4-kymppinen bilettää baareissa?

• Viestiketjun aloittaja outo friikki
  • Ensimmäinen viesti
outo friikki
Minusta on tullut vanha ja kalkkis ja kaikkea, mutta en ymmärrä ikätovereitani, joiden vapaa-aikaan kuuluu baareissa "juoksentelu". Osa yh-sinkkuja, osa lapsettomia naimisissa olevia.

Itse rrrrrakastan teatteria ja kulttuuria ylipäätään ja niiden parissa viettäisin kaiken vapaa-aikani jos vaan voisin!! Baarielämä on koettu ja eletty 20v sitten eikä se kiinnosta millään muotoa. Ja siitä huolimatta tutustun uusiin ihmisiin... ei tarvii baariloihin mennä ;)

Minusta on tullut vanha ja kalkkis ja kaikkea, mutta en ymmärrä ikätovereitani, joiden vapaa-aikaan kuuluu baareissa "juoksentelu". Osa yh-sinkkuja, osa lapsettomia naimisissa olevia.

Itse rrrrrakastan teatteria ja kulttuuria ylipäätään ja niiden parissa viettäisin kaiken vapaa-aikani jos vaan voisin!! Baarielämä on koettu ja eletty 20v sitten eikä se kiinnosta millään muotoa. Ja siitä huolimatta tutustun uusiin ihmisiin... ei tarvii baariloihin mennä ;)
Mitä tarkoitat baareissa "juoksentelulla"? Ei kai baari sen kummempi julkinen tila ole kuin vaikka kahvila tai ruokaravintola. Baareja on monenlaisia ja syitä käydä vielä useampia. Vaikka ei itse kävisikään, niin en kyllä tajua, mitä erikoista ymmärtämistä se vaatii, että joku toinen käy?

Pitäisikö kaikkien tietyn ikäisten mennä vain semmosiin kulttuuririentoihin, jotka ap katsoo ko. ikäluokalle sopivaksi? Käyn kyllä teatterissa, mutta myös hevikonserteissa jopa baarissa. Yleensä olen autolla liikkeellä mutta pidän silti sitä bailaamisena

Mihin ja miten nelikymppinen olis mihinkään liian vanha?

Äitikultani toisinaan "juoksentelee" baarissa ja hän on vasta 70.
Tätini mies jäi pari vuotta sitten seittemänkymppisenä leskeksi ja nykyään "juoksentelee" naistentansseissa.

Mä kyl kuolin nelikymppisenä, eikä mua o vielä vaan hoksattu haudata, mutta en ymmärrä mitä moittimista siin on jos sinkku tekee mitä huvittaa?
Parempi että tekee kuin että jää neljän seinän sisään odottamaan, että seinät alkavat kaatua päälle.

viera.s
Jos baarissa on ollut parikymppisenä kivaa, miksei sitten nelikymppisenäkin? En oikein näe, miten se olisi iästä kiinni. Onhan niitä erilaisia, että samoissa teinipaikoissa ei kuitenkaan tarvitse käydä.

Minulla oli kyllä useamman vuoden tauko, mutta varsinkin kun innostuin laulamaan karaokea, on taas kiva käydä baareissa silloin kun siihen on mahdollisuus ja hyvää seuraa. Siis kerran kuukaudessa tai parin kuukauden välein. Tanssimisesta pidän myös. En tosin ole ihan nelikymppinen, mutta tuskinpa asia muutamassa vuodessa muuttuu. Oma ja kavereiden elämäntilanne toki vaikuttaa, että jos tässä vielä lapsen saa jossain vaiheessa, se tekee varmasti ainakin parin vuoden tauon.

Mihin ja miten nelikymppinen olis mihinkään liian vanha?

Äitikultani toisinaan "juoksentelee" baarissa ja hän on vasta 70.
Tätini mies jäi pari vuotta sitten seittemänkymppisenä leskeksi ja nykyään "juoksentelee" naistentansseissa.

Mä kyl kuolin nelikymppisenä, eikä mua o vielä vaan hoksattu haudata, mutta en ymmärrä mitä moittimista siin on jos sinkku tekee mitä huvittaa?
Parempi että tekee kuin että jää neljän seinän sisään odottamaan, että seinät alkavat kaatua päälle.
Vielä sä ehdit muutaman hiljaiselovuoden jälkeen herätä uudestaan. Sitten elämän ehtoopuolella ;)

Minäkään en ymmärrä mitä vikaa on baareissa juoksemisessa ja mitä sillä nyt oikein tarkoitetaan edes?
Ihan samalla tavalla joku voi ihmetellä mitä järkeä on lukea romaaneja, katsoa "hömppä elokuvia", mennä teatteriin, käydä konsertissa.... Meitä on moneen junaan ja jokainen kai saa valita oman tapansa relata ja pitää hauskaa?
Onneksi kai saa... ?

Neljäkymmentä
Itse en jaksa valvoa niin pitkään, että baariin jaksaisin mennä. Illanvietoissa olen nykyään nitä tylsiä, jotka lähtevät kotiin kun muut menevät baariin. Nuorena biletin 18-vuotiaasta 30-vuotiaaksi eli eikös se jo riitä?! En jaksa enää oikein tanssia, bilemestoissa ei voi puhua (musiikki pauhaa), tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi eli en oikein tiedä mitä siellä tekisin.... olen varattu, mutta jos haluaisin vaan saada juttuseuraa niin tällä ulkonäöllä sitä en ainakaan baarista saisi.

Yhteistyössä