Heissan taasen,
en olekaan tällä viikolla tänne juurikaan kerinnyt, kun typy sai oikein ihanan räkätaudin ja anoppi viihtyi viikon kylässä... Onneksi tänään alkaa viikonvaihde, anoppi suuntasi kohti kotia ja ilmeisesti räkätautikin alkaa typyllä jo vähän talttua.
Löysin muuten aivan ihanan joka äidin must-tuotteen... korvakuumemittarin! =) Voin lämpimästi suositella kaikille, on meinaan äärimmäisen helppoa verrattuna peppumittaukseen. Tai minä en ainakaan koskaan löytänyt sellaista asentoa, missä typyn olisi saanut pysymään paikoillaan.
Kehityksestä; meillä typy nyt 6,5 kk ja ryömii jo eteenpäin. Tutin perään lähti menemään, mutta ehdoton huippu on kannettava. Kun itsekin asustan nykyään lattialla, on kannettava myös siellä ja kun typy tykkää sormeilla näppistä, niin sen perässä ryömitään sitten vaikka koko kämpän ympäri... Jotta näin meillä.
Meillä on suhteellisen pienikokoinen typy, ainakin pituudessa, nyt 6 kk mitat olivat: 64 cm ja 7150 g. Ehkäpä sitä pituutta tulee seuraavan mittaukseen, kun nyt oli kuukaudessa kerännyt painoa 600 g. Kiinteiden aloitus näkyi painossa...
Onko muuten vinkkejä juomiseen? Meillä ei uppoa vesi lainkaan ja maitoakin menee hyvänä päivänä n. 6-800 ml, huonona sitten n. 400 ml. (Typy saa vain korviketta, kun maidon tulo loppui minulta vuoden vaihteessa) Olen juottanut aina ensin maitoa, sitten vasta ruokaa, mutta pistää totaalisen stopin pikaisesti maidolle ja tahtoo kiinteitä. Aamupuuron olen tehnyt maitoon. Nyt sitten räkätaudin aikana maitoa ei meinaa millään upota juuri lainkaan, joten vinkkejä kaivataan.