+35v kuumeilijat 👵🏻

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miumau*

Jäsen
28.11.2012
103
11
18
Löytyiskö tähän ketjuun muita jakamaan ajatuksia ja piinailemaan yhdessä? 😇

Itsellä ikää nyt 37. Kolme lasta ennestään (hoidoilla tehty, miehestä johtuva lapsettomuus). Nyt eron jälkeen uuden miehen kanssa toiveissa täydennystä perheeseen. 🥹 Olin ihan varma että lapsiluku jo täynnä, mutta tässä sitä taas kuumeillaan. 🙈 Mirena kierukka poistettu 6.11. sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja nyt odottelen ekoja ”oikeita menkkoja”. Kierukan kanssa kuukautiset kokonaan pois, joten en tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään. Toiveissa olisi nyt luomuna raskautua….🤞🏼🫣

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Moikka,

Itse oon nyt piinaillut tuolla Haaveena lapsi 2026-ketjussa, mut hyvin voisin piinailla täälläkin. :D
Mä oon itse 40-vuotias, mieheni on pari vuotta vanhempi ja esikoinen täytti juuri pari vuotta. Esikoinen tuli luomusti. <3 Aloitetiin viime syksynä yrittämään toista lasta, minkä jälkeen on ollut yksi kemiallinen ja yksi keskeytynyt keskenmeno. Keskenmenon jälkeen aloiteltiin juuri viime viikolla yrityskiertoa nro10 ja vähän alkaa jo kuumottaa kun ei mitään tapahdu. :/
Toive olisi kova saada vielä toinen lapsi. :)

• Rakkaus
Reactions: miumau*
Hän tärppäsi silloin hyvinkin nopsaan, jo toisesta kierrosta.

Myös tuo keskenmennyt alkoi neljännestä kierrosta. Mutta nyt ei tullut plussan plussaa sen jälkeen. 🥹

Aivan, okei 🥹❤️

Kyllä tämä yrittäminen varmasti taas tulee koettelemaan kärsivällisyyttä. Itse olen vielä sellainen hätähousu ja raskaustestien suurkuluttaja. 🙈 Ärsyttää kun kierukan poiston jälkeen on ollut jo vaikka mitä ”raskausoireita”, tänään aamulla huvikseni testasin ja negaa tietysti. Alkais nyt ne menkat niin pääsis vähän kärryille missä kierto menee…
Oon ajatellut että en enää hoitoihin lähde, jos ei luomuna tule niin antaa olla. Tai voihan mieli vielä muuttua, mutta nyt sellaiset ajatukset…

• Tykkää
Reactions: EKarolina

Uusimmat

Yhteistyössä