32-vuotias keskenkasvuinen kakara.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi-Kana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi-Kana

Aktiivinen jäsen
18.02.2005
2 135
0
36
Turun seutu
Voiko oikeesti ihminen olla näin TYHMÄ? |O :ashamed: Olin innoissani uudesta työpaikasta ja aloitin sen sillä asenteella, että täällä ollaan sit monta vuotta.

Nyt on takana 2 viikon perehdytysjakso ja 1 oikea kunnon työpäivä ja musta tuntuu etten haluais enää ees mennä sinne. :|

Onko mulla joku asennevamma vai mikä mättää??? Help. :'(

Minkälainen työ(paikka)? Ootko ollu kotona ennen töihinmenoa pitkään? Mulla ainakin oli sopeutumisvaikeuksia kun aikanaan menin töihin :ashamed: Kyllä se siitä lähtee menemään :hug:

Puhelintyötä, mut mä en soita vaan mulle soitetaan (ei, ei ole läähätyslinja! :D). Erään operaattorin laajakaista-asiakaspalvelu. Kamalan stressaavaa.. :ashamed: Kyllähän mun olis pitäny osata se ennakoida, mutkumutkumutku.... :(

Kotona en ole yhtäjaksosesti ollu mitenkään hirmu kauaa, 1,5v suurinpiirtein. Sitä ennen koulussa vajaan vuoden.

Älä vielä lannistu kahden viikon perusteella. Sinnittele ja katsele josko se lähtis sujumaan. Mut jos aina vaan tuntuu että olisit onnellisempi jossain muualla niin sitten mietit jotain muuta hommaa =)

Eikun sulle iski todellisuus.. mutta kyl se siitä, kaikkeen tottuu.. Itsekin 32-vuotias ja joskus sitä oikeen haluttais olla keskenkasvuinen kakara, mutta huomaa vaan olevansa enenevässä määrin 'aikuinen'.

Yhteistyössä