35v+ kuumeilijoita?

Täällä 👋 Ensimmäinen kanssa haaveissa.

Meillä oli vuoden 2021 ketju kyllä 35+ haaveilijoille, voihan tämä olla vaikka 2022 ketju. Musta tuntuu tosin että suurin osa yleisessä ketjussa on kanssa vanhempaa väkeä kun nuoriso ei taida enää hengailla foorumeilla. 😅
 
vierailijaffamuffa
Täällä tänä vuonna 38 vuotta täyttävä kahden lapsen äippä, joka salaa haaveilee iltatähdestä. Parisuhteessa, mutta varsin tuoreessa. Vieläköhän tässä iässä jaksaa nousta öisin lasta hoitamaan? Pieni tyttö olisi ihana.
 
Täällä Ensimmäinen kanssa haaveissa.

Meillä oli vuoden 2021 ketju kyllä 35+ haaveilijoille, voihan tämä olla vaikka 2022 ketju. Musta tuntuu tosin että suurin osa yleisessä ketjussa on kanssa vanhempaa väkeä kun nuoriso ei taida enää hengailla foorumeilla.

Sattumalta minäkin osuin palstalle. Ei oikein ole vertaistukea lähipiirissä. Onko teillä luomu yritystä vai lääkkeellisiä kiertoja?
Me ollaan lapsettomuushoidossa, nyt menty kolme lääke kiertoa letrozoleilla ja ens kierrosta sitten lisäksi pistettävää lääkettä. Ellei tästä kierrosta sitten tärppää. 🙏
 
Täällä jo kohta 41v kuumeilija. Aiemmat 4lasta saatu kevyillä hoidoilla pcos:n vuoksi. Nyt yritys aloitettu 8/21, plussattu toisesta kierrosta, km rv10+, taas plussattu toisesta kierrosta ja km rv 12+. Tällä hetkellä ootellaan ekoja kuukautisia km jälkeen. Lähete km vuoksi labraan tehty, mutta sinne pääsee sitten joskus lakon loputtua 😕. Pienestä tytöstä on täälläkin puhuttu, mutta ei sillä oikeasti mitään väliä ole vaan molempi parempi ☺
Kovin syli yhtä vielä kaipaa ja suuri suru ellei enää onnistuisi.
 
Sattumalta minäkin osuin palstalle. Ei oikein ole vertaistukea lähipiirissä. Onko teillä luomu yritystä vai lääkkeellisiä kiertoja?
Me ollaan lapsettomuushoidossa, nyt menty kolme lääke kiertoa letrozoleilla ja ens kierrosta sitten lisäksi pistettävää lääkettä. Ellei tästä kierrosta sitten tärppää.
Meillä on ollut luomuyritystä viime kesästä lähtien mutta koska se ei ole tuottanut tulosta niin nyt on terkkarille lähete lapsettomuustutkimuksia varten. Jännittää kyllä minkälainen tuomio sieltä tulee ja toisaalta kiva jos saisi joka tapauksessa apua mieluummin ajoissa kuin liian myöhään.
 
Meillä on ollut luomuyritystä viime kesästä lähtien mutta koska se ei ole tuottanut tulosta niin nyt on terkkarille lähete lapsettomuustutkimuksia varten. Jännittää kyllä minkälainen tuomio sieltä tulee ja toisaalta kiva jos saisi joka tapauksessa apua mieluummin ajoissa kuin liian myöhään.

Onko tarkoitus aloittaa hoitoja julkisella?
Me ollaan hoidossa julkisella. Itellä pcos, joka tilannetta hankaloittaa. 😐
 
Onko tarkoitus aloittaa hoitoja julkisella?
Me ollaan hoidossa julkisella. Itellä pcos, joka tilannetta hankaloittaa.
Joo julkisella. Mitä hoitoja niin en vielä tiedä kun riippuu varmaan missä vika. Kunhan ensin selvitellään.
Pcos olen kanssa itse miettinyt voisiko olla. On joitain siihen sopivia oireita mutta toisaalta kaikki ei täsmää. Eniten ehkä epäilen premenopaussia mutta olisi kyllä todella aikaisessa...
 
Joo julkisella. Mitä hoitoja niin en vielä tiedä kun riippuu varmaan missä vika. Kunhan ensin selvitellään.
Pcos olen kanssa itse miettinyt voisiko olla. On joitain siihen sopivia oireita mutta toisaalta kaikki ei täsmää. Eniten ehkä epäilen premenopaussia mutta olisi kyllä todella aikaisessa...

Onko sua ultrattu koskaan? Ultrassa selvisi pcos itellekkin kolmisen vuotta sitten.
 
Meillä on selvittelyt hoitoon kesken, koska lakko. Miehen sn-näytteessä oli viitteitä liikkumattomista siittiöistä, mutta koska juuri ennen näyttöä oli sairastettu korona, ei voitu tuloksia pitää varmana. Kun tämä saadaan uusittua niin päästään tekemään mulle aukkari ja sitten sen mukaan suunnitelma hoitoon. Meillä yritystä siis 1/21 alkaen ja haasteita tiedetty jo alkuun.
 
Onko sua ultrattu koskaan? Ultrassa selvisi pcos itellekkin kolmisen vuotta sitten.
Ei vielä ole. Ehkä tutkimuksissa selviää. Niitä odotellessa.

Ei kyllä ole nyt ollut yhtään olo että tässäkään kierrossa olisi tärpännyt. Aknea mulla ei ole ollut pitkään aikaan mutta nyt on taas puskenut tässä kuukautisia odotellessa. Ei ainakaan tarvii perua aikaa, ellen tule kipeeksi.

@Sipiriina Mua kyllä kans kiinnostaa miehen siittiöiden kunto kun en jaksa uskoa että tämä vain minusta on kiinni. Miehen elintavat ei kuitenkaan ole parhaimmasta päästä ja olen itse saanut ovisplussan joka kierto (vaikka ei välttämättä takaakkaan ovulaatiota).
 

Yhteistyössä