30v ja sitä vanhemmat ja papakokeet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rva 36v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rva 36v

Vieras

Kuinka usein käytte papakokeissa , siis yli te yli kolmekymppiset. Tarkoitan, että käyttekö seulontakutsujen välissä yksiyisellä, jos teillä EI ole mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä?

Joukkotarkastuksessa kävin tänä vuonna ja myönnän, että edellisestä kokeesta oli jo useampi vuosi aikaa. Nyt olen miettinyt, että paremmin pitäisi tästedes hoitaa asia. Käykö kukaan julkisella puolella? Pääseekö miten helposti papaan?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olen käynyt aina vuoden välein.
Mitä vaikutusta hormonaalisella ehkäisyllä on?

Ilmeisesti ehkäisyneuvolaan ei ainakaan pääse papakokeeseen, jos ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Julkisella puolella on hankala päästä papakokeeseen ilman syytä, lukuunottamatta noita seulontoja.

Käyn vuoden välein papa-kokeessa, ollut aikoinaan muutoksia papassa ja sen vuoksi annettu ohje käydä joka vuosi, tod.näk. loppuelämä, viime vuosina papa kuitenkin ollut ihan ok. Olen käynyt ihan tk:n labrassa, välillä hoitunut jälkitarkastuksen yhteydessä, tänä vuonna taas joukkopapa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olen käynyt aina vuoden välein.
Mitä vaikutusta hormonaalisella ehkäisyllä on?

Ilmeisesti ehkäisyneuvolaan ei ainakaan pääse papakokeeseen, jos ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä. Julkisella puolella on hankala päästä papakokeeseen ilman syytä, lukuunottamatta noita seulontoja.

Höh, onpas outoa. Olen aina käynyt yksärillä.

Yhteistyössä