31-vuotias mies ja 18-vuotias tyttö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehet ovat sikoja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehet ovat sikoja.

Vieras
Erään ystäväni 18-vuotias tytär on alkanut seurustelemaan vakavasti 31-vuotiaan miehen kanssa. En voi ymmärtää, miksi aikuinen mies on ottanut lapsen riippakivekseen. Kaiken lisäksi, ystävälläni ei ole mitään tytön suhdetta vastaan. Voitteko kuvitella?

[QUOTE="vierailija";29676376]Entä jos nainen on 31 v ja mies 18 v?[/QUOTE]

Ystäväni löysi miehensä juuri kyseisellä ikäerolla. Nyt ovat olleet yhdessä 15 vuotta.

Seurustelin aikoinani 10vuotta nuoremman tytön kanssa. Olihan se hauskaa noin puolivuotta. Sitten ne 18-vuotiaan draamat alkoivat kyllä riittämään. Harmi että naiset rupsahtavat niin nuorena.

Synnytyksessä toisaalta oli kyllä se hyvä puoli ettei autotallia tarvikkaan enää rakentaa. Oltiin yli kolmekymppisiä kun lapset tuli, joten vaimon naama ja tissit olivat jo laskeutuneet valmiiksi.

Olen itse 27-v nainen, vakavasti harkitsen suhdetta 19-vuotiaaseen poikaan.
En olisi ikikuunapäivänä kuvitellut pystyväni ihastumaan noin nuoreen, mutta niin kävi.
Luulin kyllä nuoren näköiseksi 23-24 -vuotiaaksi alunperin, sen verran ikäistään kypsempi.

Eli puoli vuotta sitten olisin ollut järkyttynyt 31-v mies, 18-v tyttö -suhteesta, mutta oman kokemuksen kera en enää tuomitse muita pelkkien lukujen perusteella.

Itse olin niin lapsi vielä 18-vuotiaana, ettei tosikaan. Mutta tiedän, että jotkut harvat 18-vuotiaat on kypsiä ikäisekseen, joten on aika tapauskohtaista tuo ikäero. Toki voi taas olla niinkin, että on jotenkin lapsellinen tuo 3-kymppinen mies ja siksi sopivat yhteen. Mutta eihän nuo lakia ole rikkoneet ja siksi voi vaan jokainen tyytyä ajattelemaan, mitä haluaa. Tytön lähipiirin pitäisi herätellä tyttöä, jos mies vaikuttaa jotenkin epäilyttävältä.

Mun paras ystävä oli 17v. kun yli 30-vuotias naimisissa ollut kahden lapsen isä iski häneen silmänsä. Muuttivat yhteen kun tyttö täytti 18v. Elämä on ollut mielenterveysongelmaa (varmaan molempien puolelta), mies ottaa vastaan rahallista apua tytön äidiltä joka on työtön.

En voi mitenkään ymmärtää. Tosin näin kerran jonkun miehen kirjoitelman jossa luki että "rehellisyyden nimissä haluan tänään vaan p***ua". En tiedä enää mitä heille nykyään kuuluu, eronneet vai yhdessä mutta ei tuo ihan normaalia ollut.

Mies on yli 30-vuotiaana henkisesti yliotteessa ja voi alistaa nuorta tyttöä haluamaansa. Mielestäni tuo on liikaa ikäeroa tuossa vaiheessa. Eri asia on jos tyttö on 25v. ja mies yli 35v., heillä voi olla jo yhteistäkin puhuttavaa.

Nuorissa naisissa on (yleistäen) hyviä puolia. Ovat timmissä kunnossa ja mieleltään virkeitä, innokkaita, iloisia, myönteisiä ja uteliaita. Miehet tuntuvat säilyttävän nämä "lapsekkaat" ominaisuudet pitkään, joten epäsuhta ei ole niin suuri kuin numerot antaisivat olettaa.

Naiset siinä 30-korvilla ovat monesti jo kaikkeen kyllästyneitä, löysiä, laiskoja ja omasta rupsahtamisestaan katkeria valittajia.

Yhteistyössä