30- vuotissynttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Te jotka olette kolmikymppisiä juhlineet, millaiset juhlat piditte. Tai jos vielä ei ole juhlittu, minkälaiset aiotte/haluaisitte pitää? Meillä olisi tarkoitus pitää toukokuussa ja ideoita kaipaisin, varsinkin tilojen suhteen, kotiin kun ei mahdu millään. Ainoa mitä on päätetty on, että juhlat ovat toukokuussa ja vain kaverit perheineen kutsutaan.

Pidin kotona,oikea päivä oli arkena ja sillon tuli illalla mun ja miehen perheet kahville. Seur lauantaina oli lähimmille kavereille "k-18"-juhlat eli ei lapsia mukaan vaikka meillä kaikilla niitä on.

Juhlin ainoastaan perheeni kesken. Tehtiin voileipäkakku ja mässättiin sitä sitten.
En ole oikein juhlijaihmisiä muutenkaan, joten pienet kotikekkerit riitti mainiosti.

[QUOTE="hmmm";25839712]Minusta 30v juhlat ja kaverien perheet ei sovi samaan lauseeseen...[/QUOTE]

Kun sekä meillä että useilla kavereilla on alle vuodenikäisiä, useimmat vielä alle puolivuotiaita, vauvoja, ei oikein voi sulkea perheita pois.

No mä pidin kotona (omakotitalo). Lähimmät ystävät olin kutsunut puolisoineen. Ilman lapsia. Nämä juhlat olivat vain ja ainoastaan aikuisille. Me saunottiin ja uitiin (sain uima-altaan pihalle mieheltäni), juotiin ja syötiin. Ystävät olivat keskineet myös jotain kivoja leikkejä ja tarinaa, joka tietenkin liittyi minuun. Itse olin pyytänyt, että keksisivät jotain kivaa touhua. Baariin lähdettiin vielä jatkamaan iltaa/yötä. Olivat kyllä ikimuistoiset juhlat!

Yhteistyössä