30v synttärit -ideoita kaivattas

09.02.2010
898
0
16
Mä täytän ens vuonna 30 ja haluaisin jotain spesiaalia silloin mutta itellä on ideat aika vähissä kun en oo ikinä ollu niin menevää sorttia ja nyt on vielä kaikenmaailman rajoitteita. Vietin viime synttärini sairaalassa joten pitää ottaa vahinko takas. :D

mulla ei oo varaa järjestää mitään juhla juhlia jossain ravintolassa/tilassa vaan ajattelin et omakustanne... mut olis kiva saada kavereita koolle. Täähän olis helppoa jos mun synttärit olis kesällä, mut ei kun ne on syksyllä!
Keilausta on ehdotettu ja saatais halvalla ratoja mut mä itse en kai pysty keilaamaan, koska en saa rasittaa itseäni, tarkistan tämän kyllä vielä lääkäriltä.

mua ei haittaa jos muut on kännissä, olishan alkoholittomat pippalot tylsät sellaselle joka on tottunu alkoholin kanssa juhlimaan. Ite voin juoda ehkä lasillisen, muuten mulle riittää Ginger Ale :)

Joku ehdotti sumopainia kun mun polttareissa oli ja se olikin tosi hauskaa! mut taas tulee tää rasitusongelma. plus et se on tosi kallista!

Sit oli Karting, mut luulen et siinä mun tahdistin tulee esteeks.

Niin kyse on sit pääkaupunkiseudusta.

sit lyökin ihan tyhjää... onhan tässä onneksi vielä aikaa miettiä, mut jos jollakin olis jotain ideaa/vinkkiä ni otetaan vastaan!

Miten ois vaikka vuokrattu mökki, jostain veden äärestä, johon kokoontuis tärkeät ja rakkaat ystävät? Sinne vois sit keksiä jotain pieniä kisoja esim. vedenkanto, kynä pulloon jne. ja varmasti ois mukavaa.

Yhteistyössä