30v ja sinkku:( Onko peli jo menetetty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiktak"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiktak"

Vieras
Voiko tässä iässä löytää enää kunnon miestä? Erosin jokin aika sitten pitkäaikaisesta parisuhteestani ja olo on orpo. Hyvät miehet ovat varattuja tässä iässä.

Olen hyvännäköinen, itsestäni huolta pitävä ja koulutettu nainen, mutta missä niitä hyviä miehiä tapaa? Baareissa ja keikoilla käyn ja kyllähän miehet lähestyvät, mutta lähinnä seksin perässä.

Mistä te kolmekymppisenä sinkkuilleet olette löytäneet miehenne?

Niin noh, riippuu mitä tahtoo elämältään. Minä olin sinkku niin kauan kun päätin 33 vuotiaana mennä naimisiin itseäni nuoremman miehen kanssa. Mulla ei ollut ennen sitä mitään kiinnostusta parisuhteeseen. Toki jos katsoo, että alkaa olla liian vanha markkinoille niin sitten tietysti sitä parisuhdetta ei tule mutta ikä nyt ei ole ole vielä tuossa vaiheessa este, tuskin missään iässä. Jotkut löytävät suhteen vasta vanhuksina.

Ei ole menetetty!
Se epätoivo johtuu erosta ja sen tuomista tunteista. Mutta tilanne EI todellakaan ole epätoivoinen. Been there. ;)

Ja mistäkö löytää miehen? Ihan mistä vaan, ja yleensä sieltä, mistä vähiten arvaisi. Tosin nettiä kannattaa myös kokeilla.

Yhteistyössä