3v:n pissa haisee ihan kamalalta! Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unnnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unnnna

Vieras
Eli 3v poika harjoittelee vielä kuivaksi oppimista, muutamat vahingot tulee päivässä.

Olen ruvennut ihmettelemään pissaan menneiden vaatteiden todella voimakasta hajua. Esim. jos sukassa on vähän pissiä niin hetken päästä se haisee ihan järkyttävältä, siis meinaa pyörtyä siitä voimakkaasta hajusta.

Olen huomannut tämän kun ihan heti en pysty kaikkia vaatteita pesemään, joten ne vähän aikaa odottaa pesuhuoneessa.

Eli onko lapsen pissan voimakas, tosi pistävä haju normaalia?

Ei minusta ole normaalia. "Joo":lla oli hyvä ehdotus, tai sitten voisi olla joku tulehdus. Joskus myös voimakasmausteinen ruokavalio, mutta ei varmaan noin pienellä? Diabetes (ei varmaan mahdollista).

Virtsatietulehdus aiheuttaa kanssa voimakkaan hajun ja monesti virtsa on myös tummempaa kuin tavallisesti. Ei välttämättä nosta kaikille kuumettakaan, ei ainakaan meidän tytöllä ollut.

Heti huomen aamulla soitan tk:hon.

Olen huolissani.

Lisäksi lapsen hengitys haisee jotenkin pahalta. Ollaan miehen kanssa pistetty sen piikkiin että haisee omakin jos ei käytä suuvettä jne... Mutta eikös sekin voi liittyä diabetekseen?

meillä kans alkanu 2v pojan pissa haiseen ihan kauheelta siis todella voimakkaalle,ja vähän oudolle...sitten juo tosi paljon vettä. mietin kans että onko sillä jokin tulehdus tms, mut sit sillä on kyllä lääkekuuripäällä niin mietin että jos se tekee sen?

Yhteistyössä