3v:n uhma ja kiroilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Mä en enää jaksa. Mä tunnen itteni niin epäonnistuneeksi. Tänään raahasin pojan kerhosta kotiin kun ei kielloista huolimatta lopettanut v**un hokemista. Sama meno jatkuu kotona. Tiedänhän mä että omasta suusta se varmaan on kuultu, mutta se on nyt myöhäistä sille asialle mitään tehdä. Miten hemmetissä mä saan tän loppumaan?? Eilen poika HUUSI puolitoista tuntia v**tu sentään, paiskoi ovia, huusi ja parkui. Ollaan koitettu olla noteeraamatta, laittaa jäähylle, selitetty miksei saa sanoa ym ym. Onko tollanen käytös edes normaalia? Mikään ei tehoa. Mun ei tee mieli tehdä pojan kanssa yhtään mitään kun tiedän että minuutti menee kun ensimmäinen kirosana pääsee suusta. Pitäs pysyä rauhallisena mutta kun en vaan pysty. Eilen lähdin jo itse pois kotoa kun en vaan kestänyt enää sitä raivoa. Mitä mun pitäs tehdä?? Poika on aina ollut vaativa ja temperamenttinen, uhmaikäkin sen mukainen...

Mun tekis mieli vaan lähteä ja olla viikko yksin jossain hornan tuutissa ja sulkea toi pojan uhma pois mielestä. Mä en vaan jaksa aina tapella. :(

No joku tulee ihan varmaan kohta kertomaan että ei todellakaan ole normaalia. Mutta mulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Kirosanoja meidän tyttö ei ole kokeilua enempää harrastanut, hoki muutaman viikon p**kelettä juuri 3-vuotiaana, mutta kun ei kiinnitetty asiaan sen enempää huomiota niin lopetti. Sen sijaan noita huutoraivareita on kyllä riittänyt meillä. Yritä itse pysyä rauhallisena, mikä todellakin on helpommin sanottu kuin tehty. Kyllä mäkin olen raivonnut siinä samalla, mutta sitten on aina halattu ja pyydelty molemmin puolin anteeksi... Nyt 6-vuotiaana noita tulee yhä vähemmän. Tsemppiä ja voimia! :)

meillä poika keksi juuri 3v saatana-sanan ja hoki sitä milloin missäkin ja yleensä juuri kaikkein noloimmassa paikassa esim. ravinlolassa kovaan ääneen. Aluksi olin ihan kauhuissani ja siitähän poika oikein innostui. Sitten ei enää välitetty koko sanasta niin lopetti hyvin nopeasti. Nyt 5v on tulut nuo kakka-pissa-pippeli-pimppi-jutut ja silloin vien vessaan jäähylle ja sanon, että kakkajutut kuuluu vessaan ja tule sitten ulos kun olet tarpeeksi sitä kakka-pissaa hokenut.

ja huutoraivareita meidän tyttö sai 3v ihan hirveästi ja todella pahoja sellaisia. Saattoi karjua ja , sätkiä ja potkia 2,5h putkeen kun ei saanut tahtoaan läpi. Tyttö on erittäin tempperamenttinen, mutta nyt alkaa jo helpottaa ja saa noita raivareita vaan n. kerran-kaksi kuussa ja ne menee nopemmin ohitse. Kovasti voimia :hug:

Ehkä mun pitää nyt sitten vaan oikein kovasti yrittää olla huomioimatta koko asiaa. Se on vaan niin perhanan vaikeaa kun sisällä kiehuu, ja temperamenttinsa poika on äidiltään perinytkin. Tuntuu vaan niin raskaalta tällä hetkellä, musta tuntuu että pojalla on aina kovasti uhmaa, sitten tulee vaan näitä huippuja kun elo on ihan karmeaa!!!

Ihan olen tietoinen mistä poika on sen kuullut, ei se siitä nyt enää miksikään tule. Ei meillä kotona hoeta kirosanoja, joskus se on kuitenkin suusta päässyt. Ja vaikkei omasta olisi päässytkään niin lähipiirissä kyllä useinkin vaikka olen asiasta huomauttanut monta kertaa. Ei se itsensä syyllistäminen tässä mitään auta, eikä kenenkään muunkaan syyllistäminen.

Yhteistyössä