Sama täällä, Kalle ei ole Idol.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Koop
Pete
Anna
B)
Tätä peesailenAlkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Anna
Pete
Koop
Kalle
Jotenkin vaan toi Annan tyyli vetoaa muhun ihan kympillä! Varsinkin se viimeviikkoinen "rankatan-taka-taka-tan-tan" oli aivan loistoa!
Jep, Pete ei ole aito. Ensin vetää rokkikukkoilun pinkeissä nahkahousuissa, seuraavalla kerralla on nörtti slipoverissään...Varmaan ihan mukava heppu, mut toi ei vaan toimi.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kalle
Koop
Anna
Pete
Peten ulkonäössä/olemuksessa on jotain mistä en tykkää, ja Anna tuntuu vähän "tekotaiteelliselta"...
Must toi on Petessä parasta. Laulu ku laulu, niin mä seuraan sen esitystä haltioissani..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jep, Pete ei ole aito. Ensin vetää rokkikukkoilun pinkeissä nahkahousuissa, seuraavalla kerralla on nörtti slipoverissään...Varmaan ihan mukava heppu, mut toi ei vaan toimi.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kalle
Koop
Anna
Pete
Peten ulkonäössä/olemuksessa on jotain mistä en tykkää, ja Anna tuntuu vähän "tekotaiteelliselta"...
Paha seurata jos ei tykkää näkemästään :|Alkuperäinen kirjoittaja mona:Must toi on Petessä parasta. Laulu ku laulu, niin mä seuraan sen esitystä haltioissani..
Sun profiilia katsomalla ymmärtää kyllä miksi tykkäät Kallesta mutta et Petestä No onneksi makuja on monia...Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Paha seurata jos ei tykkää näkemästään :|Alkuperäinen kirjoittaja mona:Must toi on Petessä parasta. Laulu ku laulu, niin mä seuraan sen esitystä haltioissani..
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Pete
Anna
Koop
..ja se tunari, joka ei suosikkilistalle ei kuulu.