Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Koska olen sitä mieltä että voi antaa ja tyttönikin sai aikanaan kun maito ei riittänyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Mua kans kiinnostaa että miksi ei sun mielestä =)
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Koska olen sitä mieltä että voi antaa ja tyttönikin sai aikanaan kun maito ei riittänyt =)
Ahaa. Kiva pilata vauvan suolisto, kun itse on sitä mieltä, että voi antaa. Ihan turhaa antaa, kun maito on paljon ravintorikkaampaa.
Tietty onhan se kiva nähdä mimmonen ilme vauvalle tulee kun se saa jotain kiinteetä.
*huokaus*
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Joo ymmärsin =)
Ihan selvästi mun pojulle ei enää pelkkä maito riitä, koko ajan pullo tai rinta suussa..Kasvaa nii nopeaa..Ihana alkaa maisteleen sen kans ja kattella ilmeitä mitä sanoo
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
Ahaa. Kiva pilata vauvan suolisto, kun itse on sitä mieltä, että voi antaa. Ihan turhaa antaa, kun maito on paljon ravintorikkaampaa.
Tietty onhan se kiva nähdä mimmonen ilme vauvalle tulee kun se saa jotain kiinteetä.
*huokaus*
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
*huokaus*
![]()
*huokaus*
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Alkuperäinen kirjoittaja 4kk ikäisen äiti:Mua taas kiinnostaa, että MIKSI annatte jo nyt?
*huokaus*
![]()
Peesi
Kysäskääpäs omilta äideiltänne koska saitte ekan kerran tomaattia tai appelsiinimehua....ja ihan vissiin suht normiaikuisia on kasvanu....
![]()