-30KG!!!!

• Viestiketjun aloittaja murmeli81 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
murmeli81 harmailee
Eilen puntarilla ryhmässä ja pudotettuja läskejä 30kg :D :flower: B) :wave: Kyllä on kiva fiilis.. No homma jatkuu vielä ainakin tun 10-12kg.. Tsemppiä kaikille laihduttajille!!! :hug:

viiden äide
SUPER ONNITTELUT !!!!!! :wave: :wave: :wave:

Itse aloitin 20 kg pudotuksen viime loppukesästä ja se tuntui niin mahdottoman kaukaiselta !!! Nyt on vielä toiset 10 pudotettavaa, ja kun kuulee noin HIENOJA suoritukselta, niin omanihan on jo "helppo juttu" :LOL: :kieh: ....-niin kumpa olisikin... :kieh: =)

missä ajassa tuollaisia tuloksia olette savuttaneet? onnea kovasti!!! perästä tullaan... ;)
ja jos saan vielä udella niin millä laihdutusmetodeilla olette laihduttanet? itse alotin kalorin laskun ja -500kcal päivässä yritän syödä! :) nyt on lähtenyt kahdessa viikossa -1,1kg :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 19:11 hippo kirjoitti:
missä ajassa tuollaisia tuloksia olette savuttaneet? onnea kovasti!!! perästä tullaan... ;)
ja jos saan vielä udella niin millä laihdutusmetodeilla olette laihduttanet? itse alotin kalorin laskun ja -500kcal päivässä yritän syödä! :) nyt on lähtenyt kahdessa viikossa -1,1kg :)

Minä ainaskin nyt olen vuoden verran laihdutellut. Vaihdoin ruokavalion rasvattomaan lisäsin vain liikuntaa, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin :D Liikuntana harrastan kävelyä, juoksua (jäänyt tosin nyt vähemmälle penikkataudin iskettyä), kuntopyörällä ja stepperillä polkua. Lisänä vielä rehkin kuntokeskuksella ja vatsalihaspenkillä. Viikossa pyrin treenaamaan 4-5 kertaa. Mut syödä pitää usein ja teitty terveellisesti. Minäkin imetän vielä tytärtäni ja hyvin on maitoa riittänyt jo yli vuoden ikään, eli ainakin syön riittävästi.. :LOL:

Onnea! :flower:

Varmaan mahtava fiilis. Antaa toivoa minulle joka vasta aloittelen.

Hei, onko muuten niin että kilot ei enää lähde niin nopeaan kuin alussa? Oletko huomannut? Vai lähtikö alussa nopeaa? Kauhea tiedonnälkä taas, noita onnistumistarinoita näkee liian vähän. Ne olis niin kivoja luettavaa.

Yhteistyössä