinät on myös hyviä. Kiinnitä huomiota rasvan laatuun. Jos ei painoa ole tarkoitus pudottaa, niin lisää myös hedelmät ruokavalioon ja vältä vain viljoja, koska jo se pelkästään auttaa turvotukseen.

Yhteistyössä