H
hessa
Vieras
kertokaa kommentteja ja kokemuksia seuraavaan: Mulla on 3kk tyttö joka saa pääsääntöisesti rintaa. On n.2kk:n iästä lähtien kuitenkin jollain tavalla (varsinkin iltaisin, väsyneenä) protestoinut rintaa, kun varmaan muistaa kertoja jolloin on saanut pullosta = tulee vähemmällä työllä. No nyt kun tuli 3kk täyteen, tekee tätä jatkuvasti joka syötöllä. Kauheet raivarit, kun ensin on nälkä eikä vielä heru, ottaa nännin suuhun, irrottaa, uudestaan, huutaa, sitten tulee kuuma ja huuto vaan ylltyy yms. viime yönä syöttöihin/suostutteluun meni 2-3.30 ja 5-6. Ja aamulla taas sama juttu. Pitkän suostuttelun jälkeen sitten jotenkuten syö. en kyllä tiedä saako tarpeeksi enää kun on jonain iltoina ollut pakko turvautua pulloon kun en halua lasta nälässä huutavanakaan kauaa pitää. Mua itkettää ja v**uttaa koko touhu. En siis lapselle ole vihainen, mutta olen surullinen siitä ettei tissi enää kelpaa. Mikä neuvoksi? en haluaisi vielä lopettaa imetystä, ja en varmaan pumppaamallakaan pääse samoihin tuloksiin mitä lapsi rinnasta saa. Vielä ainakin kuukausi tai kaksi haluisin että saa omaa maitoa... Voikohan olla että tosiaan vierottaa nyt itsensä kokonaan vai onks vielä toivoa?