4 kk vauvan kanssa etelään, sika-influenssa??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HYSTEERIKKO?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HYSTEERIKKO?

Vieras
Lähtisitkö 4-kuisen kanssa Kreikkaan tai jonnekin sille suunnalle elokuun puolessa välissä, vaikka nyt meuhkataan tulevasta epidemiasta?

Itse matkakohteessa oleminen ei stressaa, mutta mietityttää se lentokone, pienessä tilassa olevat ihmiset ja se ilma joka siellä ehtii muutaman kerran kiertää pitkillä lennoilla.

Vauvan rokesuojahan on vielä aika olematon muutenkin, eikä vastustuskykyä ole vielä juuri millekään.

Mitä olette mieltä? Olenko ylivarovainen vai kaukaa viisas, jos jätetään matka nyt väliin ja mennään sit joskus kun on saatu jo rokotteet?

me ollaan menossa kreikkaan. ei oikeastaan huolestuta,vältän sairaita ihmisiä pesen käsiä ja koneessa kans käytän käsidesiä jne. kun sitä on niiiiiiiiiiin paljon täälläkin ja se kuitenkin on perusluonteeltaan ihan kuin kausiinfluenssa niin en jaksais huolestua liikaa. ja viranomaiset varmasti infoo jos tilanne muuttuu. nythän ei ole mitään kieltoja, eikä kaikkia sairastuneita enää edes lääkitä jne.

Me lähdetään kohta Italiaan, nuorin lapsista 2,5v ja vähän huolestuttaa vaikka kuinka yritän ajatella että ei saa olla hysteerinen. Jos mun lapsi olisi noin pieni kuin sinun jättäisin varmasti reissun väliin ja menisin myöhemmin, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Esikoinen on pian 2 v ja se ei huolestuta niinkään, mutta tosiaan 4-kk on vielä hirmu rääpäle. Jos on heikkona ja lopettaa syömisen niin paino laskee noppaa ja mulle tulee päälle vielä rintatulehdus. Taitaa olla parempi pysyä himassa ja pitää esikoistakin pois tarhasta elokuu kun kerran olen himassa.

t.ap

No... meillä on kans 4-kuinen ja me jätetään nyt suosiolla väliin vuosittainen ulkomaanmatka sikalenssun takia. Ehtii sinne maailmalle myöhemminkin, sitten kun pandemia on ohi.

meilläkin 4kk ikäinen vauva jolla lehmänmaitoallergia eli tutteli ei käy. täysimetyksessä on. esikoinen 2v on jo käynyt 3krt etelässä. mieli tekis elokuun lopussa lähteä mutta katotaan rauhassa miten tilanne kehittyy ton sikainfluenssan kanssa..

Yhteistyössä