"EpÄiLyS"
Muun muassa kehuu häntä. Kyseinen työkaveri on 22-vuotias.
Mitä mieltä? Pitäisi huolestua?
Mitä mieltä? Pitäisi huolestua?
Yhdyn edellä puhuneeseenAlkuperäinen kirjoittaja nöf nöf;29979858:Pyydän nainen teille sänkyyn "kolmanneksi pyöräksi".
Voi ihastuksesta puhuakin, jos ei itse ole vielä huomannut ihastuneensa. Ap:nä heittäisin vitsinä hymyssäsuin väliin että ootko ihastunut kun jatkuvasti hänestä puhut. Mies miettikööt sitten itse tilannettaan ja puhumisiaan.Ei silloin ole syytä mistään huolestua, jos toinen puhuu jostain henkilöstä puolisolleen paljon. Ihastuksista ei puolisolle jutella, en ainakaan minä ole koskaan kyennyt.
*tyrsk*Itse nussin tällä hetkellä meile kahdeksi vuodeksi töihin tullutta harjottelijaa joka on 21 vuotta. Oli siinä sellainen pakkaus, että ei sitä alussa edes uhtonut mahdolliuuksiinsa, mutta kyllä vaan se esimiesasema (en tosin hänelle millään tapaan suoranainen esimies) yliopstotutkint, komea palkkakuitti, sporttinen ulkokuosi ja vaikkei nyt vielä harmaa mutta kuitenkin maalmaa nähneen miehen kokemu tekivät vaikutuksen. Itse tuli ehdottamaan minulle treffejä eräänä perjantaiaamuna, kun kukaan muu ei ollut töissä. Nyt sitä on puoli vuotta ja sanotaan, että tässä suhtessa on kaksi tyytyväistä.
34 vuotias FM, MBA ja muutenkin kova jäbä
Onko käsi kipeä kun oot tolla fantasialla vatkannut hanskaasi?Itse nussin tällä hetkellä meile kahdeksi vuodeksi töihin tullutta harjottelijaa joka on 21 vuotta. Oli siinä sellainen pakkaus, että ei sitä alussa edes uhtonut mahdolliuuksiinsa, mutta kyllä vaan se esimiesasema (en tosin hänelle millään tapaan suoranainen esimies) yliopstotutkint, komea palkkakuitti, sporttinen ulkokuosi ja vaikkei nyt vielä harmaa mutta kuitenkin maalmaa nähneen miehen kokemu tekivät vaikutuksen. Itse tuli ehdottamaan minulle treffejä eräänä perjantaiaamuna, kun kukaan muu ei ollut töissä. Nyt sitä on puoli vuotta ja sanotaan, että tässä suhtessa on kaksi tyytyväistä.
34 vuotias FM, MBA ja muutenkin kova jäbä