Oltiin katsomassa lasten kanssa lasten isin säbäpeliä. Kaikki sujui hyvin, kunnes viimeisessä erässä isi yhtäkkiä makasikin maassa taju kankaalla. Ihan vahinkotilanne oli, vastustajan olkapää pamahti suoraan miehen leukaluuhun ja mies kaatui suoriltaan naamalleen lattiaan. Läväytti nenänsä siinä lattiaan tai käsivarsiinsa, veret tuli tietenki nokasta ja huulessa sisäpuolella monen sentin vekki. Siitä ku saatiin kaveri hereille talutettiin se suoraan vaihtoaitioon.
Lapsi oli tietnki ihan valkosena, mitä isille kävi? Isillä on pipi! Mennään äiti kotiin! Koitin siinä rauhotella lasta ja vakuuttaa,ettei mitään hätää ole, niinku ei ollutkaan. Illalla istu vain isin vieressä koko illan ja halusi nukkumaanki isin viereen. Yöllä oli sitten tömäyttäny 3 kertaa siihen kipeään nenään. Aamullakin vielä puhui, että mulla on paha mieli ku isi on pipi. Tässä oon sitten koittanu taas vakuutella ettei mitään hätää ole..
Lapsi oli tietnki ihan valkosena, mitä isille kävi? Isillä on pipi! Mennään äiti kotiin! Koitin siinä rauhotella lasta ja vakuuttaa,ettei mitään hätää ole, niinku ei ollutkaan. Illalla istu vain isin vieressä koko illan ja halusi nukkumaanki isin viereen. Yöllä oli sitten tömäyttäny 3 kertaa siihen kipeään nenään. Aamullakin vielä puhui, että mulla on paha mieli ku isi on pipi. Tässä oon sitten koittanu taas vakuutella ettei mitään hätää ole..